AnaM

petak, 26.02.2016.

Knjiga, da ili ne??

Danas je nacionalni dan knjige u Srbiji.
Nacionalni ??
Znači li to da se čitaju samo knjige koje su pisali nacionalni pisci, ili knjige koje su tiskane na ovom područiju ??
Pogledala sam strogo svoje knjige, i održala im predavanje.


Vidi ti njih kako su se poredali. Na jednoj polici one u istoj boji, u stilu onih koji kupuju 2.10m knjiga blijedo zelene boje da se slažu sa tepihom u dnevnoj sobi. Na drugom kraju, one koje se kriju od posuđivača. Nije što im posudim knjigu da pročitaju, nego kako tražiti natrag ?? Jednom sam dobila odgovor
-Baš sad ti treba ?? Ima tvrde korice pa sam je podmetnula pod začine u špajzi.
Na ulazu u stan su dosadne knjige koje me prikazuju u veleučeni izdanju.

Ima i knjiga koje ne priznajem da čitam, gdje bih ja to čitala, ali pošto me nitko ovdje ne zna, priznajem, uživam u njima.
Školske sam darovala. Stručne su prevazidjena, povijesne svaki čas o istim dogadjajima napišu druge knjige, pobjednici naravno, a kuharske recepte imam na blogu.
Da ima i knjiga koje su jako vrijedne, ali ih nitko neće ... skupljaju prašinu i to baš izdašno ... Pa što, nije sve u ženi koja trči po kući cijeli dan s krpom u ruci.

Kako za danas imam druge planove, knjigama sam kazala da se poredaju kako treba, ne da me blamiraju pred posjetiteljima. Zna se, koji pisac gdje treba stajati. Kojoj nije jasno, neka gugluje ...
Spadam u one prostake koji još uvijek idu u knjižnicu ... što da se radi, navika ...

Rekla sam prije koju godinu, tko me vidi da kupujem knjigu može me gadjati s njom u glavu ... Srećom, poznajem pristojne ljude koji mi se samo smiju kad dodjem s novom gomilom knjiga i novim nikad više ..

Knjiga??
Da ili ne??
Da li je prevazidjena internetom??
Ne znam kako vi, ali ja sam moderno-staromodna. Volim i jedno i drugo..

- 09:15 - Komentari (26) - Isprintaj - #