AnaM

petak, 11.09.2015.

Gaće...

Vrlo interesantan komad odjeće i prvi koji je čovjek i čovječica navukli na sebe.
Smokvin list se pokazao kao jednoličan, pa je čovječica izmislila modu razno raznih gaća. Čovjek nije bio oduševljen, ali ko njega pita, Dior je Dior, a Dolce Gabana, dolče…
Svi ih nose.
Pazi ovo, gaće su množina i ako imaš samo jedne ... hm, jedan par. Kad mi je prtljage bez putovnice odletjela u Rim, a ja u Atenu, tražila sam taj par od gaća koje su bile na meni, i kunem se gaće su jednina.
Nekako je svima neugodno govoriti o tom odjevnom predmetu, ne znam zašto.
Muški se dijele na one koji nose bokserice, neke gaće koje ne znam kako se zovu, i na one koji nose tange (ako pomislim da mogu sve strpati u te tange očito nije grabež za njih, muške, ne tange)
Gaće rastu zajednom sa svojom vlasnicom, od dvije trake polako prelaze u sve veće komade dok ne zauzmu pola kufera, a ponosna vlasnica dva sjedišta.
Na plažu idu s još jednim komadom odjeće, slične sudbine. Događa se, naročito na kupanju, i obrnuti proces. Od kostima bikini, dodje se do monokini, pa okini ... I taj proces ide proporcionalno godinama, što je vlasnica starija, minijature su manje poželjne, ali većina toga nije svjesna.
Probajte šapnuti dragom na nekoj zabavi
-Nisam obukla gaćice
U moje vrijeme je značilo da će se on prilijepiti za mene, uzdisati, gledati zaljubljeno i ni jednog trenutka me ne ispuštati iz vida. Neku večer, na sličan šapat jedna cura je dobila bijesan pogled i riječ koju neću napisati da me ne blokiraju. Gaće su stvarno važna stvar, naročito kad ih nema.


Većina žena nosi taj komad od jutra do mraka. Naravno ima i slavnih velikih pjevačica, spikerica, glumica, koje nemaju novce da to kupe, i svima pokazuju da nemaju ni za gaće. Sirote, nadaju se da će im netko kupiti. Samo ti obično svlače, a ne oblače ...
Sjetih se kako je susjed došao tražiti svoje gaće kod mene, mal 'ga nisam tresnula po glavi jer je susjeda "diskretno" gvirkala ... a gaće samo pale s petog kata na prozor, propuh ...



I zašto sve te priče ??
Zbog gaća??
Ne, samo da bi post bio u duhu vrijemena…
Ma ne, znam što sad mislite. Ne mislim na vrelo hladno na blogu, nego spoljnu temperaturu…

- 10:44 - Komentari (20) - Isprintaj - #