AnaM

utorak, 24.02.2015.

Horoskop...


Čitam neku knjigu, a ona napeta kao hozntregeri. Ja znatiželjna, knjiga mi u ruci. Tko bi odolio ne pogledati kraj ?? Gvirnula sam ... sram me bilo.
Kad bi postojala knjiga života, ja bih i tu gvirnula vidjeti kraj, a onda bi je čitala stranicu po stranicu ka početku. Lupih se po čelu i pokvarih šiške. Sudbinu možeš znati. Svaki dan piše u dnevnim novinama. Jeste da ima 12 znakova, a 6,7, milijardi ljudi, ovisi kako tko broji jer se stalno mijenja. Taman prebrojiš, a netko se rodi, pa moraš ponovo, a ono netko umre ili odleti u vasionu. Nezgodno za preciznog brojača kao ja, zabrojim se.
Najtočniji je kineski horoskop, da nije ne bi bilo toliko Kineza na svijetu. Oni sve predvide i naštimaju da se rode zgodne godine. Sad smo u ovoj kozjoj godini, pa sam malo odahnula jer ću s kozom lako. Sa kozama je uopće lako, zato mnogi kažu godina ovce. Ne znam zašto, izbora momentalno nema, ovce su ošišane, a ko kakvu vunu prede vidjet ćemo.
Živimo u Europi, mada nekako više na repu Europe, ali dobro. Po tom horoskopu ja sam vodenjak, najbolji, najljepši, najugodniji, najznak. Nije da se hvalim, ali takav je to znak. Malo mu glava u nebesima, a noge u hladnoj vodi pa imamo probleme s cirkulacijom misli, a i sa komunikacijom s rogatim znakovima. Ne volimo nositi rogove, ali nekom ih natući je već bolje.
Uzimam prve novine. Imaću manji dobitak. Kasnije se uspostavilo da je to točno, našla sam lijevu, ili desnu čarapu koju sam sinoć šutnula izvodeći striptiz sebi. Čitam dalje. Ljubav. Netko je nesretno zaljubljen u mene, pati i šalje 1000 ruža moleći samo osmjeh. Ovaj horoskop je malo zastario. Onaj mladi crni, bogati od prekujče još se nije pojavio u novom BMW-u svirajući serenadu, a već stiže ovaj sa cvijećem. Gdje da nadjem tolike vazne ?? I to s osmjehom, malo sumnjivo. Sad se traže mnogo konkretnije stvari. Zdravlje, to je loše. Imaću blagu prehladu prelazeći preko ulice. Mora da je na ulici neki propuh, pa ću stradati.
Uzimam druge novine. Tamo nema ovog sa cvijećem, niti onog s BMW-om, ali ja patim jer sam nekog šutnula. Nisam, kad vam kažem, ne bi dao Glavnookomandujući. Dočekao bi ga s kavom i nekom žestinom, jer kaže da znam biti nemoguća. Za razliku od prvih novina gdje nisam imala posao, ove lijepo vide i kažu da se iscrpljujem na poslu, ali badava mi, plaću neću dobiti.Ovi predlažu, pazi ovo, da osvježim zdravlje većim količinama voće i povrća. Gdje ću to kupiti i sa čim, ne kažu.
U trećim novinama treća sudbina, svi nude posao kao da su biro za zaposlenje, vide ljubav kao da su ženidbeni poznanstveni ured, a zdravlje izbjegavaju, znaju kako je lako doći do doktora i lijekova.
Okreni obrni, ovaj moj novinski horoskop kao prognoza vremena, kišovito sa sunčanim intervalima, moguć snijeg, i padavine. Vjetar puše, a negdje i nema ga, ali ima naznake promjene vremena. Razlikuje se po kotlinama, moru i planinama.
Da ne pročitah, ne bih znala.
Vjerovala ili ne, ipak pripremiću dosta vazni, a nije loše imati i garažu, jer nikad se ne zna.
Ispade malo dugačak post, ali neki tvrde da duljina nije bitna, važna je tehnika. Ja mislila na čitanje, a vi ??

- 18:20 - Komentari (39) - Isprintaj - #