AnaM

nedjelja, 11.01.2015.

Može SVATKO...


STRUJA I JA
Zaredali Božić, Nova godina, pa moj rođendan, a zna se tu su i darovi. Ne znam tko je smislio taj običaj, ali meni se dopada, naročito kad ja dobijam darove.
Dobila sam predivno zvonce za vrata.
Može cvrkutati kao ptičica ili muče kao krava, može još nešto, ali nisam znala da prevedem jer piše nekim čudnim jezikom, japanski nije, obzirom na darodavca, biće da je kineski.

U uputstvu-ceduljici piše da to može lako SVATKO namjesti i ništa više. Pa valjda i ja spadam u te SVATKO. Da, još je pisalo da zvonce ima istosmjernu struju.

Znam iz gimnazije, a to mi je bio i jedan od prvih ispita-fizika, ta struja nije opasna. Zvonce? I to smo učili!
Kog sam vraga išla u školu ako me nije spremila za život.

Uzmem ja stolicu. Nemam onaj šrafciger što svijetli kad se pipne neka struja, ali imam turpijicu za nokte, a ona baš kao i odvijač, na vrhu zatupasta.
Sad samo da skinem staro zvono, lijepo piše, može SVATKO. Tamo, u strarom zvonu, neka četvrtasta kutija onako 10X10cm, od zida do kutije neka žičica.

Gurnem ja turpijicu za nokte u tu kutijicu.

Ljudi moji, koji cirkus !!

Tresnu me nešto te sjedoh na pod.
Da li sam vidjela sve zvijezde ili su vanzemaljci u tom trenutku posjetili planetu, ne znam, tek nisam se micala sa poda dok se nisam sva prepipala da vidim jesam li čitava. Frizura mi je bila ovo moderno što nose muški koji gube kosu, svaka dlaka u zrak.

Zatopi se turpijica za onu kutijicu, poslije su mi rekli da to nije kutijica, nego trasformator, ali…
Istopi se bakelit na turpijica, a baš je bila lijepa Sva sam se ugruvala, i cijela zgrada ma, koja zgrada, ulica ostade bez struje.

I sad kad bude pisalo SVATKO, ima da zovem strucnjaka.

Post je stari, ali doživljaj istinit. Setila sam se kad sam dobila na dar nešto sa žicama, plastičnim djelovima, i nepoznatom jeziku. Na našem je pisalo sjeckalica, može SVATKO montirati.

Da, ono zvono je tri dana mukalo kao krava, pa onda kao Bing Ben,malo je blejalo i neki neindentifikovani marsijanski zvuci, kako ko pozvoni. Ljudi su počeli da mi kucaju na vrata.
"Stručnjaci" su kazali da tako treba... Sad cvrkuće, jer sam električaru rekla da će dobiti pravu domaću komovicu, a ko mu to podje za rukom. Komovica gvozdena vrata otvara...

- 13:03 - Komentari (41) - Isprintaj - #