AnaM

srijeda, 17.09.2014.

Obogatite svoj život


Čitam u nekom časopisu kako život treba stalno poboljšavati, u sitnicama mijenjati i samo tako možemo biti sretni. Nudili su više opcija.
Onu u zdravom tijelu, zdrav duh, ili kako imati idealnu liniju sam odmah odbacila. Već u prvoj rečenici su savjetovali budjenje u ranu zoru, hodanje po rosi i 10km laganog trčanja po okolici. Rano budjenje mi nije omiljeno, rosna trava je ispunjena jutarnjom toaletom kućnih ljubimaca, a 10km trčanja kroz grad bi me otjeralo u izvjesnu bolnicu.
odbijeno
Druga opcija je revolucija u kuhinji. Kad se ja pojavim u kuhinji lonci zadrhte od straha, šerpe povuku svoje zagorene pozadine, a poklopci zajauče. Kod mene je uvjek revolucija. Plastika se pomirila s emajlom, expres lonac zaljubio u tavu i svi se slažu. Što se tiče promjene u izboru hrane, tu mi ni revolucija ne bi pomogla kad gvirnem u novčanik. Šparoga, brancin, vrganji i slične stvari su postale egzotika i povukle se pred domaćim krumpirom. Tjestenina caruje. Grah se za sad drži sa tendencijom da krene u rijetko viđene goste na stolu.
odbijeno
Ostade mi romantičnu večer s dragim. To mi se dopalo, svijeće, prigušeno svijetlo, romantična haljina s karnerićima, hladan šampanjac, škampi, malo jača šminka .. Sve sam tako sredila sa malim izmjenama. Svjetlo sam potpuno ugasila, a svijeću sam imala samo jednu. Haljinu s karnerićima nisam imala pa sam obukla traperice. Hladan šampanjac dobre marke, iz gore spomenutih razloga nije došao u obzir pa sam pivu stavila u vanglu za kolače.Škampe volim a la Parizjen, a za to mi treba tri sata, ako izuzmem avionsku kartu i vrijeme da dodjem do mora gdje jedino ima sviježih , pa sam napravila palčinke s orasima, kao afrodizijak. Malo jača šminka je ispala dobro pošto se rijetko šminkam maskara se osušila, pa sam je popljuckala i nakeljala po očima.
prihvaćeno
Ispalo je malo drugačije.Glavnokomandujući je otvorio vrata, popiknuo se na stolić koji je romantičnoo stojao pored vrata. Opsovao je i struju i tko ih postavi da maltretiraju narod i neke račune ... Brzo sam prekinula paljbu zavodljivo se smješkajući.
Uplašemno me je pogledao
-Nije Ti dobro ??
Treptala sam zavodnički, ali mi je ona vražja maskara ušla u oči i izazvala potok suza ... ona crvena krpa preko žarulje se upalila od svijeće i počela smrdjeti. Na kraju je sve ispalo dobro. Glavni zapovjednik je zgrabio pivu, uvalio se u fotelju podigao noge na onaj romantični stolić i pitao, žvačući palačinke,
-U Koliko počinje prijenos utakmice.
obavljeno
I sad ti se drži savjeta iz novina ...

Oznake: savjeti

- 09:34 - Komentari (55) - Isprintaj - #