AnaM

petak, 15.08.2014.

Samo ekskluzivno...



U zadnje vrijeme osjećam da je sreća na moj strani.
Udarila, pa ne može biti bolje.
Prosudite

U polju deteline ne samo da sam našla detelinu na sa tri lista,
nego i nešto što će natjerati suze protivnicima …


Nije da se hvališem, ali vozim crvena otvorena kola


Plaža na koju ja idem zabranjena je običnim smrtnicima,
samo ja i Glavnokomandujući se na njoj brčkamo.


Ovo egzotično cvijeće retko ko ima u svom vrtu,
sirotinja gaji ruže i orhideje.


U lov na opasne divlje životinje idem svaki dan

Fotosafari sa divljim mačkama
drugo ime je za adrenalin koji se luči


Nisam snob, ali družim se samo sa odabranim društvom,
plava krv ili pozamašan račun u banci


Sportske aktivnost se podrazumevaju,
iako ne jurim neku medalju,
više sam za konkretne rezultate…


Za kraj sam ostavila poslasticu.
Moda je najvažnija. Nema modne revije koju nisam posetila i
snabdela se najnovijim modelima.
ass="blog-image-gallery">

Ovaj drugi sam jedva otela manekenu,
koji ga je nepristojno hteo uzeti za sebe
držeći ga zadnjim šapicama...

- 13:35 - Komentari (38) - Isprintaj - #