AnaM nešto novo nešto staro

14.02.2011., ponedjeljak

Valentinovo je romantično, zar ne???

Dan zaljubljenih
Valentinovo ili sveti Trifun, kako ko voli.
Ja bih se opredelila za Valentinovo, romantiku, zvezdice, mesec i ostale tandrmoljce na nebu, ili cvetići, tulipani, leptirići, travica…
Kad razmislim, nije ni taj Trifun, zaštitnik vinara loš. Vince, može i neko presence, salatica… nije za bacanje.
Ko voli može i da kombinuje večerica, kamin, sveće, zaljubljeno gugutanje…
Sećam se prošle godine i mojih sličnih razmišljanja…

Onda je došao ON sa predlogom za Dan zaljubljenih
-Ićićemo u vikendicu na planini, skijaćemo, uvečer pucketanje vatre iz kamina i rećiću ti nešto važno…
Romantičan dan je počeo sa nekim krrr… krrr… u kolima koja nisu htela da upale jer ne vole sneg, led I ostale lepote zime. Blizu podneva su se ipak predala, uz pomoć nekih žica, i automobile koji je zaljubljeno gledao naša kola I dao svoju krv, to jest, struju našoj krntiji da krene.
Put je dobro prošao, samo nam je neki policaj održao bukvicu i uzeo neke bodove za gume koje su letnje. Ne znam kako mogu da u sred zime da budu letnje, ali on je to objašnjavao nekim nerazumnim jezikom. Za bodove nisam žalila ( muška strana je explodirala) ali me duša boli za 5ooo koje je uzeo ( mogla sam da kupim one crne visoke čizmice)
Od skijanja nije bilo ništa jer nismo poneli naše skije, a u vikendici nije bilo ništa sem sanki…
Ni sankanje nije loše, mislila sam sve dok nisam shvatila da I one traže komandiranje. Kako muški vole da drže dizgine, a sanke ih nisu imale, zabile smo se u jedan divan bor koji bi lepo izgledao okićen za božić, Novu godinu… Bor nas je mrko dočekao, zasuo snegom koji je bio zaledjen na njegovim iglicama, meni napravio čvorugu I definitivno završio sa našim skijanjem slomivši nam sanke.
Nema veze…sad idila uz kamin.
Ne znam kako su se grejali u srednjem veku uz kamin. Na slikama su svi nasmejani. Nagla sam se prema vatrici koja se razbuktala već posle dva sata . Ruke su mi se pržile, a ono mesto koje pristojan svet zove produžetak ledja, a svi ostali d… se zaledilo…
Drmnula sam čašu vima na eks ne primećujući da je ostatak od ko zna kad I da se pretvorilo u odično sirće…
Nećemo diskutovati o tome ko je zaboravio da ponese hranu I umesto nje poneo pecački pribor I da je najbliži restoran bio 20km.
Romantika je romantika… rekoh ja navukoh preko ćebeta I zavesu da se ugrejem… i šta li će biti ove godine???

SRETNO VAM VALENTINOVO

…a da ne zaboravi, ono što mi je rekao…ono važno…
Ja sam mislila, ženske će znati šta, za muške baš me briga, a on reče
-Eureka, pozvao me Žika na Jezero na pecanje …
Šta da vam kažem, možete da proverite, još je živ… nisam ga pridavila…
-

- 10:38 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (4)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (4)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (7)
Ožujak 2011 (11)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (5)
Srpanj 2010 (8)
Lipanj 2010 (14)
Svibanj 2010 (21)
Travanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi