Madrac Matterra - zaštita od geopatogenih zračenja

18.10.2012.

Prošli vikend bila sam kod rodbine u Sisku i u nekom trenutku je krenuo razgovor o kupovini novog namještaja i kako je njima tamo teško jer je izbor mali, a svi saloni iz Zagreba skupo naplaćuju dostavu na ostala područja. Moja sestrična je rekla kako bi vrlo rado kupila novi madrac i tada sam se sjetila da sam negdje pročitala da je u MEBLU akcija i da imaju besplatnu dostavu za područje cijele kopnene Hrvatske uz kupnju madraca preko web shopa ili ako u salonu kupite madrac za više od 2500 kn. Nakon toga u razgovor se uključio bioenergetičar Ante koji je tvrdio da je za dobar san i zdravi odmor preko noći važan i položaj kreveta u odnosu na geopatogena zračenja. A što je sad opet to? Zemlja je ispresjecana podzemnim vodenim tokovima i mrežom tzv. Hartmannovih linija i čvorova koji svi imaju određena zračenja koja negativno utječu na organizam, pa tako i na kvalitetu sna. Krevet bi trebalo smjestiti dalje do tih mjesta ( što je često vrlo teško ) ili staviti adekvatnu zaštitu. A tada sam se sjetila da MEBLO ima rješenje i za to! U MEBLOVOJ ponudi je madrac MATTERRA koji osim džepičastih opruga i memory pjene u svom presjeku ima ugrađenu zaštitu od negativnih zračenja prouzrokovanih podzemnim vodama i Hartmannovim čvorovima. Metalna spirala određenih magnetnih svojstava koja se nalazi u sredini madraca neutralizira loše utjecaje zračenja na čovjeka. Na taj način omogućen je zdrav san i ujutro se budite veseli i odmoreni!


PS. Jučer mi se javila moja sestrična iz Siska i sva prpošna mi ispričala kako se obratila MEBLO web shopu gdje su je vrlo ljubazno posavjetovali i da već spava na novom MATTERRA madracu kojeg su joj besplatno dostavili!

Oznake: madrac, meblo, mattera

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.