po putu i azimutu

19.12.2017., utorak


U planini


Kad već vidim planine sa balkona i prozora ne mogu ih samo gledati, moram i koji put posjetiti. Na Tuhobiću (1109 m) odmah primijetim snijeg jer ima velik dio sa livadama, a i nije mi daleko, odmah iza Gornjeg Jelenja.



Planinari PD Kamenjak bili su ove nedjelje na tradicionalnom usponu na vrh Kamenjak (838 m). (Snimio Damir Jelić). Kamenjak (Kamičina) mi je bliži od Tuhobića, odmah je nad Grobničkim poljem, ali ga ne vidim iz zgrade.


U planinama je hladno, ali po suhom snijegu je ugodno hodati.


Lijepo je vidjeti da sklonište nije daleko, pogotovo kad je magla u planini.


U planinarskim objektima zimi mora biti toplo i ugodno.


Negdje imaju i veliki kamin.


Vau, ka' će ljeto? nisam ja ni samojed ni haski. (pudl je kao mali došao iz Dalmacije).


U gradu za sada mirno i harmonično.


Na placi sam nabavio bajame za kolače, a ja ih volim i ovakve i malo blanširane.


Za povećati: pogled s balkona na Učku (zgodno i za desktop) i na brod u odlasku.


Za večeru salata od više sastojaka sa malo soli i balz. octa, ali sa dosta maslin. ulja.

- 21:32 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.