po putu i azimutu

30.10.2017., ponedjeljak


Čudne fotografije
Vjerojatno se mnogima od vas desilo kad ste snimali neke motive i vidjeli jedno, a poslije na fotografiji ispalo nešto drugo ili sa detaljima koji se nisu vidjeli pri snimanju. Ima puno fotografija sa zagonetnim detaljima koji nisu objašnjeni, kao npr. ona iz 1919. g. gdje se na zajedničkom snimku Sir Victor Goddard eskadrile, koja je u Prvom svjetskom ratu služila na HMS Daedalus, pojavio i Freddy Jackson, koji je poginuo dva dana prije. Ovdje nema duhova a osim jedne znam kako su i gdje nastale, a mnoge detalje sam vidio tek nakon gledanja fotki.

Sve je počelo sa Velikim Praskom.


Spuštajući se sa vrha Jalovec u dolinu Tamar uz Ozebnik nisam ništa snimao dok nisam došao skoro u dolinu jer sam morao paziti na svaki korak, a tek sam poslije na fotografiji vidio čudne likove, a i bolje da ih nisam vidio dok sam visio po stijenama. Snimljeno je krajem srpnja, ali uopće nije bilo toplo i cepin mi je puno pomogao na dijelovima s ledom.


Ovo sam snimio zimi na Rječini i tek sam poslije na slici vidio ovu lijepu patkicu od leda i kamena.


Za ovu sam se morao dobro sjetiti gdje i kad sam snimio jer ovako izgleda sasvim drukčije. Snimljeno je za vrijeme bivakiranja na otoku Cresu, nisu Vanzemaljci nego...


Slikajući pun mjesec iz centra Novog Vinodolskog nisam primijetio kako mi se ubacio NLO. Naravno, bio je galeb.


Strojarnica svemirskog broda Enterprise iz Star Trek ili tipkovnica računala?


Ovaj brod restoran mi izgleda kao zarobljen u zaleđenom moru.


Crekvina u Kastvu kao da je pod vodom, a bilo je suho. Fotkano je sa krova automobila


Za ovu fotografiju mi još uvijek nije jasno kako je nastala, znam samo da sam vidio neko svjetlo i kliknuo. Da li se radi o javnoj rasvjeti, farovima vozila ili nečem drugom još nisam odgonetnuo.


Na ove dvije za povećati neki zanimljivi detalji koje sam vidio tek nakon pregledavanja fotografija. Kod slapa Žakalj na Rječini lijevo uz stijenu su dvije velike spodobe u dugim tamnoplavim haljama i šeširima, koje nikad nisam vidio, a puno puta sam bio ovdje. Na drugoj fotki, iznad slapa u mjestu Rastoke kao da je veliki medvjed.


Za razliku od fotki prije koje su sve nastale slučajno i bez kemijanja, na ovoj se čak i iz svemirske stanice Mir vidi kako se radi o fotomontaži, ali moram nešto pojesti.


Dodatak:

Jučer, na najduži dan u godini završila je i Marunada, ali će maruna još biti, nisu još svi ni pobrani. U sklopu Marunade bilo je i dosta sporta i rekreacije, kao "Mrak Bike", noćno spuštanje biciklima sa Poklona preko Male Učke do Lovrana i "Giro di Marunada" sa lakšom i težom stazom.



- 00:01 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.