po putu i azimutu

25.10.2016., utorak


Marunada u Lovranu


Marunada je najpoznatiji festival kestena u Hrvatskoj i ove se godine po 43. put održava u mjesecu listopadu u mjestima Dobreć i Liganj i u primorskom gradiću Lovranu. Značaj ove manifestacije prepoznao je i poznati britanski dnevni list Guardian i uvrstio je među top 10 europskih gastronomskih festivala tijekom jeseni.
Maruni su posebna vrst kestena, veći su, svjetlije ljuske, koja se lako odvaja, i slađi od običnog kestena.

Na Marunadi osim maruna i kostanja ima ponuda i drugih proizvoda iz više krajeva i raznih kulturnih i sportskih događanja.


Vidio sam pasa raznih pasmina, ovaj je bolje počešljan od mene.


Bilo je dosta štandova sa raznim delicijama, zadržao sam se kod ovoga (mislim da je došao iz Splita), motar, salata od hobotnice, slani inčuni, punjene papričice...


Majice sa reklamom Marunade. Marun se nalazi i u logu Parka prirode Učka.


Žajice sa marunima, koje nije lako odvajati.


Kad mi maruni zamirišu moram ih probati. Nažalost, svake godine je maruna sve manje i sve su skuplji.




Kapitalci!


Volim i kolače od maruna (makar nisu svi sa marunima), i začudo su bili brzo rasprodani. Kad sam htio uzeti par kuglica više ih nije bilo (morao sam se zadovoljiti ježićima) , a moj bratić, koji je došao iz Koreje, kad je poslije htio uzeti još bilo koji, jer su se kolači svidjeli njegovoj dječici, nije bilo nijednoga. Bilo je autobusa iz stranih zemalja, a najviše sam vidio iz Zagreba. U jednom od tih autobusa bila je i jedna poznanica kojoj sam pokazao zanimljive kutke Lovrana.


Ove mutne fleke na staklu kioska sa kolačima su od kiše koja je nakratko padala, ali to nas nije puno smetalo.


Vratili su se i biciklisti sa utrke po obroncima Učke, umorni, gladni i žedni.


Na pozornici su se izmjenjivali izvođači.


Duško Dule Jeličić i grupa Bonaca je obavezno na Marunadi, ovdje su pozvali jednu stariju ženu neka zapleše i zapjeva s njima.


Malo i za povećati.


Galebove Marunada nije previše zanimala.









- 16:30 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.