po putu i azimutu

19.08.2016., petak


Lopar
Sjećajući se jedne od prošlih treking utrka po cijelom Rabu, gdje je jedan dio bio i obilazak poluotoka Lopar uz more, poželio sam ponovo obići taj dio, ali u malo lakšijem tonu uz veći dodir s morem. Poluotok Lopar je poznat po pješčanim piramidama i plažama koje je najbolje obilaziti uvečer i ujutro.

Zanimljivi pješčenjaci sa živom kapom.




Pogled s druge strane.


Lijepo se vidi i Velebit sa vrhom V. Zavižan s kojeg sam jednom sa astronomima kroz teleskop, uz razne zvijezde, naš mjesec i mjesece planeta Jupiter, gledao i Lopar.


Lijevo se vidi otok Cres a desno Učka.


Ujutro je vrijeme za jaču šetnju, dok još nema kupača.


Zanimljiv kamen koji kao da izvire iz pijeska.


Bilo je usput puno cvjetova modre sikavice.


Na Rabu ima puno mirte, čiji cvat nisam dobro snimio.


U blizini gdje nam je bila nekad treća kontrolna točka treking utrke sa kontrolorima zapisničarima (rekli su nam da se živa kontrola nalazi uz more, tako da smo prošli sve uvale, a bila je skoro na kraju) naišao sam na "nasukanog" dupina.


I dvorac, ali bez...


Zajutrak u Novom prije polaska pronašao sam u vrtu.


Djelići sa Lopara za povećati: jedan od info natpisa i zanimljivi oblici nad pješčanom plažom.


Morske brazde.


Ovdje sam u moru 50 m od obale.


Kažu da je zaista domaće, a ja volim probati domaće (negdje na pola puta između Lopara i Mišnjaka, mislim Mundanije).



DODATAK: mjesec snimljen uz pomoć teleskopa sa jednog druženja sa astronomima.

- 22:22 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.