big mamma

srijeda, 08.03.2006.

Dobih pos'o!!!

Valjda san se jučer pretjerano žalila na nedostatak posla pa se danas zbilo slijedeće – Prije dva mjeseca sam prošla testiranje za rad u jednoj TV kući, od tada niti A, do jutros – nazove gospodin i veli kako sam izabrana i od sutra mogu početi s radom! Jupi! Zamislite ženu, majku i Hrvaticu kako pleše trbušni ples po cijelom stanu. Još mi se tresu pločice!!!

08.03.2006. u 12:46 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

majka 3 (slovima:troje) djece, supruga i (zasad) kućanica, kako preživjeti, a ne završiti u podrumu KB Split

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mameibebe.net

Naša pjesma

Ključ života

U dugom bijelom holu
Tek koraci su moji i sjena što me prati
Al' duge su minute
U svakoj od njih može po jedna vječnost stati.

Znam, ti se boriš
Vidim ti lice u sretnom bolu
Ljepotom žari
I sobom nosi sad radost novu.

Novi život se rađa i sretne pjesme mi naviru zvuci
Novi život se rađa, a ključ života u tvojoj je ruci
Što je, ljubavi moja, sva moja ljubav koju ja poklanjam tebi
Što je, ljubavi moja, prema toj sreći što pružaš je meni.



U mislima ću svojim
Od praznih, nježnih riječi pretvorit ovo veče
I bit ću pored tebe
U trenu kada život sa izvora poteče.

Svu ljubav svoju
Tebi sam dao dok srce diše
A ti me ućiš
Da ljubav znaći još mnogo više.