Mayre u zemlji čudesa

ponedjeljak, 11.06.2007.

Da da dam da da dam


Ma znam, nema me na blogu, očito, previše me ima svugdje a najmanje za kompom, što je pohvalnonaughty a nemam kad sve napisati je mi sad vrijeme prebrzo ide, što je opet dapače, poželjno.

Idem za onim da je život lijep pa hvatam ono što se pruža, a to je tek druga i bome duuuga priča

Sve vas drage ljude namjeravam obići, još bi bolje bilo uživo al otom potom, to ostaje na meni, ne, i koga uspijem nagovorit hi hi

sad sam eto škrta na riječima al zato gomilam fotke i filmiće za jednu skoru budućnost kad odlučim to sve i podijeliti s vama. A u međuvremenu, mislim ono, skupljam materijal smokin A da ne govorim da mi je pristup netu prestrašan ha ha ha, to je ionak stara poznata, i loša priča

Ono što je još zanimljivije da putujem uskoro, i preko bare i po Hrvatskoj pa ću o tome imat šta za napisat, a do tada, mislim, bum ja čitala vas, ponekad mah

Cmakač veeeelikii!

11.06.2007. u 00:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa mogu i ja negdje trkeljat, ponekad i imam šta za reći, bar sebi u bradu, ha ha smokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

gospon dizajner Ma Kaj Got
madam spiritual Irida
umjetnica natural slamarka
super koke rossanna

Moj mail

Ovo je blogovski mail, kome nisu dosta komentari, slobodno nek uputi koje slovo na ovu adresu
mayreeee@gmail.com

a mislim ono, i ne mora, ne........... osim ako je lud he he.......

Prigodna mjuza



Ovo se sluša uz fotke Macchu Picchua, onda je dojam potpun :-)





Nikad nisam volila Rickya Martina, komercijala, bljak ha ha
ali ova pjesma......i dapače cijeli taj koncert mi je uaoooo
Pjesma mi se toliko sviđa da sam je morala tu staviti, pa tko voli....


REGGAETON smokin
Daddy Yankee i Snoop Dogg - Gangsta zone







Nek se vidi, nek se zna, koliko vas zapravo tu imaaaaa

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter