Mayre u zemlji čudesa

ponedjeljak, 22.01.2007.

Gospođa Marija

Gospođu Mariju upoznala sam prije par godina. Sijeda kosa, osmijeh na licu, žena puna života, doduše prerano ostarjela, težak život kaže.
-Ne bi mi Bog dao toliko tereta da nije siguran da ga mogu podnijeti – kaže kroz smijeh i uzdahnuvši, pomalo sjetno uputi pogled u daljinu.
- Dakle.....- kaže ona......

Otkako sam upoznala gospođu Mariju ne prestajem se diviti njenoj nepresušnoj energiji, borbi, duhu žene koja se toliko puta pod teretom života mogla slomiti, ali nije. I danas se bori, svaki dan je borba za preživljavanje ali i prilika za novi osmijeh, novi vic...uostalom, ima sjajan smisao za humor pa i u najtežim trenucima nađe vremena za šalu.

Ono zbog čega sam počela pisati o gospođi Mariji su njenih ruku djela, slika od slame, likova od šužbine – kukuruzovog lista, jaslice od isključivo prirodnih materijala, uskršnja jaja ukrašena slamom, mahovinom,......ne bi ja mogla niti nabrojiti što njen um konstantno smišlja i kreira, pa sam zato u dogovoru s njom odlučila otvoriti blog na kojem će biti njena djela, da i drugi vide tu ljepotu, trud i kreativnost uloženi u svaki detalj.
Ja sam se zaljubila u njene radove, par slika od slame i sama imam doma i nikome ih nedam, moje zlato što sja smijeh
Pa koga zanima (a mislim, nebi si dragi moji trebali uskratiti ovaj doživljaj) može pogledati blago na slamarka.blog.hr

Danas kad se toliko priča o ekologiji i kada je svjest o očuvanju i vrednovanju prirode na visokoj razini, opet je prava rijetkost vidjeti djela napravljena od čiste prirode, prirodnih materijala (khm khm, ako izuzmemo ljepilo, ha ha) od čega su i naši stari stvarali svoj vid umjetnosti.

Pa si ja pametno mislim, zašto nebi i drugi ljudi doznali za njena djela? A ako se i kome išta svidi, može je i kontaktirati, pa eto, možda napravim i kome uslugu ili se netko neočekivano razveseli, kako god okrenuli i izokrenuli, netko može biti sretan, jupiiiiii!

A i možemo se svi zajedno diviti što je gospođa Marija novoga napravila i sl. Eto zabave thumbup)



Meni osobno jedna od najdražih slika

Photobucket - Video and Image Hosting
Cvijeće

Što vi mislite o ovome?

22.01.2007. u 01:39 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa mogu i ja negdje trkeljat, ponekad i imam šta za reći, bar sebi u bradu, ha ha smokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

gospon dizajner Ma Kaj Got
madam spiritual Irida
umjetnica natural slamarka
super koke rossanna

Moj mail

Ovo je blogovski mail, kome nisu dosta komentari, slobodno nek uputi koje slovo na ovu adresu
mayreeee@gmail.com

a mislim ono, i ne mora, ne........... osim ako je lud he he.......

Prigodna mjuza



Ovo se sluša uz fotke Macchu Picchua, onda je dojam potpun :-)





Nikad nisam volila Rickya Martina, komercijala, bljak ha ha
ali ova pjesma......i dapače cijeli taj koncert mi je uaoooo
Pjesma mi se toliko sviđa da sam je morala tu staviti, pa tko voli....


REGGAETON smokin
Daddy Yankee i Snoop Dogg - Gangsta zone







Nek se vidi, nek se zna, koliko vas zapravo tu imaaaaa

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter