Mayre u zemlji čudesa

nedjelja, 31.12.2006.

Domaaa


Jedan ekspres super ultra kratki post!
Dragi i ja smo nakon 2 dana puta konačno stigli doma, o avanturama tijekom puta tek treba napisati post, samo ukratko da smo Badnjak i božićno jutro proveli smrzavajući se na željezničkom kolodvoru u Beču, no preživjeli bi i pretrpili bi i gore samo da sretno stignemo kući, a tako je i bilo i sad iz topline moga doma pišem, možda nekome to ništa naravno ne znači ali meni znači itekako.
Neka u Limi slave ljetni Božić, neka se kupaju i uživaju na suncu, toplinu obiteljskog doma ništa nemože nadomjestiti, obitelj, prijatelji,........huh!
Etoga, DOMA DOMA, presretna sam! Zagreb je hladan, maglovit i baš me briga ,meni je najljepši (mora da sam se stvarno zaželila ha ha ha)
Podijelit ću sa vama dogodovštine sa puta u slijedećem postu ali to i nije toliko bitno, sada mi je bitno zaželjeti svima sretnu Novu pa kak si tko napravi, kak si tko želi, puno snage, sreće i odlučnosti u ostvarenju želja i na pravom putu do cilja, od mene možete dobiti samo puse!
Pa onda evo, CMOKkiss

Op.a. alaj sam se rascmoljila, ha ha, i neka!

31.12.2006. u 02:23 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa mogu i ja negdje trkeljat, ponekad i imam šta za reći, bar sebi u bradu, ha ha smokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

gospon dizajner Ma Kaj Got
madam spiritual Irida
umjetnica natural slamarka
super koke rossanna

Moj mail

Ovo je blogovski mail, kome nisu dosta komentari, slobodno nek uputi koje slovo na ovu adresu
mayreeee@gmail.com

a mislim ono, i ne mora, ne........... osim ako je lud he he.......

Prigodna mjuza



Ovo se sluša uz fotke Macchu Picchua, onda je dojam potpun :-)





Nikad nisam volila Rickya Martina, komercijala, bljak ha ha
ali ova pjesma......i dapače cijeli taj koncert mi je uaoooo
Pjesma mi se toliko sviđa da sam je morala tu staviti, pa tko voli....


REGGAETON smokin
Daddy Yankee i Snoop Dogg - Gangsta zone







Nek se vidi, nek se zna, koliko vas zapravo tu imaaaaa

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter