Mayre u zemlji čudesa

četvrtak, 21.12.2006.

Reggaeton

Volim glazbu, volim pjevati, volim sve što vole mladi ( a jooooooooooooooooj koja prastara fora, iz pretpotopnih časopisa gdje su teenageri 80-tih ostavljali svoje adrese za dopisivanje ha ha ha) i zato mi je peruanska glazba tim više zanimljiva. Više manje je svjetski poznata njihova tradicija, zvuk frule quene i El Condor Pasa koju su '70 tih odsvirali Simon & Garfunkel, ali glazba koja se danas sluša u Peruu a i bome u cijeloj J. Americi je, osim naravno salse, REGGAETON.

Prva asocijacija kad sam prvi put čula tu glazbu je nešto kao južnoamerički hip-hop, makar se glazbenici ne vole tako određivati. Reggaeton je dovoljno, molit ću lijepo, jedna sinergija raznih stilova kroz par desetljeća, danas ovako zvuči. Glazba na temeljima jamajkanskog reggaea sa primjesama južnoameričkih plesnih ritmova i koja mjerica hip hopa iznjedrila je svoj vlastiti, specifičan zvuk. Ima tako zarazan ritam, i daleko od toga da postane dosadno. I malo repanja na španjolskom i da vidiš. Najpoznatija faca reggaetona je Daddy Yankee, stavila sam tamo pjesmicu sa strane za poslušat.
Ima i koka u tom poslu, iako su u početku muškarci držali glavnu riječ ne zaostaju previše ni ženske glazbenice poput recimo Ivy Queen, no budimo realni, muškarci su pogotovo ovdje mačisti, nikad nebi priznali da je žena bolja, a i njen sam spot vidjela svega par puta što se nemože mjeriti sa muškim reggaetoncima koje slušam svaki dan po tkoznakoliko puta, toliko o zastupljenosti.

Inače reggaeton potječe iz Puerto Rica gdje se glazba 90-tih popularizirala a i od kuda potječe dobar dio zvijezda reggaetona, samo vrhunski znalci ipak napominju da se reggaeton stvarao i u Panami i u Dominikanskoj Republici, hajde hajde, to je sve tu negdje (sad kad me zgromi nešto ha ha, meni to sve tu negdje u kvartu a ono na površini pol Evrope, ha ha, baš me zaboli smokin)

Reggaeton je kul glazba koja se pušta po klubovima, radiju, možda neka vrsta južnoameričkog mainstreama, ali što je tu zanimljivo?
Zašto je recimo Shakira ( tu je zovu Čakira ha ha) toliko popularna, zato što tako dobro pjeva ili zato što her hips don't lie?
Mala mrda na sve strane svijeta u zaraznom ritmu tako da ju je totalni gušt gledati, više nego slušati, al da otkrijem jednu istinu. Ovdje svi znaju mrdati. Cic i guzic u ritmu, lijevo desno na trepavicama, kako god okrenuli, sjajno izgleda. Gdje god da se okreneš, bokovi se mrdaju. Nije im Shakira bogznakaj jer si svi znaju tako ko ona.
A kako se mrda na raggaeton, to je mrak. Možda nije toliko napeto meni koliko svekolikom muškom pučanstvu, neko vrijeme je reggaeton izazivao kontroverze zbog naglašene seksualnosti i eksploatacije žena u spotovima i tekstovima koji nisu baš ćudoredni, no da nebi bilo zabune, pjesama ima svakakvih kao i tekstova i tema. Nećemo sad generalizirati.

Nisam mislila stavljat video, al onda, ...ma evo, ovo je jedan od prvih hitova DaddyYankee-a Gasolina




Nekima je ta glazba jeftina, degradirajuća i sl, dalo bi se o tome raspravljati sa svih stajališta, i tko je u biti faca reggaetona a tko pozer, no, ja samo ukratko želim dočarati trentno stanje naughty Ipak sam ja amater i turist, ne.

Uglavnom, ljudi vole plesati, vole se gibati i godine nisu važne. U nedjelju u šetnji prolazimo parkićem i glazba odjekuje, a kad ono, ljudi srednjih godina i stariji nedjelju popodne umjesto u kući provode družeći se i plešući, sjajno!! Malo salse za nedjeljni užitak.

Photobucket - Video and Image Hosting
Tancaj, tancaj, sused dragi tancaj

Di bi to kod nas prošlo, nikad, prije vjerujem da bi se ljudi sramili a one najhrabrije komentirali, hi hi, vid ovoga, bla bla , truć truć,..... A baš su mi ovakve razlike u kulturama slatke, svatko ima svoje običaje.

Nikako si ne mogu zamisliti Božić na ljetnim temperaturama, svejedno, što se Božić više bliži, to je sve toplije. Cijela Lima je blještava u ukrašena ali ovako orginalni ukras još nisam vidjela, briga njih doduše kad im je toplo pa su prozori ionako otvoreni....

Photobucket - Video and Image Hosting
Djedice djediceeeeeeeeeee


Etoga, još malo i odo ja doma, ma sve je to super, ali doma je najlješe. Nisam mislila da ću biti toliko cmoljava i da će mi toliko faliti dom......eeeee, Božić se bliži, srce domu vuče, obitelj je obitelj, rekla bih zlata vrijedna al ne mogu kad je neprocjenjiva!
Dragi moji, stižemo uskoro, dosta je bilo i Perua i reggaetona i Inka, molim piletinu i mlince i francuske neće škoditi......hmm, sad sam gladna, niš, odo ja, maštariti i veseliti se domu mojem, jupiiiii!hrvatska


21.12.2006. u 01:26 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa mogu i ja negdje trkeljat, ponekad i imam šta za reći, bar sebi u bradu, ha ha smokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

gospon dizajner Ma Kaj Got
madam spiritual Irida
umjetnica natural slamarka
super koke rossanna

Moj mail

Ovo je blogovski mail, kome nisu dosta komentari, slobodno nek uputi koje slovo na ovu adresu
mayreeee@gmail.com

a mislim ono, i ne mora, ne........... osim ako je lud he he.......

Prigodna mjuza



Ovo se sluša uz fotke Macchu Picchua, onda je dojam potpun :-)





Nikad nisam volila Rickya Martina, komercijala, bljak ha ha
ali ova pjesma......i dapače cijeli taj koncert mi je uaoooo
Pjesma mi se toliko sviđa da sam je morala tu staviti, pa tko voli....


REGGAETON smokin
Daddy Yankee i Snoop Dogg - Gangsta zone







Nek se vidi, nek se zna, koliko vas zapravo tu imaaaaa

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter