Mayre u zemlji čudesa

ponedjeljak, 06.11.2006.

Peru

I tak, došla ja u Peru i tu obitavam neko vrijeme. Al neću više, odo ja doma, al prije nego što zbrišem kući plivajući, namjera mi je malo pisat o Peruu, zemlji pustinje i prašume, velikog broja siromašnih ali nije da nema bogatih.
Na teritoriju današnjeg Perua obitavale su razne kulture bogatih običaja i ostavštine, al uvjerljivo najpoznatija je kultura Inka. Iako Inke nisu vladale dugo (pogotovo u uspredbi sa ostalim kulturama) i iako su bili osvajači i zatirali prethodne kulture osvojenog prostora, ostavština Inka koja je sačuvana je impresivna.
E pa stoga nije čudno da more turista svakodnevno dolazi u Peru, lokacija za obići se ima, mjesta za potrošit pogotovo, zabavit se i sl, kako tko voli. E tu negdje između sam se ja smjestila, red kulture red castellano španjolskog i red zabave, ni loše.
A ono u pravilu zbog čega sam otvorila blog je posjeta Machu Picchu, svi ga znate, jest da nisam imala pojma koja je svrha tog grada bila jer teorija falaBogu ima, sad sam sve naučila pa cu malo prosipat znanje hi hi hi.
A toliko prekrasnih stvari u Peruu imaaaaaaaaaaaaaaa................

Kad smo došli tu, moj Dragi je načuo a kasnije i vidio Pero Peru, molim? Imaju pasminu koja se zove Pero? Jel, da se ne sramotim, na španjolskom perro znači pas što sam kraćim razmišljanjem i sama zaključila, problem je što nisam vidjela kako se piše, samo čula, ha ha, riječ je o autohtonoj peruanskoj pasmini, bezdlakom psu

12

Smatraju ga ružnim al ga nedaju preko granice, koliko mi je dosad poznato, pasmina je zaštićena i ni makac iz zemlje, pa tko si ga želi, morat će se namučit, ili preselit u Peru.
Ovo je probni post, slijedećim počinjem priču o Cuscu i Machu Picchu. Jihaaaaaaaaa!

06.11.2006. u 18:07 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa mogu i ja negdje trkeljat, ponekad i imam šta za reći, bar sebi u bradu, ha ha smokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

gospon dizajner Ma Kaj Got
madam spiritual Irida
umjetnica natural slamarka
super koke rossanna

Moj mail

Ovo je blogovski mail, kome nisu dosta komentari, slobodno nek uputi koje slovo na ovu adresu
mayreeee@gmail.com

a mislim ono, i ne mora, ne........... osim ako je lud he he.......

Prigodna mjuza



Ovo se sluša uz fotke Macchu Picchua, onda je dojam potpun :-)





Nikad nisam volila Rickya Martina, komercijala, bljak ha ha
ali ova pjesma......i dapače cijeli taj koncert mi je uaoooo
Pjesma mi se toliko sviđa da sam je morala tu staviti, pa tko voli....


REGGAETON smokin
Daddy Yankee i Snoop Dogg - Gangsta zone







Nek se vidi, nek se zna, koliko vas zapravo tu imaaaaa

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter