Dnevnik jedne plavuše u duši https://blog.dnevnik.hr/mayaaa

utorak, 07.11.2006.

Evo me ljudovi

Vidim da mi više nitko ne posječuje post. Ovo će mi vjerojatno bit zadnji post pošto mi se nitko više ne javlja. Ja sam isto prestala komentirat okolo. Nemam više živaca. Još sam sad u kazni(opet). Ma za popizdit. Zbog 3 sulje mene stari skupa sa burazom stavi u kaznu do kraja polugodišta. Pizdim između 4 zida. Osječam se ko da sam solo doma,jer je buraz od 0-24 na kompu. Tak da on više samnom ne priča i opet će postat agresivan i opet čemo se svađat i šorat,a to nebi htjela,jer smo se u zadnje vrijeme bolje skompali. Nas samo svađe razdvajaju i to najviše. Ali opet slažemo se bar u jedoj stvari(prozor). Neću govorit previše o toj stvari za slučaj da starci nebi saznali slučajno za moj blog.

Onda malo o razredu. Razred mi je super,ali opet ne svi. Postoje neke plavuše(jedna osoba) koje govore kako imaju najsexy tijelo u razredu,a sve visi na sve strane. I odjednom je jednostavno nestala njena famozna četvorka. Ma zapravo ima rulje koja me živcira,ali opet je zajebancija na 1.mjestu. Ma ajde dobro bit ću iskrena. Moj razred je za kurac. Idem s klincima u razred. Ima rulje koja je i po 2 god mlađa od mene. Užaaas. Svi su tako djetinjasti,dobro ne svi,ali jedan dio,pogotovo cure. Ima dosta svetica. Najbolje su mi one,"ja nikad neću pušit,ja nikad neću probat travu,ja se neću jebat prije braka,mene je strah da to jako boli". Vidjet ću ja njih za godinu dana. Pušit će po 2 kutije na dan. Bar će probat travu,i bit će najveće jebačice na školi!!!

Onda jedna novost. Iz žapca sam premještena u martimex. Sad mi je zapravo žao kaj nisam ostala u žapcu. Tam su mi cere bile puno bolje. Ovdje su kako bi rekla fufice. Nemrem gledat takve cure. Onak potpune spičkane. A najviše me živcira to kaj nesmijem nosit traperice na praksu. Luda sam jebote. Nemogu mi to radit. Nemogu mi traperice oduzimat. Moram crne hlače furat. Sva u crnom moram bit. Nisam ziher jel obavezno nosit cipele,ali danas ću im baš doć u tenisicamanaughty

To bi bilo sve od mene. Možda se više nećemo čitati. Zbogom!!!

07.11.2006. u 08:51 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto o meni:
Evo,ja sam Maya
-meni ljepo ime
Idem u Trgovaču školu
-propalitet sam u školi
Živim u zagrebu
-na Trešnjevci
Trenutno solo
-da,da
Imam buraza
-2 god stariji od mene
Imam cucka
-pekinezer Spaiky,spaljeni đukela
Živim sa starcima
-služe za pare i kazne:)
Imam 16 god
-ah...
Volim alkohol
-jebena stvar


I tak,ako vas neš zanisam možete mi se obratit:
mail:
leljakica@hotmail.com
msn:
leljakica@hotmail.com
icq:
majaleljak@net.hr
(na icq-u me baš i nemrete dobit)

Evo malo mojih slikica:


Ja i Niky!


Ja i Deny!


Fina cura!rolleyes


Ja i klaun Joža!












Evo vam malo super slikica!!!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi ljudi koje ja znam,naravno dobri blogovi:

Renci & Niki
-super blog,posjetite ga i ostavite pokoji komentarček

Blog mog buraza
-ma blog je ok,samo što ne stavlja postove prečesto,jer mu ja sve teme ukradem

Kirby(baletan)
-posjetite ga,piše glupe postove

Deny
-ma blog mu je super,samo što ni on ne piše komentare prečesto

Anamarija & Marta
-blog je fakat super,odite i uvjerite se sami

Magdić
-super blog,redovno piše postove

Dora
-dobar blog

Maja
-pogledajte ga,super je

Batkica

Nina

Šakazulu
-burazov frend,ide s njim u razred. Posjetite ga.

Mala
-Monika

Vriska
-Monikina sestrična

Jelena
-Cura iz Utrina,fakat je super

Zelena
-Super cura,posjetite ju

Moja imenjakinja
-Odite na njen blog. Fakat je super

Tommy18
-Neznam ko je,ali mi se sviđa njegov blog

Ljubavna priča
-Pratite ljubavnu priču dvoje zaljubljenih ljudi.




Free Counter
Free Counter




------------------------------------------





------------------------------------------


Dont Click Here

Moji frendovi

To če doć nešto kasnije