Dnevnik jedne plavuše u duši https://blog.dnevnik.hr/mayaaa

petak, 29.09.2006.

Stanari! Govori vam big brother! :-)

Alo adam se da ste mi svi dobro i zdravi. Ja sam non-stop bolesna il mi je neš. Sve je počelo 4.9. i još traje. Prvo temperatura i neki penicilin,pa kašalj tjednima i sumamed,napokon sam prestala kašljat,ali svejedno se ponekad znam zakašljat,ali bar nije ko prije. A sada šepam. Jučer sam malo atukla nogusmijeh. Mislim kaj je sljedeće. Jučer idem ja s frendom do dučana i ide mi na kurad kad mi s prstom cijelo vrijeme ide s prstom oko gave. POpizdim na to. I ja da ću kao udarit nogom u prazno ja naletom na neku ko fol teglu od betona. Dobro je da nisam jaće lupila ili što nisam bila u trenirci. Užas,al ne fakat,baš me zanima šta će mi se sljedeće dogodit. Da bar mogu vidjet u budučnost. To bi bilo baš supač.

Dosta o oestima,ajmo sad malo o mojoj školi

Ovaj tjedan nije prošo a da me svaki dan školi nije raspizdio neki profesor. U ponedjeljak ja ćujem kako jedna treba iz razreda počne filozofirat i ja samo zakolutam očima i stavim puku na glavu. Kako se na mene izderala profa(predaje mi 2 stručna predmeta i mislim da je jedna od strožiš profa u školi). Ja sam tako popizdia. Onda je u utorak bila praksa,to je nebitno. E da,na praksi sam u žapcu kod cibone. Da popizdiš. Onda u utorak se profa iz engleskog izderava na mene ao zašto nemam vježbenicu. A onda sam se i ja počela derat da kao nisam ja jedina koja ju nema,kao da ju možda imaju jedna il dve osobe u razredu(inaće nas je samo pol razreda,jer je polovica na njemačkom). I onda meni profa akon dosta deranja da sulju a ostatku razreda minuse. A,ne,nisam popizdila. I onda naravno jučer mene BIVŠI profesot iz higijene zove da kao mora prićat samnom. Nema on kaj prićat samnom. Niš mi ne predaje. Inaće je teška pedofilčina. Mislim ove god ga ja vidim na hodniku vidim i on mene odmjerava. Prića samnom i malo,malo mi gleda u sise. nemrem ja to trpit i pošto sam samo otišla jučer od njega doma on odma do moje raske i tražio je navodno da dobijem opomenu. Trebat ću ja malo porazgovarat s raskom,ali neću s tim profesorom više prićat. Ali ako mi se taj frajer ne prestane obračat moš me jebat,ali reći ću starom sve,a kad mi stari dođe u školi neće ostat ni p od tog profesora. Ipak sam ja tatina curica. smijeh

Zelena želim ti sretan rođendanparty

Aj ljudi viđamo se. I držite mi fige da ne dobijem tu opomenu. Samo mi nemojte reć slomi nogu,jer ću je još i slomitsmijeh
Pusaaakiss

29.09.2006. u 11:31 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto o meni:
Evo,ja sam Maya
-meni ljepo ime
Idem u Trgovaču školu
-propalitet sam u školi
Živim u zagrebu
-na Trešnjevci
Trenutno solo
-da,da
Imam buraza
-2 god stariji od mene
Imam cucka
-pekinezer Spaiky,spaljeni đukela
Živim sa starcima
-služe za pare i kazne:)
Imam 16 god
-ah...
Volim alkohol
-jebena stvar


I tak,ako vas neš zanisam možete mi se obratit:
mail:
leljakica@hotmail.com
msn:
leljakica@hotmail.com
icq:
majaleljak@net.hr
(na icq-u me baš i nemrete dobit)

Evo malo mojih slikica:


Ja i Niky!


Ja i Deny!


Fina cura!rolleyes


Ja i klaun Joža!












Evo vam malo super slikica!!!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi ljudi koje ja znam,naravno dobri blogovi:

Renci & Niki
-super blog,posjetite ga i ostavite pokoji komentarček

Blog mog buraza
-ma blog je ok,samo što ne stavlja postove prečesto,jer mu ja sve teme ukradem

Kirby(baletan)
-posjetite ga,piše glupe postove

Deny
-ma blog mu je super,samo što ni on ne piše komentare prečesto

Anamarija & Marta
-blog je fakat super,odite i uvjerite se sami

Magdić
-super blog,redovno piše postove

Dora
-dobar blog

Maja
-pogledajte ga,super je

Batkica

Nina

Šakazulu
-burazov frend,ide s njim u razred. Posjetite ga.

Mala
-Monika

Vriska
-Monikina sestrična

Jelena
-Cura iz Utrina,fakat je super

Zelena
-Super cura,posjetite ju

Moja imenjakinja
-Odite na njen blog. Fakat je super

Tommy18
-Neznam ko je,ali mi se sviđa njegov blog

Ljubavna priča
-Pratite ljubavnu priču dvoje zaljubljenih ljudi.




Free Counter
Free Counter




------------------------------------------





------------------------------------------


Dont Click Here

Moji frendovi

To če doć nešto kasnije