Dnevnik jedne plavuše u duši https://blog.dnevnik.hr/mayaaa

četvrtak, 15.06.2006.

Ah

Neznam kaj da vam kažem na to da sam pala razred. Kurva od raske(doslovno je kurva,bar se prije time bavila) mi se nije pojavila u školi u srijedu,kada je meni bila praksa. Rekla mi je da odem popodne na praksu i da dođem u školu ujutro u 10:45. Ja dođem i skupa sa još 2 frendice iz sada bivšeg razreda tražim rasku po školi. Popizdila sam. Prvo smo skočie do zbornice,pa je nije bilo. Zatim smo pregledale cijelu jebenu školu. Išla sam od vrata do vrata i sve otvarala kako bi ju našla. Od nje ni traga. Na kraju sam saznala da ona nije ni došla u školu. E ma popizdila sam. Dobro da nisam počela vrištat. Još sam malo bila s curama ispred škole,za slučaj sa se poavi. I reko meni dopizdi i odem u Paradise(tamo je bila ekipa). Jednostavno sam pukla. Idem doa i zove stari i dere mi se na telefon. Za popizdit. Do 1.7. moram nać posao s kup s burazom. Neznam ni di ću,ni ša ću,ali moam im od plaće dat soma kuna. Ja neznam kaj da radim. Nedaju mi više đeparac. I ako će me pustit u školu to će bit pod uvijetom da me ispišu iz škole čim dobim 1. sulju ili čim dobijem 1. neopravdani,pošto sam ih sad imala pun kurac. A jebiga. Sad vam moram gibat,idem malo pričat s ruljom na msn-u.
Pusek svima!

15.06.2006. u 18:54 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto o meni:
Evo,ja sam Maya
-meni ljepo ime
Idem u Trgovaču školu
-propalitet sam u školi
Živim u zagrebu
-na Trešnjevci
Trenutno solo
-da,da
Imam buraza
-2 god stariji od mene
Imam cucka
-pekinezer Spaiky,spaljeni đukela
Živim sa starcima
-služe za pare i kazne:)
Imam 16 god
-ah...
Volim alkohol
-jebena stvar


I tak,ako vas neš zanisam možete mi se obratit:
mail:
leljakica@hotmail.com
msn:
leljakica@hotmail.com
icq:
majaleljak@net.hr
(na icq-u me baš i nemrete dobit)

Evo malo mojih slikica:


Ja i Niky!


Ja i Deny!


Fina cura!rolleyes


Ja i klaun Joža!












Evo vam malo super slikica!!!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi ljudi koje ja znam,naravno dobri blogovi:

Renci & Niki
-super blog,posjetite ga i ostavite pokoji komentarček

Blog mog buraza
-ma blog je ok,samo što ne stavlja postove prečesto,jer mu ja sve teme ukradem

Kirby(baletan)
-posjetite ga,piše glupe postove

Deny
-ma blog mu je super,samo što ni on ne piše komentare prečesto

Anamarija & Marta
-blog je fakat super,odite i uvjerite se sami

Magdić
-super blog,redovno piše postove

Dora
-dobar blog

Maja
-pogledajte ga,super je

Batkica

Nina

Šakazulu
-burazov frend,ide s njim u razred. Posjetite ga.

Mala
-Monika

Vriska
-Monikina sestrična

Jelena
-Cura iz Utrina,fakat je super

Zelena
-Super cura,posjetite ju

Moja imenjakinja
-Odite na njen blog. Fakat je super

Tommy18
-Neznam ko je,ali mi se sviđa njegov blog

Ljubavna priča
-Pratite ljubavnu priču dvoje zaljubljenih ljudi.




Free Counter
Free Counter




------------------------------------------





------------------------------------------


Dont Click Here

Moji frendovi

To če doć nešto kasnije