Dnevnik jedne plavuše u duši https://blog.dnevnik.hr/mayaaa

petak, 19.05.2006.

Evo mene da vam se malo javim

Eeeey ljudovi. Pa dugo vam nisam pisala. Mislim da je već i bilo vrijeme. A šta da vam velim. Polako se sve vraća u normalu. Sad je meni nirmalno,u kazni sam ko i obično. Nema đeparca na što pizdim. I tak,sve po starom. Neću se ubit. Nemorate se bojat. Sad se sve vraća u normalu. I baš kad je kod mene više manje sve u redu ljudi oko mene počinju imati probleme. To je strašno. Jednostavno nemrem belivet. Al dobro,ja se nadam da će jednog dana sve sjest polako na svoje i da oko mene neće bit nikakvih problema. A sad moram ić. Nadam se da čete mi i dalje ostavljat komentare. Sad idem malo mjenjati dizajn i skoro sve na blogu,pa čete mi reć dal vam se sviđa moj novi blog. Nadam se da čete mi ostavit jako puno komentara.
Šaljem jednu veliku pusu svima!kiss

19.05.2006. u 22:25 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto o meni:
Evo,ja sam Maya
-meni ljepo ime
Idem u Trgovaču školu
-propalitet sam u školi
Živim u zagrebu
-na Trešnjevci
Trenutno solo
-da,da
Imam buraza
-2 god stariji od mene
Imam cucka
-pekinezer Spaiky,spaljeni đukela
Živim sa starcima
-služe za pare i kazne:)
Imam 16 god
-ah...
Volim alkohol
-jebena stvar


I tak,ako vas neš zanisam možete mi se obratit:
mail:
leljakica@hotmail.com
msn:
leljakica@hotmail.com
icq:
majaleljak@net.hr
(na icq-u me baš i nemrete dobit)

Evo malo mojih slikica:


Ja i Niky!


Ja i Deny!


Fina cura!rolleyes


Ja i klaun Joža!












Evo vam malo super slikica!!!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi ljudi koje ja znam,naravno dobri blogovi:

Renci & Niki
-super blog,posjetite ga i ostavite pokoji komentarček

Blog mog buraza
-ma blog je ok,samo što ne stavlja postove prečesto,jer mu ja sve teme ukradem

Kirby(baletan)
-posjetite ga,piše glupe postove

Deny
-ma blog mu je super,samo što ni on ne piše komentare prečesto

Anamarija & Marta
-blog je fakat super,odite i uvjerite se sami

Magdić
-super blog,redovno piše postove

Dora
-dobar blog

Maja
-pogledajte ga,super je

Batkica

Nina

Šakazulu
-burazov frend,ide s njim u razred. Posjetite ga.

Mala
-Monika

Vriska
-Monikina sestrična

Jelena
-Cura iz Utrina,fakat je super

Zelena
-Super cura,posjetite ju

Moja imenjakinja
-Odite na njen blog. Fakat je super

Tommy18
-Neznam ko je,ali mi se sviđa njegov blog

Ljubavna priča
-Pratite ljubavnu priču dvoje zaljubljenih ljudi.




Free Counter
Free Counter




------------------------------------------





------------------------------------------


Dont Click Here

Moji frendovi

To če doć nešto kasnije