četvrtak, 07.01.2010.

neka mi ovo bude hops hops godina :) a i svima vama !

ispisala sam neke vizije za 2010. i sve su pozitivne. i sve su malo pretjerane. al nema veze. vizije to smiju biti. tako barem kažu oni koji znaju.

Vizije:

-zdrava sam
-vesela sam
-imam najbolje ocijene
-plešem u klubu
-treniram Chinkyja agility
-imam uspješan rad o psima
-imam dugačku, zdravu i lijepu kosu
-idem u treretanu
-uživam u našem moru
-imam puno prijatelja
-nosim naušnice
-pjevam u bandu
-imam dobrog, uspješnog i bogatog :) dečka koji me voli
-idem na more s Tinom i svim psima
-idem na skijanje
-idem na Čarobnu frulu u Pragu
-držim prezentaciju u Mađarskoj
-imam čisti stan
-imam svoj vlastiti stan
-imam dobrog i poslušnog psa
-imam lijepe zube
-nosim lijepe cipelice na petu
-učim engleski i talijanski
-sviram gitaru
-plešem svaki vikend
-imam 50kg
-imam lijepe , zdrave i njegovane nokte
-imam puno mirišljavih parfema
-imam mamu koja me potpuno razumije
-imam puno novih knjiga
-organizirana sam i sve stižem na vrijeme

pa da vidimo što će se od ovoga ostvariti :)

| 12:45 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.