On/Off

By: eNchanteD design kostur: Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


♥DoBrODosHLi u
NaShE KrALjEWsTWo!♥



♥ LiKeS ♥

LOVE GIRL Pictures, Images and Photos

Ime:Angela smijeh
Nadimci:Angy,Angely,
Angie,Gina...
Imam 12 godina...
Slušam hip hop,rnb,rap,
pop,rock...Uglavnom skoro
sve vrste muzike...Swe ono
što mi se swidi!Obožawan
komp i TV...Hihi... :) Najdraže
serije su mi:Hannah Montana,
Reba,Tree Hill,Uvod u anatomiju,
Kućanice,Stažisti...A najdraži
filmovi su mi:Sumrak,Slumdog
Millionare,Krug,Bring it on In it to
win it,Step Up 1&2,Mrak film 1&2,
Camp Rock,Ludo krstarenje...
Volim sve što vole mladi...Plavuša
sam,inače... :) Frendovi i frendice
su mi:Pauly,Lucy,Ivana,Tana,Peppy,
Pave,Sindy,Nella,Paula,Anđela,Megi,
Antea,Nikolina,Lucija,Ana,Šime,Marko,
Nino,Roko,Duje...Uglavnom,puno ih
još ima ali ih se nemogu sjetit...
Oblačim se svakako,
uglavnom šminkerski,i luda sam
za modom.To bi bilo sve o meni...!



VOLIM:


♥ modu
♥ frendove
♥ ljubaw
♥ facebook
♥ filmowe
♥ kino
♥ odbojku
♥ ples
♥ pjewanje
♥ zabawu
♥ izlete
♥ obitelj
♥ lunapark
♥ lito
♥ zgodne dečke
♥ TV
♥ music
♥ komp
♥ finu klopu
♥ putowati
♥ druženje
♥ upoznawanje ...

AnGy AnD pAuLa(druga) +++ AvAtArI +++

+ + PrEdObRi dIzAjNeVi + +

+++ NaSh DrUgi bLoG O ModI +++

Image Hosted by ImageShack.us



Ime:Paularofl
Nadimci:Pauly,Jupa,Paulinna...(Jupi-Pupi)yes
12 mi je godina tek...
Slušam najvishe pop,hip hop nesh malo
rock (malo),
techno...volim slusat sve sto mi se svidi...
Naj filmovi:snovi jedne šopingholičarke,
sumrak,sam u kući, filmovi sa olsonicama,
step up 1 i 2,bring it on,bratz...
i josh puuno
Naj serije:hannah motanna,puna kuća,
tree hill,kućanice,uvod u anatomiju
Camp rock i Mrak film =)
Frendovi:Lucija,Angela,Antonija,Petra,Pave,
Ivana,Nella,Josipa,Nikolina i Lucija...ima ih josh puno :)
Ja sam uglavnom šminkerica,a volim i druge stilove...=)


VOLIM:


♥ moducerek
♥ facebookbang
♥ jubavkiss
♥ frendovesretan (moja srecha i jubav najvecha)
♥ filmowe belj
♥ obitelj kiss (moja srecha i jubav najvecha)
♥ odbojkuhrvatska
♥ ples zujo
♥ pjevanjepjeva
♥ zabawu zubo
♥ izletesmokin
♥ lunaparkblabla
♥ lito:cool
♥ zgodne dečkefino
♥ TVnono
♥ musicpjeva
♥ kompeek
♥ finu klopufino
♥ putovatismijeh
♥ druženjemah
♥ upoznawanje :




PrInCeZe PiSHu bLoG. ♥

Heey.Mi smo dwije cure,Pauly i Angy.Imamo 12 godina.Wishe o nama saznat chete u boxu.smijehPisat chemo o nashim žiwotima...zujoNadamo se da će vam se swidjet blog i da chemo se chitati...thumbupfinoSada bash i neznamo o čemu da pishemo...Zato jer je prwi post...Hehe...sretanMi ćemo wam se jawljati uvijek kad uhwatimo wremena!!!Stawljat ćemo was i u linkowe...deadMi smo wam lude inache...Swašta wolimo(a što to wolimo saznat chete u boxevima),a swašta i ne wolimo...smijehImamo dosta frendica i društvene smo,volimo upoznawat nowe ljude...cerekI obožawamo obe dwi lito i jedwa ga čekamo...Ali oke,nećemo sad o tome pisati jer bi i was mogli rastužiti..smijehEto ponestalo nam je tema,nadamo se da che par ljudi swratiti do owog bloga...To bi bilo swe od nas za danas.Čujemo se!!!wavePusach!kiss



By:pAuLy&aNgY fino


|utorak, 10.03.2009., 17:57|

|71| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.