ponedjeljak, 30.06.2008.

somewhere over the rainbow... I am sitting under the tree thinking of you

Na danasnji dan mnogo ljudi napunjava jos jednu godinu u nizu..jos jednu godinu u svom zivotu... koja god da to godina bila prihvatite je s osmjehom !sretan ( bilo da se radi o 12 ono klinci pubertet buntovne budale pogotovo ak imaju one spike life suks , I want to diiee ili da se radi o 67 ono jos jedan prstic i u grobu sto si starci zabrijavaju, naravno mozes prezivjet jos 30 godina ..kakav prstic u grobu ahh zubo)

A jednu osobu vi znate... yes

That's me! fino

Na danasnji dan napunjavam svoju 18. godinu, pocetak punoljetnosti.... i htjela sam je na nekin nacin obiljeziti pa napisah post...

{ugl da jos napomenem djevojcica je mozda nasla konjinu al kroz par dana ce se jos sve razbistrit... }

uglavnom htjela bi po prvi put pozdraviti svoje najdraze karlovcane, stare cugere ( ah tak se to veli kod nas a?belj) moje miceke i bubice :
+prvi pozdraf ide mojim 4 best frendicama-veki ljube volim te ti me uvijek trpis sta god da kenjam rofl neznam sta bih bez tebe jubaf moa , lana je stara koka kojoj saljem puse, budemo se zabavile dns jel da micek, maja-a nespretna maja koja razbija case bez cajke, kizz, a sta ces, i drzim ti fige za puno toga racunaj na mene, dariana - cry koa nece bit na partiju, a falis mi ljube, samo za tebe ici cu u papas i plesat ( evo koliko mi fawis)
+zatim moe best frendove-ani-macak moi mawi koji mi pomaze u svemu, znam te skoro cijeli zivot i nikad te necu zaboravit lolim te, , natko-bjaco moi mawi swatki koji je tu za mene bez obzira na sve ( dal mu mob krepo il mu netalio struje zubo) i fala na svemu znaj da cu uvijek bit tu za tebekiss, stipa -a emac ta bi ja bez njegovih zabrijavanja ali i dugih razgovora ( sam dai sta si nesto u zadnje vrijemecry falis mi ljube...sretan, kiki- hehe stari zavodnik koji isto vuce na emica ( a kikica kad ti ukradem sve ruze iz vrtabelj)
+ poz mojoj ingici koja ima najbolji sms za rockas belj( zvjezdica jel takl ljube), amy-koja je far way luuv juucry, iva-micek moi, nemoi mi zabe slat na msn-u hihi, dario-svjetlo u mom zivotu, optimista sa predivnim rijecima i usporedbama, jendostavno predivni decko, jele i matej-najludi komicari, koka- ta bi ja bez tebe i nasih razgovora o konjinama rofl, leo- a ludak sta rec... jednom ces uspit vic ispricat u jendom dahu valjda roflrofl, sused dodo- ma sta bi ja bez onih cajeva sta miksamo i satova sviranja gitare i tvoje krade mog usb-a, ma ljube lolim te ..sretan

ak sam kog zaboracvila budem dopisala ( znajte da ova kretenkusa od mene pise ovo u pol 3 ujutro rofl)

nesto za sve vas miceki:

Friends will always be there for you no matter where you go.
They’ll make you smile, help you out, and let their feelings known.
Friends will always protect you from the dangers of the world
They’ll never leave you lonely, never let you be just another girl.
Friends will always keep your secrets and promise not to laugh
And even if they do laugh, their promise will always last.
...
So hold on to the good ones and let go of the bad
Because life is too short to always be sad.
...
And as the years go by, we’ll never forget
Never feel pain or an ounce of regret.
Because friends are forever and forever we’ll be.
Thanks for always being there for
...
I love you so much you all are the best
And with you near by, I can close my eyes and rest
And know when I wake up, the world is where it should be
All because you’re a great friend to me. ( napisao dario)

i jedna meni prelijepa pjesma .... za sve vas..
Thank you for being such a friend to me
Oh I pray a friend for life,
And have I ever told you how much you mean to me?
Oh you're everything to me
Thinking all the time how to tell you what I feel,
Contemplating phrases....I'm gazing at eternity,
I am floating in serenity...
( Flyleaf)



voli vas vasa Dinka!cerek

- 02:35 -

Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hello

I am always watching you... so be nice my friend, njah njah njah

Linkovi

[http://www.youtube.com/watch?v=W7IxliAPjAk

http://www.youtube.com/watch?v=nn65d01YXsc

Pikčurs