Matija Gubec

subota, 12.01.2008.

Blog, sabor i laprdanje

Na radost jednih i žalost drugih, živ sam i skoro zdrav. Moja obitelj spava. Supruga, voljena naravno, već odavno, a djeca samo što nisu... (poruka roditeljima: ukoliko želite da djeca idu na vrijeme spavati, nemojte im dati komp s pristupom internetu u njihovu sobu).

Vrijeme prolazi i teško je održavati blog uz sve obaveze koje me idu u životu. Ok, to je samo izgovor, no, dobar izgovor zlata vrijedi... al ne sja. Gledam kako mlađarija upravo diše blogove, a najveća mi je provala što svi žele imati što više "komova". LOL. Čovječe i onda se desi da netko komentira ovak: 1.bok (pa onda sljedeći komentar) 2. ja (pa sljedeći) 3. sam, 4. svratio (mada je uglavnom svratiLA), 5. na, 6. tvoj, 7. blog, 8. i baš, 9. mi, 10. je, 11. super .... i sad tako riječ po riječ nekoliko nesuvislih rečenica. O sadržaju samih blogova..... nemam komentara, s obzirom da ni ovaj moj blog ni bog zna kaj pametan (čak, štoviše, neki bi rekli da nije uopće pametan).

No, jedna druga stvar me u cijeloj toj priči veseli, a to je da su hrvacka djeca, eto, postala informatički osvještena (zapravo, s obzirom na nivo na kojem se koriste tom osvješćenošću, mogli bi reći da su informatički onesvješćeni). Jerbo ja još uvijek nemam pojma kako na blog nakeljit, recimo, fotku, dok ta djeca razvaljuju s posuđenim, prekrojenim i vlatitimsnagamaizrađenim blogovima. Svaka čast.

Nego gledam danas zasjedanje (ups, to je bilo jučer) hrvackog sabora i vid' vraga, za svako glasovanje bilo je 77 glasova ZA i 63 protiv ili u obrnutoj varijanti ovih prvih je bilo isto toliko PROTIV, dok je drugi dio u istom broju od 63 bio ZA neki prijedlog. I već vidim da će u svakoj utakmici koja će se odigravati u saboru pod polubudnim okom "suca" Bebića, rezultat biti 77:63 uz poneku iznimku na štetu ovih 63 koji eto se ne mogu uvijek oko svega složiti pa ni tih 63 nije uvijek 63 već se nađe netko tko, eto nije ZA, već je SUZDRŽAN. Super.

Danas gospon zastupnik neki, koji je to (eto ima i takvih) po prvi (a tko zna vjerovatno sudeći po inertnosti hrvackog glasačkog tijela, ne i zadnji) put postao saborskim zastupnikom (koji nije u pritvoru), podigao pločicu na kojoj je pisalo: "povreda poslovnika". Pa je onda rekao skrušeno kako je on tu prvi put, no da mu se čini da je onih 73 prekršilo poslovnik. Skupa sa sucem Bebićem. Onda je Bebić reko da mu neće uzet za zlo to što lamaće pločicom na kojoj piše: "povreda poslovnika" jer je on tu prvi put i da nema pojma što radi, pa će mu to oprostit...."ovaj put". Jerbo ipak je to bila prva sjednica hrvackog sabora. (kome smeta što pišem "hrvaCki, hrvaCka" i slično neka "C" čita "TS" i riješen problem). A eno, vidio sam i našeg "sude mi" Škoru. Nakon što je osjetio slast fotelje u jednoj izdavačkoj kući, odlučio je da mu treba veća i bolja fotelja, a di ćeš veće i bolje neg u hrvackom saboru. Svaka čast gospodinu "sude mi" Škori, čiji glazbeni rad izuzetno cijenim i poštujem, no do sada je većina glumaca, pjevača, sportaša i inih u saboru, našem, hrvackom, imala vrlo malu ili gotovo nikakvu ulogu. No, kada dođe i Glavaš kojeg ne puštaju na sjednicu iako je pravno on sad pod okriljem imuniteta, onda će mu bar "sude mi" Škoro moći zapjevati na uhu i razgaliti dušu. Ruku na srce, ovo što rade Glavašu je u najmanju ruku svinjarija. Glavaš, Merčep i mnogo mnogo drugih su bili ljudi koji su održavali naše dečke na bojišnicama i za koga bi naši dečki išli i u vatru ako treba. Žalosno je da se sad branitelji povlače po sudovima zbog političkih igara. Ne samo da su branitelje totalno obespravili, uzeli im sve benificije (u ime napretka i ulaska u Europu) već ih povlače po sudovima, šikaniraju ih i naprosto iz nječu. I to više od tri puta prije nego smo dočekali europskog pijetla da zakukuriče.... Eto, takav smo mi, hrvacki, narod.

Volio bih da znam ovdje postavit neku anketu pa da u njoj dam na glasovanje tko je veća ljiga od političara: za izbor bi (radi ravnopravnosti a i političkih stavova i osobnih pretenzija) bili jedan političar i jedna političarka. Tzv. koalicija koja je hrvackoj izmijenila život. Moš mislit. Nemrem ih vidjet. Slinili su nad foteljama od trenutka kada su završili izbori i legendarna mi je izjava: "mi ćemo se udružit s onim tko je jači". Eto na što se svodi logika naših političara i koliko su oni stručni u svojim političkim promišljanjima. ... Očito sam malo zahrđao jer sam u jednom postu prošarao nekoliko tema a niti jednu nisam odradio onako pošteno, hrvacki. No, eto, nakon užasno dugo vremena i ovo je za početak dosta.

I još jedna napomena za "mei".... naprvipogled@yahoo.com

Živi i zdravi bili.