Matija Gubec

četvrtak, 08.12.2005.

Mrtav-ladan (dio prvi)

Djeca, nakon sto su cijeli bozji dan proveli igrajuci igrice na plejstejsnu, vec spavaju snovima pravednika. Supruga, voljena i ljubljena naravno, takodjer. Nije ni cudno kad ustaje u pol sest, pa pici na posao, pa na poslu, umjesto da vrijeme za pauzu provede s frendicom na kavi, ode na plac po potrepstine za rucak, pa s posla jos skoci u banku (ukoliko se u tu i toj slicne novcarske ustanove moze uci, jer nikad se nezna koliko dugo traju ocevidi nakon razbojstva), pa pokupi dijete koje cijeli dan cami u skoli u dnevnom boravku, pa dodje doma i odma pocne kuhat rucak jer djeca vicu da su gladni, ali da ne bi ovo ili ono i zakaj moraju jest bas ovo kad bi oni jeli ono, pa brzo stavi ves u perilicu, pa onaj ves koji je vec opran odnesi da se susi i usput skini onaj ves koji se osusio i odi ga ispeglat, pa pripremi sta ce djeca sutra obuc, pa vidi jesul svi napisali zadace, pa malo i uci s djecom, pa doso muz doma, pa mu daj jest jer, jebote, on cijeli dan radi i dodje umoran doma. A u k.... Ko je ovdje lud?

No, bilo kako bilo, svi moji dragi ukucani, moja voljena obitelj spava. A ja ne.

Bojim se da ne propustim kakvu kvalitetnu policijsko-kriminalisticko-kriminalnu potjeru kroz moju ulicu. I onda da tek drugi dan doznam da je u mojoj blizini bilo neko sranje. A mog'o sam uslikat krimose kak bjeze. Il murju kak bjezi za ovim prvima koji, pak, bjeze od onih koji bjeze za njima. I ondak sam mog'o slikat kak krimosi padaju. Nicice. Mrtvi. Ladni.

Oni, mislim krimosi, su zapravo uvijek mrtvi ladni. I kad odluce da ce usetat u banku (il' slicnu novcarsku ustanovu), mahat pistoljima i drugim pucaljkama, prijetit jadnom narodu koji tamo zaradjuje za svoj kruh, maznut par tisucica kuna i to poslije spickat na drogu, lake zene i zajebanciju. Pa kad mogu to sve mrtvi ladni, nek i posljedice podnesu mrtvi ladni, a sto se mene tice nek mrtvi ladni i ostanu. Zauvijek.

Kaze murja, ko da se opravdava, da je jucer postupila po svim zakonima i propisima i da nisu presli svoje ovlasti. Ma kome se to murja u ova vremena treba opravdavat'? Covjece, ma ne da su trebali pucat, nego su trebali tenkom razvalit ona dva kretena od kriminalaca. I razapet ispred svake banke u zg po jedan njihov dio kao upozorenje svim ostalim kretenima krimosima. Jebe mi se za one krimose koji kradu sljunak na mjestu na kojem ne bi trebali krasti taj sljunak. Jebe mi se i za krimose koji prevare drzavu za PDV ili one koji svercaju petsto milijona slepera cigareta. Mene muce ovi sto masu pistoljima pred nosom necijih majki, koji ubijaju necije oceve il' sinove. Koji obitelji ljudi ni krivih ni duznih, ostavljaju bez oca, brata, sina... Pa, krimosi, shvatite da mozda upravo pucate u nekoga tko vam je omogucio da zivite u ovoj zemlji, tko ju je branio svojim tijelom kako bi vi danas mogli krast!!! Mozda pucate u prijateljevog brata, papci jedni. Kriminalci, budite toliko cool i provalite u novcarsku ustanovu kroz podrum, propilite zid, zaobidjite sve suvremene alarme, maznite svu lovu koja se nalazi u trezoru i nestanite neopazeni. Pa to je pravi kriminalac. A ne ovako. Pa u tim vasim potjerama i pohodima moze stradati dijete. DIJETE!!!!! I sta onda? Tri oce nasa i par zdravo marijo te godina dvje u zatvoru ce ispravit sve,a?

Jebe se politicarima za sva ta sranja. Oni niti ne idu u novcarske i slicne ustanove jer sve racune placa netko drugi, stoga ih nije strah od pljacki. Ne hodaju ulicama, jer ih voze vozaci u skupim kolima koja trose skup benzin, pa ih nije strah niti ulicnih potjera i pucnjava. Njih je briga jel ce im se isplatit novci za prijevoz od kuce do sabornice il' nece. I ja putujem svaki dan u sabor. Moji sabor je sabor sljakera koji rade u mojoj firmi. Pa ne mogu dobiti naknadu putnih troskova u visini od 6 'iljada kuna. Nego samo 300 kn. Mjesecno. A placa mi je deset puta tolika. I ipak mogu prehraniti svoju obitelj i ponekad si priustiti odlazak u kino il' na pizzu. A ovi gore uz place od 15estak i vise tisucica kuna, jos suze rone za par tisucica. A za isnos manji od njihovih putnih troskova, policajac na cesti svaki dan izlaze svoje dupe i glavu kako bi stitio jadan puk od kriminalaca, pa ti vidi...