Matija Gubec

četvrtak, 05.05.2005.

Vijesti iz izbornog stozera Matije Gubca

Danas sam ustao u nulasestcetrespet. Odma po dignucu im'o sam sastanak radnog kolektiva, doduse u krnjem izdanju jer je 50% moga stozera jos spavalo. Krenulo se zustro. Bez dlake.Na jeziku. Izneseno je sve. Bez zadrski i prijetvora. Na trenutke se cinilo bezizlazno. No, s protekom vremena izlaz se poceo nazirati. Prva stavka dnevnog reda bila je uskoro iza nas. Prije druge stavke, u zraku se osjecao miris nevolje...I tako nekoliko puta. Brzo smo preskocili drugu stavku jer sam se 'itno mor'o javit' na telefon koji je zazvonio u prostorijama za higijenu, a za ovu kampanju pretvorene u stranacki klub. Pogledom na pokazivac proteklog vremena, ustanovio sam da je bez dvojbe nulasestpedeset. Vrijeme je neumitno prolazilo. Sekundu po sekundu. Znoj mi je curio s cela. Ja i sat. Oci u oci... ... ... ... ... ... Cetvrtina izbornog stozera zahtjevala je da se hitno ode na policiju. Polovina stozera jos je nedostajala. Sta da radim? Slijedio sam instinkt. I glas cetvrtine stozera koji je vec bio na vratima i prodornim glasom bijesnog puka izvikivao "KASNO JE! KASNO JE" i jos neke parole poput "J.... TI M...., zakasnit cu!!!" Ponukan krestavim glasom, trgnuh gutljaj hladne kave i zaputih se prema sluzbenom automobilu parkiranom ispred izbornog stozera. Pola izbornog stozera i dalje nedostaje....a pola je u sluzbenim vozilima. Energicnim pokretima zatvaram vrata sluzbenog vozila i histericnom (ali sigurnom) voznjom stizemo ispred policije. Na sluzbenom vozilu upaljena su sva cetiri pokazivaca smjera...otvaraju se vrata suvozaca i cetvrtina mog izbornog stozera odlazi na policiju. Izvjesce o tome kako je protekao osmosatni sastanak u prostorijama policije dobit cu na popodnevnom sastanku kolektiva. Nakon sto je cetvrtina mog izbornog stozera otisla bavit se problemima u policiji, zaputio sam se sluzbenim vozilom nazad u stozer gdje se u medjuvremenu pojavila, prethodno nedostajajuca, polovica izbornog stozera. U stozeru nered, neposluh i konfuzija. Naravno da je, cim sam usao, zavladao red, rad, disciplina i poslusnost. Brzo smo se organizirali jer je pred nama bio jos sastanak s djelatnicima iz ministarstva obrazovanja. Tezak, dug i mukotrpan. Sluzbenim vozilom sada smo vec jurili prema zgradi u kojoj su se nalazili djelatnici istog ministarstva. Pola moga stozera (i to onaj strucni kadar) otisao je odraditi taj sastanak. Izvjesce s tog sastanka takodjer ocekujem u popodnevnim satima. Sada je bilo nulasedamcetrespet i ja sam u sluzbenom vozilu jurio odraditi jos jedan sastanak. Sastanak s predstavnicima poslovavaca. I taj je sastanak trajao prilicno dugo. Bio je iscrpljujuc, bilateralan i na trenutke konstruktivan. Izvjesce o tom sastanku podnjet cu na popodnevnom kolegiju izbornog stozera. Sada je petnajstcetrespet i sluzbenim vozilom krecem prema izbornom stozeru...