maticon

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Jednostavne misli
S obzirom da sam vec poceo nesto pisati sto ostaje zabiljezeno sve dok ima struje i servera blogovskih, ne mogu a da ne ostavim bar pokusaj zahvale svojoj ljubavi za sve sto je ucinila za mene i bila uz mene i nikad nije odustala.
Zato, ovaj blog posvecujem svojoj ljubici i sinu zbog kojih sam jos tu.

Linkovi
Blog.hr



23.12.2006., subota

Trenutak

Hladno i maglovito vece.
Ulica poplocena kockama.
Bozicna svjetla kroz maglu.

Izlazimo iz toplog ducana van na ulicu.

-Tata ja sam gladan! kaze mi sincic.
-Kaj bi htio jesti?
-Kobasu! kaze klinac, jer smo upravo prolazili kraj hot-dog standa.

Nakon kraceg cekanja dosli smo na red.


-One please. velim ja majstoru.
-Would you like some catchup?
Okrenem se prema sinu, a njemu zasjaje oci i sa uzbudjenjem kaze:
-Yes piiiz!
Platim ja i dam mu hot-dog.
Vidim malo mu je veliki i prepolovim ga.

I krenemo nas dvojica niz ulicu i jedemo. Polako.

-Jel ti fino?
-Je!

Oko nas guraju se ljudi. U kaosu kupuju jer je jos samo par dana do Bozica.
Totalna ludnica na sve strane. Cuju se razne Bozicne pjesme iz ukrasenih ducana.
...
...
...
A ja i sin polako koracamo nizbrdo.
I sto se nas tice nitko drugi ne postoji. Ko da je neko stisnuo "pause" na daljinskom.

Zivot je lijep!
- 12:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.