maticon

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Jednostavne misli
S obzirom da sam vec poceo nesto pisati sto ostaje zabiljezeno sve dok ima struje i servera blogovskih, ne mogu a da ne ostavim bar pokusaj zahvale svojoj ljubavi za sve sto je ucinila za mene i bila uz mene i nikad nije odustala.
Zato, ovaj blog posvecujem svojoj ljubici i sinu zbog kojih sam jos tu.

Linkovi
Blog.hr



11.11.2006., subota

Sloboda

08/11/2005.
Svako ima neke brige.

Sjetite se koji vas problem trenutno muci.
.
.
.

Bas sam danas gledao DaVinciev kod. Veli Tom Hanks da kad je ko klinac pao u bunar, uzasno se preplasio, i molio se Bogu da ne umre, da ponovo ode u skolu i igra se sa psom.

Sjetio sam se kemoterapije i slicne molitve. Taj dan, osmi jedanajsti, test je pokazao da raka vise nema. Hvala Bogu.
Od tada je proslo 367 dana, I svaki dan pomislim isto!

Ako netko ovo cita i nema rak (a ako je u bunaru, svaka cast na tehnologiji koju ima!!!),

stanite malo... razmislite... budite sretni zbog toga ovaj trenutak!

I DOSTA VISE TOG INTERNETA, ODITE NA FRISKI ZRAK ILI SPAVATI!
... mislim, alko neko cita...
- 00:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.