marchelina

21.08.2012., utorak

Bankovno-erotcko-transakcijski dijalog


M: Edi, zvalo me iz banke.
Edi: Šta oni tebe imaju zvat?
M: A, znaš ono kad ostaneš bez posla pa oni skuže da nemaš priliv na tekući pa ne platiš kredit pa ti dozvoljeni minus postane nedozvoljeni i eto ti ga đavle sto čuda.
Edi: Pa dobro, i šta govoru?
M: Da će mi nešto svašta.
Edi: Ma mogu ti puvat.
M: Nije se s njima zafrkavat.
Edi: I neš se zafrkavat, negoš im lipo reć da nemaš ni posal ni pare ka šta i nemaš pa nek oni pivaju. I ne daj bandi da ti sad proda neka takozvana rješenja kojima će te uvalit u još veće probleme.
M: Ti si lud, ka da je njih briga šta ja neman posal. Šta ću, pristala san na njihove uvjete.
Edi: Molin?!? Jesil' ti pri sebi ženska glavo? Oderat će ti i to malo kože šta ti je još ostalo na tebi!
M: A šta san mogla reć, šta?
Edi: Sad ću ti ja reć šta si mogla reć. Oćedu te opet zvat?
M: A siguro oće. Oni muški me zove skoro svaki dan i pila.
Edi: E, lipo, kad te opet nazove, vako mu reci: "Ajme šjor, uvatili ste me usrid seksa. Ajte nazvat ću ja vas poslin kad..hm...ovo završin...samo ne znan ja koliko to obično traje, jel' vi možda znate?"

E, onda će se tip zabezeknit i počet mucat da ovo da ono a tiš njemu:"Ma šjor, kako to mislite to su moje privatne stvari? Bome nisu, jer dok ne završin s tin stvarima, ne moremo se čut, a banki je u interesu da me čuje, jel' tako? Aj mi recite koliko to obično traje, da van znan reć kad ću van se javit?"

Onda će se tip počet izvlačit da on ne zna koliko to traje paš mu reć da pita neku svoju kolegicu koja možebitno to zna bolje od njega. On će jedva dočekat da te pribaci bilo kome jer će mislit da si manita, ka šta i jesi, i onda će ti se javit neka njegova kolegica.

M: Dobro, i šta ću onda reć toj njegovoj kolegici?
Edi: Pa, rečeš joj da je kurbetina, ka šta i je, jer da nije kako bi znala koliko seks traje? I jel ona tamo da radi svoj posal ili da klijentiman daje seksualne savjete, a? Jel' viiš da je kurbetina? I ti se njih bojiš? I kako si mogla bit tako blesava pa uzimat kredit? Jel' ti znaš šta je kredit? Živiš na kredit, umireš na rate, eto to ti je kredit! Ja ne bi uzeja kredit ni da mi reču da će mi posudit 100 kuna a da ću tribat vratit 80!
M: Edi.
Edi: A?
M: Šta si se snerva?
Edi: Ma, snervala me ona kurbetina šta te zove.
M: Ali Edi, ona ne postoji, izmislija si je.
Edi: Dobro. Ne postoji, u pravu si. Ali ako te slučajno opet nazove, pošalji je u tri lipe materine.

<< Arhiva >>