marchelina

22.10.2009., četvrtak

KONPENZACIJA

Prije se išlo u restorane kad si ima para, a danas u restoran ideš kad ih nemaš. Zvuči uvrnuto, ka šta i je, ali evo objasnit ću van kako to ide.

Moj brat radi za jednoga kojemu je dužan jedan drugi koji ima restoran, pa onaj prvi namisto da moga brata plati, šalje ga u restoran kod onog drugog, tj, onaj drugi, namisto da plati onog prvog, redovno ugošćuje moga brata u restoranu. To van se zove konpenzacija. zujo

Da van plastičnije prikažen:

Moj brat dođe doma sa posla i žena mu kaže da in je došla opomena od Elektre da će in iskjučit struju. Brat joj na to bezbrižno odgovori:

- Daj prestani se brinit, zaradija san dosta novaca.
- O, falabogu! Aj daj mi ih onda, da to sutra platin.
- Ne mogu ti ih dat, jer ih neman.
- Kako nemaš, a sad si reka da si ih zaradija?!
- Jesan, samo su mi u restoranu.
- O, ja neman za struju, a ti se baškariš po restoranima? Lipo bogami, lipo....
- Ma ne, nisan ništa trošija po restoranima, samo su mi tamo novci.
- Aha, osta ti je novčanik u nekom restoranu di nisi trošija ni ija? A koju si gospu onda tamo radija, a? Ček, ček, jel' ti mene varaš možda, a? Ako je, reci mi odma, nemoj čekat da mala zatrudni!
- Ne varan te ženo božja, ko bi to sve financira! Nego mi ovi šta san za njega radija ne može platit. Al' zato je njemu dužan jedan šta ima restoran, pa mi je reka da mogu kod njega ist i pit onoliko koliko mi je on dužan.
- O, krasno! Kra-sno!! A to šta ti dica tražu knjige za školu, a ono najmlađe triba pelene, kako ćeš to riješit, a konpenzirano moje??
- A jebate šta si teška danas. Pms? Pa, povešćemo i dicu u restoran!
Evo, iz čega maloj triba knjiga, a?
- Iz kemije.
- Eto, knjiga iz kemije, to siguro vridi jedan dobar bečki odrezak, i to s ponfrijen! A pelene za malog, za koliko kila kupujemo pelene?
- Od petnajst do dvajstipet kila.
-Eto, pelene od petnajst do dvajstipet kila, to siguro mirita jednoga lipoga zubaca! I mišanu salatu uz to!
- Dobro pametnjakoviću, sad moš smislit i kakoš konpenzirat ono šta ti noćas neću dat! A kolko si žvelt u zadnje vrime, za to neš moć ni kavu popit!!
- Aj nemoj tako, pa vajda san zavridija za to bar kavu?
- Jesi. Kratku!!!!!




<< Arhiva >>