O mojem maturalcu

srijeda, 08.03.2006.

Obavijest građanima

Evo ljudi i ja sam otvorila svoj blog, mislim nisam ga baš osobno ja otvorila...ali nema veze..
Otvorila sam ga prvenstveno da bi mogla pisati o svom maturalcu u Grčkoj..pa da budete ljubomorni...ha,ha..Danas neću počet o tome pisati ali obećajem da ću uskoro, za koju godinu, dvije, tri...ŠALA..
Skužila sam da se uvijek opisuje provod u Johnnyu i izvan njega i da svaki poćetak počinje slično, nešto slično ovome: "e kako je jučer bilo PREJEBENO, NALILI SMO SE KO GUZICE, i dalje se ne sjećam..."e dragi moji, moj neće tako početi...
Malčice su "renovirali" Johnny pa je ovaj petak bilo neko "otvorenje".Švaka čast na uređenju jer je i mala promjena napravila čuda...Crveni zidovi su čist pogodak,a oni televizorčići "nešto slično plazmi" su još bolji.Guba je to "nešto slično plazmi" jer se ne moraš puno zamarati dosadnim ljudima, kojih hvala bogu ima koliko te volja, nego jednostavno GLEDAŠ......"nešto slično plazmi" pa spojiš ugodno s korisnim.Ili se možete zabaviti na drugi način pa spojiti nešto drugo...hm..hm.. to više preferiram...
E da ni onaj DJ nije loš, pušta dobre stvarčice.Ma sve u svemu bilo je, kako bi neki rekli "DO JAJA"!!
Svi smo se složili sa jednim DA JE OVO FALILO JOHNNYU!!!!!!

Pusa svima a pogotovo mojoj ljubavi.Vidimo se u Johnnyu!!!

- 10:13 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv