< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

...moji najlipši stihovi,osjećaji moga bića preneseni na papir...


Želim te u mladosti...by ceca

Osvajaš me ti polako,
Nemirno je srce moje,
Pa se pita zbog mladosti,
Šta je moje, šta je tvoje.

Hej, želim te u mladosti,
Daj, daj mi malo radosti,
Hoću da se opustim,
Prestani, prestani s tim.

Želela sam da uživam,
Pored tebe bez problema,
Al' se bojim u ljubavi
Da bez toga sreće nema.

Ostavljaš me da razmišljam,
Šta ce biti među nama,
Misliš da sam ravnodušna,
Biti s' tobom ili sama

href="http://photobucket.com" target="_blank">Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



"Zločin je mrziti djevojku koju si jednom volio; takav završetak priliči divljačnim duhovima. Dovoljno je biti ravnodušan: onaj ko mržnjom završava ljubav, ili još voli, ili će mu biti teško prekinuti."

Ovidije

"Kad jednoj ljubavi dođe kraj, slabići kukaju, energični smjesta pronađu novu ljubav, a pametni su je već odavno imali u rezervi."

Oscar Wilde

"Čovjek može voljeti samo ono biće za koje je uvjeren da će biti prisutno kada mu zatreba."

Johann Wolfgang Von Goethe

"Ili se s nekim nađete ili ne - ljubav ne pita za godine. Vrijeme pokaže je li ta osoba ona prava."

Frano Lasić

"Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan, jer nikada ne znaš kada će se netko zaljubiti u tvoj osmijeh."

Gabriel Garciá Márquez

"Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo."

Gabriel Garciá Márquez

"Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati."

Gabriel Garciá Márquez

"Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati."

Gabriel Garciá Márquez

I KAD OLUJE PRESTANU PUSTOŠITI
PUSTINJU ŽIVOTA MOG,
I KAD SUZE KAO SLAPOVI NIZ RIJEKU
PRESTANU PADAT NIZ LICE MOJE
I KAD ZADNJI PUT UGLEDAN LICE TVOJE
KAJAT ĆU SE JER SAN TE ZAVOLILA
KAJAT ĆU SE JER TE JOŠ NISAN
PRIBOLILA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Reci mu...

Reci mu da sunca sjaj ne znači ništa
srcu koje zebe,teško je naći
utjehu neku kad tražiš samoga sebe...

Reci mu teško je volit a misao tu
u sebi kriti,reci mu teško je
mislit o srići a nesritan biti...

Teško je radostan biti,a nositi
tuge znamen,reci mu da voli ga
jedna budala za koju kap
bijaše more,a iskra plamen...


Šta da ti kažen...
Šta da ti kažen usana tvojih nema
šta da ti kažen kad ostala je samo
uspomena...

Šta da ti kažen nestalo je sriće
šta da ti kažen kad te srce
zaboravit neće...

Šta da ti kažen kad snovi su
propali,šta da ti kažen jedina
ljubavi...

Šta da ti kažen di je naša srića...
Zar da ti kažen zbogon ljubavi
najveća...


Kad mladost postane starot,kad srce
postane tamnica,siti se da si živia u mojin
mislima i da te je ludo volila jedna djevojčica...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ako je grijeh što volim
voljet' ću te vječno
neka je duša moja
tvoje tajno mjesto
i kad mi srce kaže idi
ne, ja ne slušam ga
već tjeram po svome

I ne mislim o tome...


...možda moje zbogom znači doviđenja...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



...šta mi vrijedi da te gledam
ja bih da te nikom nedam
al' me tvoje srce neće
šta mi vrijedi, nemam sreće

šta mi vrijedi, nisam tvoja
šta da radim greško moja
kad me tvoje srce neće
šta mi vrijedi, nemam sreće...


subota, 15.12.2007.

TI...

Želim postati dio tebe, s tobom ulaziti u novi dan…
Želim te voljeti, kraj sebe imati, s tobom se smijati,
sa tobom plakati…
Riječi su tvoje kao noćna svjetlost,
u meni bude osjećaje,
mlade i čiste žene…

Kada gledam te, u tebi vidim,
SVE,
sve moje propuste, sve moje želje,
utjehu i sreću, u tebi vidim ljubav
najveću….

Daruj mi svoje srce,
daj već jednom, otvori se,
reci što želiš,
jer ja drhtim pred tobom,
učini moje usne svojim vječnim robom…

Primi moju ruku, slušaj moj glas,
reci mi što misliš,
reci za nas…
Budi moja želja, budi moje jutro,
da kad budim se, da budim se sretna,
a ne tužna i sjetna…
Osjeti zov ljubavi moje,
ne, nije šala, ja svu ljubav svijeta,
za tebe i tebi bih dala….

Svrati mi večeras u snove,
vodi me u pobjede nove,
sada stojim ja pred tobom, i molim te,
reci mi tu riječ, reci mi VOLIM TE…


- 13:33 - ...beauty... SaMo(0) - ...Printaj... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.