procitajte povecalom...naughty


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



....nesto o meni....
ime:...Matea...
godine:..14....
razred:...8b.....
grad:...Vinkovci....
volim:
-PSA
-ljeto
-zimu(snijeg)
-prijatelje
-slatkise
-praznike
-gledat tv
-filmove
-serije...........
-msn
-blog
-fejs

nevolim:...
-skoluu
-umisljene ljude
-osobe koje se prave vazne
-nepravdu
-laganje
-smrt..heheh
........................

treniram:...odbojku....
naj prijateljice:izabela,andrijana,
jojka,dajana ,maja,furlanka,
nina......................................
klub za koji navijam:dinamo 4ever...
slusam:svasta.uglavnom strane
neslusam:tokio hotel
rock,nirvanu........
moj msn:matea_vk_@hotmail.com.
.........to je to.....................mah

EvO mAlO vIcEvA..........................

Sjede Mujo i Fata u autu na usamljenom parkiralištu.
Mujo:
- "Nego, reci bona šta ti misliš o situaciji u Iraku?"
Fata:
- "Ma, jebe mi se!"
Mujo:
- "Odlično, i meni, samo nisam znao kako bih te pit'o!"


dode sin do majke i pita
-mama,lete li andeli??
mama
-lete duso
sin
-sinoc sam cuo kako je tata nasoj nowoj
pomocnici rekao andele..Kad ce
ona poletjeti??
mama
-Odmah sutra,duso....


pita sin oca:
-tata a kako sam se ja rodio??
-pa donjela te roda..odgovori tata..
-eh,tata,pa i ti jebes svasta...odgovori sin


Zasto plavusa svaku vecer
ima mokru kosu??
-zato sto poljubi zlatnu ribicu
za laku noc....


peco crnac i upeca zlatnu ribicu
-a ona ce mu:
pusti me ispunit cu ti zelju
-zelim da budem bijel!
....i ona ga zaposli u pekaru





Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dizajn:

OpIs BlOgA...
SvAsTa

KoLkO VaS jE bIlO nA mOm BlOgU..........
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

LiNkOvI..............!

AnDrIjAnA
ToNkA&aNiTa
JoJkA
MiNiCa
BeLLa
..DuKa...hehe
JeLeNa

CoLoUr FuLL gIrL
OuR cRaZy WoRlD
MoThEr FuCkEr PrInCeSS
MaRtInA
WWWIVA
MaTeA tEa
SkOrO nOrMaLnA
JuSt SmIlE
ZiZy
CoLoRs MaKe ppL hAppY
BlOg O ToSi
VoLiM oSmIjEh TvOj
IvAn@@
AnGeL
PeTs
PaUlIcA
OpAsNa MaLa
HoRsE gArDa
RuDe GiRlS
Me Me AnD OnLy Me
BarBy
ToNkA
HaPPy PrInCeSS



AkO nEkO hOcE u LiNkOve NeK sE jAvI.......kiSS...wave


MoJa LoRa...Na nEbU jE..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LoRa KaO mAlA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja s lorom..
Image Hosted by ImageShack.us


Donna......moj cukokiss
Image Hosted by ImageShack.us


ovakva je sada..donna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i ovo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo jos donne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo jos slatkice..hh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja s donnom kad
je bila mala
Image Hosted by ImageShack.us


ja s donnom vecom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja..
Image Hosted by ImageShack.us


again.hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


subota, 20.12.2008.

....Santa Claus is coming to town.......

eee pozzzz svima.kak ste mi??sta ima nowo???............
tnx svima na komichima svima sam uzvratila..........ak
nekome nisam sry......hhhhh........napokon skola gotova
...wwweeee.......tak sam sretna.3 tjedna praznici..jupi......
..jos samo da zapada snijeg....nis mi drugo netreba.
hmhmh.....evo stize nam bozic i nova godina......
prvo Bozic...hhhh.....neznam jos sta cu dobiti.al nadam
se da je nes dobro...hhh.sigurno je.....nowu godinu jos
neznam gdje cu slaviti al sigurno u Zg. ili kod bratica...
nevolim ja bas slaviti u gradu.malo mi je glupo.hehe...
prosla sam s 4 kao i sto sam rekla...samo je jedan
ucenik proso s 5...nas 8 s 4 ...3 s 3 i 8 negativnih.....
mislim ono hellou.lol.....seli nam se jedan ucenik.
u zagreb...hh...
neznam kad cu ponovo napisat nowi post pa ce mi ovaj
biti malo duzi....sinoc bio big brother i pobjedio
Kreso.....ja sam navijala za marka..ali nema veze.......
bilo ko od njih je zasluzio nagradu.......hhhh................
joj sljedeci tjedan ce bit punoo filmova o bozicu.....
jedva cekam.svaki dan ih gledam.........evo danas je najludi
bozic 2 na rtl-u....pa ako neko nije znao sad zna...LLooLLek
neznam bas sta da pisem.....stavit cu malo vise toga u box...
a i dizajn sam promjenila...meni je bas cool...a vama???....
sutra nedjelja najdosadniji dan....hehe........
neznam sta da pisem pa vam tu neke gluposti pisem.......
hhh.......sutra prvi dan zime...wwweeee...........
danas izabela osla u pariz a maja i jojka u zagreb.....
blago im se.heheheheh....
neznam vise sta da pisem pa necu razvlacit......idem sad..
neznam jos sta cu staviti............i da ako neko hoce u linkove
nek kaze u komentarima...i budem ga stavila...i da
sve komove vracam....sad idem ............................................
pozzam

-AnDrIjAnU
-iZaBeLu-
-DaJaNu-
-MaJu-
-JoJkU-
-DuKu-
-FuRlAnKu-

i sve druge koje sam zaboravila....!!!poozzzeeekkk!!!


snow Pictures, Images and Photos
.............snow...............


santa claus Pictures, Images and Photos
......SaNtA cLaUs........pLplPL

Pozzz SvImA.........i SrEtAn
BoZiC i NoWa GoDiNa..................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.