.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

Opis bloga

IME: MATEA
PREZIME: ERCEG
HOBI: JAHANJE(1 god)
ŽIVIM: U ŠIBENIKU
IMAM:13 ipo


Ljudovi moji predivni, divni, lijepi, dobri... šta još ne... ja ću vam u ovom mom blogu opisivati najzanimljivije događaje koji mi se događaju u mom životu...

Pa, šta drugo reć nego: uživajte u čitanju!!!!

Pozzz mojoj ekipi iz razreda!!!

kill

jako ste mi vrijedni u pisanju komentara....
jakoooo vrijedni..!!...


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

HELLO LJUDI!!!
uživajte u čitanju!!!!!
poZz!!!!!

najzgodniji muskarac......mljac.....
kaka
pokojni kurt cobain
luka modric
cristiano ronaldo
cad m. m.
brad pitt
biluska
elijah wood
  
pollcode.com free polls

SAMO VI ČITAJTE !!!!
I OSTAVITE MI PUNOOOOO
KOMENTARA !!!!


koja vam je naj vrsta konja ?
lipicaner
andaluzer
shire
connemara poni
palomino
frisian
quarter
mustang
tannesse walking
canadian horses
  
pollcode.com free polls



EJ....LJUDI...
KAKO STE
MI VI..??...

KOMAJTE MI
PA CU I JA
VAMA..!!...

A SADA PAR
SLIKICA....


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!













četvrtak, 24.01.2008.

OSCAR....LJUBAV MOJA...!!!....


EVO U OVOM POSTU CU PRIČATI O MOM PSU OSCARUUUU !!
JA SAM NJEGA NAŠLA......BIO JE ŠTENE..thumbupthumbupthumbup..ne baš malo....imao je
6. mj. i bio je jako sladak.....moj ga je tata odma uzeo i tako
je postao MOJJJJ partyparty !!! on vam je njemački ovčar....sada ima 4 god.
i jako se voli maziti (prava beba)...yesyes..sluša samo mene, a voli sve one
koji njega vole.....a mene naravno najviše voli jer i ja njega
najviše volim.....EVO VAM PAR NJEGOVIH SLIKICA:thumbupwavethumbupwave



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

NADAM SE DA VAM JE LIP.....OSTAVITE PUNOOO KOMENTARA..!!!...
wavemahwavemah
...poZz.....

- 21:22 - Comment To Me... (67) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.