Klik-Klik-Klik
TU STE!!!

online
Online Dating



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
SGI.org.Uk
SGI.org.Usa
Art.of.living.organizejsn
PETA




volume="100%" hidden="false" autostart="true" loop="true" with="10"
height="30">

SREÆA

Ne merim više vreme na sate,
ni po sunèevom vrelom hodu;
dan mi je kad njegove se oèi vrate,
a noæ kad ponovo od mene odu.

Ne merim sreæu smehom, ni time
da li je èežnja moja od njegove jaèa;
sreæa je meni kad bolno æutim s njime,
i kad nam srca biju ritmom plaèa.

Nije mi žao što èe života vode
odneti i kaplju moga življenja;
sad neka mladost i sve neka ode;
on je stao kraj mene pun divljenja.

Desanka Maksimoviæ
.

Image Hosted by ImageShack.us

We are all children of the Great Spirit, we all belong to
Mother Earth. Our planet is in great trouble and if we
keep carrying old grudges and do not work together,
we will all die.

~Chief Seattle
æao-æao


Free Hit Counters
Free Hit Counters



We are what we think. All that we are arises with our
thoughts. With our thoughts we make the world.
Speak or act with a pure mind and happiness will follow
you as shadow, unshakable.





Prijateljstvo

Bože, ne zanimaju me bogatstva
niti slava ili raskoš
ali daj mi istinske prijatelje!
Èak i samo jednoga, ako je to taj
kroz kojega æu moæi vidjeti Tebe
i kome mogu vjerovati i uživati izvana
kao na Tvoju sliku
uvijek sjajeæi u zrcalu moje ljubavi.

Prijatelj je onaj koji osjeæa moje najgroznije potrebe kao svoje vlastite,
koji osjeæa za mene onako kako bi osjeæao za sebe.

Ah, valiæi istinskog prijateljstva, nebesko-roðeni
stapaju su u Tvoj jedini ocean beskrajne Ljubavi.
U moru prijateljstva,
lutajuæe i izgubljene duše
vraæaju se svojem vlastitom i jedinom domu.

Veliki grad,a ja sama...Srce se pita,šta je s nama..

31.05.2005., utorak

FRIEND WILL BE FRIENDS...besjedanje..



1. ah, prihvacanje.. Pitam se jeli mogu uvijek prihvatiti osobu takvu kakva jeste, ili nastojim tu i tamo zavinuti koji saraf ili odsarafiti, ne bih li nesto promijenila? :) , koliko tezim za istomisljenicima, a koliko mogu diviti se upravo necemu suprotnom?? Mislim si, mislim, mozda najbloje je jednostavno vidjeti u raznolikosti ljepotu :-)

2. jao, kad se samo sjetim, onih blebetanja u kojima pripremam "unaprijed", kaj da kazem, kak da se obranim...zaboravljajuci obratiti pozornost na jadnika koji mi prica, na njegovu boju glasa, na energiju koju mi salje dok prica, na skrivene poruke i bitne informacije.. znati slusati, fakad umjetnost je; uzivjeti se u tudje osjecaje i biti u njemu, s njim, fokusiran.. bez manevriranja sto bi trebalo se reci, i kako bi prica trebala teci :)

3. biti sto jesi, pokazati barem djecje radoznalosti za onoga drugoga koji ne mora istokao i ja voljeti slikanje, koji ne mora voljeti pjevati, ali mozda je strastveni igrac kosarke, ili strastveni botanicar... no, smatram da ne treba bas niti svima i svakome se pokusati prilagoditi, i da ako ne postignem napredak u necijem drustvu, mogu i potraziti odgovarajuce..s slicnim interesom..

4. kako provoditi vrijeme zajedno..fakad mislim da je ovdje potrebno biti vrlo iskren prema vlastitim potrebama u vezi prijateljstva, biti iskren i ustrajan u onome kako zamisljamo jedno prijateljstvo, gdje je dodirna tocka, gdje je taj izvor iz kojeg volimo da pijemo?? npr. frendica koja voli chantati i zanima je umjetnost.. tako utazujem zed...

5. koliko ulazem u prijateljstvo?? sjediti samo na grani, i cekati da netko pozove me na let...i nije bas istinski pokazatelj interesa, i volje za uciniti nesto zajedno :) s koliko entuzijazma pristupam izvedbi nekoga plana s prijateljem!! koliki je ulog ;).. toliko i dobivam..simple as that.. ili poduzimati, ili biti jedan od onih kaj sjede doma i kukaju kak ih nitko ne zove van ...

6. to je ono, pokazati interes, pitati kao sto smo u lexikonu, koji smo svi imali ko klinci u osnovnjaku i to, pitati, -kaj volis kaj ne, gdje te boli, kako radis..
pricati samo o sebi, zna se pretvoriti u dugacak monolog u kojemu ona druga strana moze reagirati sa zijevanjem :)

7. hm..govoriti istinu je uvijek vazno.. reci istinu o sebi, i gdje su ti granice, do kuda mozes, ili drugome reci kako ga dozivljavas...

8. naravno na taj nacin da drugi mozr prihvatiti.. da se osjeca i dalje cijenjen, i da u nama vidi svoje ogledalo, da vidimo doduse "krivo" , ali i da suradjujem s time pozitivno,, i takticno..afkors..

9. smijesak upucen nekome s iskrenom energijom, moze uciniti cuda..na koliko sam neobicajenih nacina postignula prijateljstvo, jednostavnim osmijehom i pristupanjem, hej, uocila sam te, svidjas mi se... najveci je tu problem strah, od nepoznatog i strenog, no umjesto bojim te se reci svidjas mi se ;) veliki je korak ;))

10. vazno je biti dostojanstven..i iskren prema sebi, i vidjeti dali s ovom osobom gubim vrijeme ili nesto postizem?? kao sto je gibran napisao nesto o prijateljtvu; hm ide nekako ovako: ili voditi prijateljstvo u svrhu produbljivanja veze, ili ubijati dosadu-i plesti mrezu u koju ulove se ribice..nis koristi :)


i tako, evo..malena besjeda jedne drugarice, o tome kao bi tribalo biti, zasto...i kako :=)
moguca su razna prijateljstva, na razne nacine, samo covijek treba vjerovati da moguce je..
na gut...postala sam sada malo ljenja, sjedim po turski uz svoj komp na super niskom stolicu, ne osjecam noge....
ali osjecam da ucinila sam nekaj kkorisnog za sebe..

I da, jogu sam napravila, delala, iskala novi posel po netu..ko luda, surfam li ga surfam, da se broje sati kao kilometri daleko bih bila, da jedrilicu posjedujem, daleko bih odplovila, neg kaj..

pozdravljam vas..
nadam se skorom posjetu, i da, rado navratim kod mnogih na salicu kafe..i par rijeci..

puno pusa

budite svi veeeeeeseli, ko za bozic--kad otvarate poklone, ili bolje rodjendan..
neka svaki dan bude nam rodjendan, gdje darova je mnogo, samo otvorenih ociju naci ih se mora..
neka vasa prijateljstva mnoze se i produbljuju,
neka prijatelj vam bude lijek..
i vi njemu voda kada ozednio je..

cmok cmok..

- 21:14 - reci sad il nikad (19) - za stivo pre spavanja - #

27.05.2005., petak

Djecja radOznalost!!! ` @ @ @ `



Hm... A kaj da vam velim, nego BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK :)

A sada, slijedi...oralna fiksacija mene pretocena tipkovnicom n aovo moje drago mjestasce :)
I tako..Razmisljala sam.. I dosla do zakljucka da nas djecje radoznalo dovodi do novih uvida, novih dimenzija i stupnjeva svijesti..
Kako?? Hm..vrlo jednostavno.. Kako sam pronasla posao koji radim? Ustrajnom radoznaloscu!! Surfovala, otvarala sajtove, a kaj ima ovdje , a kaj ima tu... a kaj ak pritisnem ovo, ..i tako, da ne duljim.. Jeste li ikada promatrali dijete dok recimo npr. otvara poklon? Jeste li primjetili kako pazljvio promatra papir u koji je poklon zamotan...boje...oblik smotuljka...i sta li je tek unutra, pita se ono?!
Fascinacija..
Kao vrlo mlada, ili ti klinkica, voljela sam provoditi sate i stae istrazivajuci recimo podrum..ili kad sam bila kod babe kpala po fotkama..raznim papiricima..rucno pisanim kuharicama..kakvih li je sve vaznih informacija tamo stajalo!!! Sto sam sve otkrivala!!

NOVE SVJETOVE!!!!

Izrazi lica na fotkama obitelji, koji su mi kazivali mnogo o sebi samoj.

Razne prasne kutije u kojima se nalaze stare kazete, slike, komadi robe...
Koliko zanimljivosti..

Pocinjem da djecjom radoznaloscu posmatram ljude oko sebe, ispitujem, ispipavam.. Sve zelim da znam, sve je bitno, od toga tko voli koju boju, tko kako drzi neki predmet, tko voli kako plestai.. Citav covijek je prijenosnik informacija.. SVE VRVI NJIMA!!!
Kako li samo ne vidim i slijepa znam biti , a eto, ispred mene u grmu lezi zec :)

Jel vam nije zabavno promatrati naprimjer stvari voljene osobe.. Kojom logikom poslaguje stvari u ormar.. Gdje drzi intimne predmete, sto ostavlja na vidljivim mjestima.. Koje boje pretezno odijeva.. Gdje postavi neki predmet dok ga stavlja na stol npr. U sredinu, lijevi, desni kut?! Sto time komunicira?
Nema se vremena za biti DOSADAN!!! Nema niti jedne isprike za reci: dosadno mi je!!
Kao li moze biti dosadno uz toliku dozu odgovora, koji samo cekaju da budu otkriveni..

Nema se vremena reci da su stvari BANALNE, jer banalno samo privid je, ispod kojeg se skriva HRPA INFORMACIJA i smislenosti..
Zasto ne gledam?? ha, ha..
Kada spoznas da iz banalnosti radjaju se najsmislenije stvari, tada samo siroki osmijeh , nametne ti se na lice..
Jer biti sretan dio je umjetnosti voljenja.. Vidjeti smisao jeste voljeti stvaralastvo, voljeti snagu kreacije, ukljuciti se u toplu struju zivota, sto neprestano kreira i pruza..odgovore i sve ostalo sto potrebno je.. Bog je u izobilju..

ili misliß da neces naci jedan novi svemir, samo ako podignes kamen da vidis sto nalazi se ispod ??

hah..

ok, toliko o tome..
Nego preporucijem vam jedan filmic, pin ljubavi i ljubavnih igara..
nakon njega cete pozeljeti samo da imate voljene uz sebe i mozete ih AFKORS zagrlit, il poljubit..




do sljedeceg javljanja,
srdacno vasa.
:)

- 18:55 - reci sad il nikad (13) - za stivo pre spavanja - #

25.05.2005., srijeda

Sve se mijenja..



Jedino sto mi je potrebno jeste da volim.. Da se toga prisjetim da sam bice koje voli. Zaboravim na vlastitu malenkost, i okrenem pogled prema drugima ;))
Mnogo ugodnih iznenadjenja. Nego, kada ste se zadnji put, onako posteno zagrlili? Onako stisnuli, da cujete koscice kako popucaju??
Mnogi od nas, ukljucujem i sebe naravno, smo nekada preokupirani raznim bitnim , sitnim i nebitnim problemima, i isprikama: zasto ne?; pa eto, upravo zato, zasto ne je i odgovor :) Kada promatram dijecu, primjecujem kako cesto, spontano, bez ikakve najave, pridju i zagrle, nasmijese se i sve nekako postane toplo :)
i da, jako je vazno :) Koliko puta sam pokusavala isplivati iz mulja u kojem bi bila, i sjetila se te djecje tehnike :) , koja uvijek donosi osmijeh na lice :)
Ah, kada bih se svi samo malo vise grlili :)
Saljem vam zagrljaj, saljem vam virus; neka vas zarazi, i neka zarazi one oko vas, vase najmilije, vase bliznje.
Moj necak je jednom prilikom rekao, zagrlit cu sunce.
Zasto ne bismo isprobali?

Sjecate se jednom...davno..kada ste bili maleni i kada ste svom medvjedicu povjeravali svoje muke, i nakraju biste ga zagrlili i sve je bilo u redu ?!
SVE SE PROMIJENILO :)

Tako, a sada, grlimo se :)

p.s. malo si zvucim onak "psihologijski" :)
moram se sebi nasmijati, no- pozitivan motiv.

Do sljedeceg javljanja,
pozdravlja vas Vasa psihologinja
Mataji

puse

- 16:58 - reci sad il nikad (15) - za stivo pre spavanja - #

24.05.2005., utorak

Tell me, why do I feel so sad???





samo tako.. Vec melankolija prerasla je u svakodnevnicu, prelila se preko srcem ispjevanim pjesmama...

- sto si radila danas?
-o, pa eto, malo sam kopirala Picassa, malcu trebalo za skolu, ah, znas kakvi su klinci..pogotovo kada razmisljaju samo o nogometu, umjetnost je tada..daleko..

- pogledaj original ->




Tell me, why do I feel so sad, ili ti; U potrazi sa suncem..
Tamo negdje, iza oblaka.. Zasigurno je uvijek tamo..
Kako se lagano moze vidjeti :)

Pozdrav

Mataji

- 21:56 - reci sad il nikad (1) - za stivo pre spavanja - #

21.05.2005., subota

nemam inspiracijeeee

eto, sad sam malo pre doßla s posla, sva bagra iz gajbe je u kinu, gledaju star wors 3. dio.. neka im je..
kupila sam si KOLU, ne znam zakaj, no to cemo uskoro otkriti.. primjecujem da mi je blog nekak prazan, ustajao- niß se pravo ne dogadja..
a fakat nekak ko da izbjegavam ikaj novoga da mi upliva..gladna sam novih iskustava, to zasigurno..zaßto ne? eto, kako mi je jedno dijete rekolo: bitous, ili ti ga bikoz :)
i fakat, rece dijete istinu
kao i uvijek..
sad naravno soliram, jedem sladkac, sutra opet radim, pretvaram se u neku maßinu..
pocela sam citati novu knjigu:
MEMORIES OF A GEISHA,
zanimljivi pocetak, nadam se da tako prica tece i dalje..



uf. ne da mi se pisti di sam sve bila, i u shopingu dakako, ali evo pogledajte moju cedulju:

* tabak
* filteri
* rizle
* vino (crveno); sutra slavim godißnjicu kak sam u novome stanu, i kako sam upoznala covijeka smedjih ociju..u kojeg sam se i zaljubila :=)
* novcanik ( divnog sam naßla, njeznih voletnih boja s leptiricima ) ->ponekad pokazujem romanticne strane
* set za francusku manikuru, sa 3 laka, i sve to- u zivotu noktima se nisam bavila! ili sam ih lijepo i uredno odgrizla, ili sam ih odsjekla s grickalicom do kraja, onak do mesa, da me nema kaj zajebavati. I danas sam si napravila manikuru, a poßto su mi nokti malo pojedeni bili, napravila sam trik_-_ ha, ha, napravila sam s lakom tak da izgleda kao da imam onaj bijeli dio na noktima ;)) kako mudro :) ha?
* pink lak za nokte na nogama
* spuzvicu za peeling lica
* losion za ciscenje mojih komplexnih bubuljica po faci, potpuno BIO, od organsko uzgojene mente, bez aditiva , parfema, ili konzervansa, nije testiran na zivotinjama :) i danas sam ga isprobala, i nekak mi se fino faca zategla od mentice, lijep osjecaj ;)
* maske 2 za lice, za moje kompexne komplexe - bila si stavila jednu danas nakon peelinga, joj, kak je peklo od Tee baum oil
* zatim spuzvice za peeling lica :) nije pametno ugl. napraviti peeling, pa zatim staviti masku :) DON´T DO IT- NEVER-
* tablete za sudjemaßinu
* spuzvice za pranje istog- s grubim dnom, poßto covijek smedjih ociju voli upravo takve ;) , a ja to razmem i boli me dupe
* hrpa thai instant juhica, s rezancima- naravno vegetarijanski aditivi, konzervansi, gluteni i tome slicno- mislim , ne kuha se svaki dan :)
* olovku za oci--onak sjajnu pearl, mislim nije da mi treba..al baß nemam takvu ;), da upotpunim kolekciju, a ne ßminkam se viße tak cesto, no eto, sad sam pocela :)
* olovku za nokte ( nadam se da ce biti prilike da ju i iskorsitim ;)
* mali slatki stoljnjakic od bambusa , za stol u dnevnoj sobi, poßto smedjooki ostavlja ßalice s vrucim cajevima po mojim casopisima koji se znaju naci tamo, pa tako, da ne listam viße zaljepljene stranice :)
* mirisne ßtapice, miris anti-tabak, i joß jedne nepoznatog mirisa :)
* umjetni cvijet necega slicno maku, to sam stavila kod ogledala u kupaonicu, paße uz narandjaste zidove
* hranu--salate, pohane sireve, instant caj, zeleni caj s ingverom, mleko-koje inace pijem samo u kafi, i tako neke sitnice, niti ne pamtim ...
* platnenu torbu za ducan, koju nosim za po vani ;) onak, nekog ludog disko 70 uzorka :)

i tak , mislim da bi to bilo sve... mislim kome se da ovo citati, nek mu je sa srecom..
mislim, kaj da vam velim.. ja sam jedna djevojka, zena, i eto u sitnicama nalazim zabavu ;) tak-nekak..
hm...

nema veze, ali izanalizirala sam se
i dijagnoza je: nepopravljiva ßarmantna shopingholicharka :)

da... do sljedeceg druzenja, odjavljujem se, ja idem malo zapalit jednu.. puse svima ßaljem, imajte lijepi ostatak vikenda :)

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:44 - reci sad il nikad (9) - za stivo pre spavanja - #

19.05.2005., èetvrtak

I S I S - and the rest


For I´m the first and the last
I´m the venerated and the despised
I´m the prostitute and the saint
I´m the wife and the virgin
I´m the mother and the daughter
I´m the arms of my mother
I´m barren and my children are many
I´m the married woman and the spinster
I´m the woman who gives birth and she
who never procreated
I´m the consolation for the pain of birth
I´m the wife and the husband
And it was my man who created me
I´m the mother of my father
I´m the sister of my husband
And he is my rejected son
Always respect me
For I´m the shameful and the magnificent one



Hymn to Isis, third of fourth century BC,
discoverd in Nag Hammadi





Evo dragi moji, malo za rekreaciju , tj. kontemplaciju---
nadahnjujuca oda :)



Kaj sam voljela danas->
*kavu
*i jos jednu kavu
*ljubazan osmijeh ujutro
*sofu
*vegetarijanski steak
*djecje osmijehe
*suncano jutro

I tako, nadam se da ste svi ok, ja sam freak out;
p u s e

- 21:53 - reci sad il nikad (3) - za stivo pre spavanja - #

17.05.2005., utorak

Kratko...

Tmurno je vrijeme, a ja sam si dobro. Jos uvijek lijecim se kafom, nekak nemrem taj ritual prekinuti. Imam knjigu kaj sam kupila: your sign as a spiritual guide, od J.Donald Walters, pred skoro 2 mjeseca. Naravno, preletila sam brzinom svjetlosti, po svom znaku, i malo znaku druge strane.. ali me nekako pokolebalo moje znanje engleskog, naime, knjiga je pisana vrlo jednostavnim jezikom, no baß se nalaze rijeci koje nikak nemrem tocno prevest.. ah, i sada, kaj , mislim sad sam ugledala knjigu, zaboravila sam na nju, stoji vec 2 mjeseca, pokraj moje radne ploce..
Neka.. Ogledavam se oko sebe, nekako s nevjericom..i u cudjenju.. Skepsa :) Htijela bih ici na Gospel kor.. Bila sam samomotivirana pred par mjeseci... no, u jednom nijr bilo mjesta, u drugom isto, no obecali da ce me bar poslußati, nisam doßla... Ißla na oproßtajnu veceru s frendom..No zapravo uopce nije to sve bitno, bitno je to, da bi ja rado pjevala... I da nisam viße toliko samomotivirana.. Potrebne su mi aktivnosti, osim toga kaj sam rado priljepljena na netu.. Kaj je to?? Tak sam se nekak povukla, solo brijem.. Ok.
Hm.. kaj mi ide na zivce...kad mi se uvlace u guzicu..fuj..morah napisat, da izbacim zaj BLJAK iz sebe.. na, ja.. grem ispraznjavati se emocionalno, ne, ne bum se izderala na nekog..neg malo yoge..
Jedino kaj bu mi glavu razbistrilo..

- 16:46 - reci sad il nikad (5) - za stivo pre spavanja - #

16.05.2005., ponedjeljak

konacno , da nekaj stipkam..

evo ovako..hm..
odakle da pocnem..Jucer sam bila na karrnevalu kultura. Bilo je divno vidjeti veeeeeeejiku rasplesanu povorku, kamione s muzikom, ljude sa svih krajeva svijeta; kako se vesele. A sto me je jako zadovoljilo jeste da su se poput gljiva iza kiße, "nacickali" (ovo je jedna od onih rijeci, koju ne mozemo naci nikada u rijecniku-ali ih naucimo od nasih baba, najcesce :) mali slatki standici s koktelima...
Tak da sam ih uredno psjecivala, prativsi tu povorku, i uzivala u zaljevanju podsvijesti, i osjecaju opijenosti. Bilo mi je naravno, vrlo veselo, da sam cak i striceke milicajce uspijela nasmijati svojim veselim provociranjem :)
pa evo kako je to izgledalo>>>


Neki dan sam bila na predavanju, o kriya yogi, i najednom mi je ucitelj koji je drzao predavanje bio tako blizak!!! Onaj feeling ko kada pricate s bratom, sestrom ili ljubavnikom i oni vam znaju zavrsiti recenicu..hm..I tada, samo sav fokus mi je bio na njegovim ocima, i potpuno sam zaboravila na ljude oko sebe. Trajalo je tako, mozda par sekundi, ali cinilo se mnogo duze. Nevjerovatno kako me uspio priljepiti na sebe; koji mag, koja carolija!!

Danas sam bila na rodjendanu..Branch u vrtu, lezala na lezaljci, lijecila mamurluk..
Ali odradila praksu, meditaciju i to :)

Hm, ako niste, obavezno pogledajte Bridget Jones, drugi dio!! Very funny, funny, funny.. Oduvijek sam naime bila zaljubljena u Hugha Granta, u njegov lagani djecacki sarm ;))
Procitajte 11 minuta od P.Coehla, vrlo iskreno i ganutljivo..
Ili Veronika je odlucila umrijeti od istoimenog..


- 21:15 - reci sad il nikad (5) - za stivo pre spavanja - #

11.05.2005., srijeda

Plovim po memoarima svoga srca...

U mnogim mitologijama, i religijama srce se usporedjava sa lotusom, kao tek propupalim, njeznim cvijetom; koji simbolizira cistocu. Lotus ima korijenje duboko u mulju, sto simbolizira naßu necistocu, prvo i najnize stanje svijesti, zatim se taj korijenj uzdize, sto bi znacilo trud na putu prociscavanja, i zatim; kroz sav taj mulj, on se izdize iznad svega, sasma cist, predstavljajuci ono najljepse, najcisce u nama; onu Bozansku ljubav, nesebicnu..
Srce se otvara, i krasi ovaj svijet..
Mogla bih zamisliti ovaj svijet kao veeeejiku livadu, ili bolje receno veejiko jezero, prepuno mirisnih lotusa, koji pupaju, i otvaraju se. Svakim otvorenim lotusom je jedna dußa postigla samosvijest i svjesnost o kolektivnom...
Zasto sve to pricam??,
mozda jel ustrajno osvjescujem se,
mozda jel gldana sam za svijesßu,
a mozda , jer divno je na tren zaboraviti samog sebe, i biti dio jedne ogromne cijeline, potpuno utopljen u ono najiskrenije ; najcißce; bezuslovno..
Uplivati u tu toplu struju, u taj puls sto bije svijetom..
Biti dio jednoga..Samo zatvorim oci, i uzivam u mirisu ßto ßiri se sa svakom probudjenom dußom :)
U memoarima, pronaßla sam, one nevine trenutke, onaj najneviniji dio sebe, koji igrao se s vjetrom, koji gledao je najvece istine...nevinim ocima djeteta..
Kako lijepo je vidjeti istinu...kako lijepo mirisati je ljubav :)
Samo srcem se dobro vidi, rece lija malome princu..

- 13:07 - reci sad il nikad (22) - za stivo pre spavanja - #

09.05.2005., ponedjeljak

I DALJE..nada

Dani su mi nekak ispunjeni sivilom, i totalno mi je vec postalo humoristicno da se zamnom vuce neki sivi oblak,
vucem ga, mozda vec i nepotrebno, ko neki stari kufer-prenatrpan starim stvarima, za koje vec sa sigurnoßcu znam da mi nece trebati..

jebi ga,ponekad se ponos umijeßa tak da na kraju opet sve nekak vucem i dalje za sobom, ne bi li nekoga naucila pameti..
joj, kak ga serem..serem...
nebu niko niß navcil ak nece, pa mogu ga ja kenjati do mile volje...tok misli mi je kaos, i jedino ßto bih joß zeljela reci jeste da imam osjecaj ,onak opceniti-da mi je zaßtopana cijev, i da mi treba vodoinstelater (valda se to tako kaze)!
Pijem caj za zene, mozda me ozenstveni...
do skorog javljanja, uz zelju da vas rasvjezi joß koji proljetni pljusak, ili ti kak je danas bilo i pokoja kockica leda--uzivajte u onome kaj imate sada..


palim...
puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

- 19:37 - reci sad il nikad (11) - za stivo pre spavanja - #

06.05.2005., petak

I HATE YESTERDAY

yesterday, all my troubles simes so far away...

mrzim.
mrzim.
sve ono kaj je bilo,
i kaj ljudi ne mogu ostaviti u proßlosti..
mrzim neznanje,
mrzim ..
mrzim sebe jer si ne vjerujem..

JAKO SAM POGODJENA..

Put a gun on my head, pretend you don´t care...

bum-bum-bum

u bubnjicima mi JEEEEEECHI,
drechi,
ko u diskachu...
bruje..
glupe rijeci...

koje izrecene su,
bez imalo obzira...

mrzim ljude koji ne zele nauciti nißta novo..
mrzim ljude koji su emocionalni lazovchine...
mrzim ..
mrzim..

BOOOOOLI ME...
da me se zeli natjerati da podnosim smrdljivu proßlost..

NECHU...
makar me koßtalo neprospavanih nochi, prolivenih suza,
slomljenog srca...
i hrpu boli..

znaß kaj,
nista ne moze biti gora od onoga sto je sada,
kako je moja prijateljica rekla: kada me se povrijedilo, bio mi je to najsretniji dan zivota.

ona je skopchala, i zna-da sve ono ßto se chini kao lose i najgore--
jeste samo privid--
najbolje je!!!

idem sad, pun mi kufer..
iscrpljena sam, mentalno emocionalno, psihicki, lazima i idijotskim uvjeravanjima..

kad boli, nek boli..

bolujem, bolujem, ja bolujem :)
Znam, znam, sve pomalo zvuchi zastrashujuce dramaticno,
mozda sam gledala puno drama na tv-u.

pusa svima koji na mene nalete, hvala i na komentarichima koji se pojavljuju..
hvala na paznji..!!!

grem...nemrem viße...
imam onaj faking pritisak u prsima..sranje..
fakad boli..


- 21:50 - reci sad il nikad (10) - za stivo pre spavanja - #

05.05.2005., èetvrtak

Nikad kao sad

Nakon toliko i onoliko dana, sati , provedenih u tmini, na pragu zalazecheg sunca,
pojavilo se, sasvim nenadano,
olaksanje--kao sto bi moja baba rekla-pao mi je kamen sa srca :)
...pojavio se On..
On, alias sadaßnji trenutak...
Bivanje, i realiziranje onoga ßto jeste,
nagnalo me da preispitam svoje poimanje Biti, i trenutka..
Kao malo dijete, nevina, bila sam.!!
Da, BILA SAM!!
Ovdje..
igrala se s chaßom vina, ispijala tu ljubichastu tekuchinu, sa zanimanjem promatrala ljubichaste tragove na ivicama te iste,
zaigrala se mirisom, opijena
osjecajima spoznaje,
da jedino ßto sam ikada zeljela,
sto formirati sam htijela
jeste
jedna
jedina
kreacija
vlastitoga
uma
ispunjena
ljudima
u
sobi
za koje ne marima viße
jeli simpatuzuju ili ne;
ispunjena jedinstvenim ßarmom-----
i kada mogu
sa radoßcu sjeteta,
promatrati svijet..
chista,
vesela

JER UISTINU NIKADA NIJE KAO SAD..
i sve ono sto zeljela sam i sve ono sto sanjala sam,
samo je izdefinirana slika..
ili preslika onoga sto jucer sam sanjala...

I nikada nije bilo, kao sada..
nikada njegov pogled
--nije davao toliko sarma,
poimanja svijeta,
kao danas..
kao sad..

sada je jedino gdje odlucila sam ostati...
nadajuci se u tvojem pogledu,
ostati..
zabiljezena ...


danas je samo kreacija onoga sto sanjala sam juce...
sutra ce biti samo o0no sto sanjah danas...samo ono za cime mi dußa cezne...
kako volim da plivam oceanima tvojeg pogleda,
znajuci u tome trenutku da samo jedina sam..
zelja je samo danaßnji san...
sutraßnja stvarnost...

isplivala sam iz kuteva,
gdje skrivala sam se kao dijete,
ispunjena sramom,
tugom...
Kao kazna bila je za mene,
ne vjerovati u tvoju ljubav..

zavrsavam ove stranice,
melodijom u srcu, noßena sam..
nikada OVAJ trenutak ponoviti se nece..
I u njemu vjecno ;
biti
bih htijela :)

Neka nose me,
vjetrom,
tvoje misli snene..
Neka caruju carstvom ,
rijecju neizjaßnjene..
Samo,
hrabra ,
bih
da budem..
htijela..
Oceanom dubine tvoje..
ploviti...
kada bih smijela---


.......
samo
LJUBLJAM..
opijena straßcu..
sto li sam li sve htijela??

ispunila sam srce,
ljubavlju zene..
Sada polako cu da praßtam..
i sneno...maßtam..
da oduvijek
samo ti si tu za mene...

a kada san postane java,
kada veo padne sa ociju..
tada u bljeßtavilu cu pjevati samo tebi,
onome koji ce da izbavi me
iz tamnice sopstvenih zelja..

Noßena vjetrom,
poßtivam te..






- 23:14 - reci sad il nikad (4) - za stivo pre spavanja - #

04.05.2005., srijeda

Sretaan ti rodjendan druze moj!! Zivijo Tito..i KPJ

Tvoja ponosna pionirka..

Dragi druze, jos uvijek se sjecam zakletve koju sam ti dala,

da biti cu svima dobar drug..
Kako godine prolaze, malo mi je bilo teze odrzati to obecanje,
ipak: I´ll never be-Maria Magdalena :)

Kada sam ljetos bila na tvome grobu, malo sam zakasnila, nisam mogla nutra, ali mislim da ti je lepo tam,
setaci sa psima, i neke tam face koje paze da te se ne dira..
Dobar si stricek bil, sam cula... Mozda je steta kaj te nisam nikada visla,
al-
pogotovo sam te voljela, vise i od mame, kad smo imali pauzu u skoli-u tvoju pocast..
Nisam mogla izdrzati sutnju, jer znas nas male vragolaste djevojcice, gusila sam se od smjeha...
Drugarica uciteljica je rekla par pametnih o tebi, o druze...voljela sam te...

Ali, ne bih li ti dokazala ljubav,
ljetos sam u Kumrovcu, hodala stopama tvojim, gledala di si sral i pißal,
di te je mamica zibala,
i gdje ti je grav kuvala..
I samo u tvoju cast, obavila shoping,
i doma se vratila sretna i smirena,
s tvojim likom na majici, na kojoj pise : MAN OF PIECE,
i slikama s tvojim likom..

puse, volim te.

Eh, zgodni mi je drug, u onoj fojnickoj, tj.oficirskoj uniformici, i jos trbuschek pivski, slatki mali stricek ...



I tak....danas sam naucila da je Titova omiljena psovka bila:)

ok...

Nekaj sam danas i naslikala, nije mi jos jasno kaj. Obicno nakon par dana to shvatim, i tada em zadivi moja genijalnost .
modro-zeleno-crveno....
Prosetala s Njim..po kvartu..
Bila dobra :D
Jos nikak da se opustim na blogu..nisam ga jos percepcirala kao nekaj vlastito...joß mi fale neki moji detalji...
Pa da mi bude ko doma.. :)
hah, uvijek nanov zapazam, kad ga prelistavam--kaj mi sve isplivava iz podsvjesti, i ne mogu a da se ne nasmijem samoj sebi..svojoj tvrdoglavosti...naznakama inteligencije :)
o, da, i to se nazire; zatim proturjecnostima...
Zelim reci:
napredujem..Svakim danom, horizont mi se siri,
i granice koje su nekad oznacavale nebo,
lagano se stapaju...
njezno se mijeßajuci..
modro i zeleno,
o da..
to sam zeljela reci..

Idem po vincheko, i jednu da si zapalim...

zelim svima ugodan ostatak vecernjeg programa,
a u pozadini svira->

joj sto volim nase gore,
nase reke nase more..
svu lepotu gde sam rodjena...
Zivela yugoslavija...
tu je rodjen nas Drug Tito,
nase ime ponosito...

ugl.ceo svet ga zna..



nemrem objavit post
ubila bum se!!! grrrrr...

hebu me browseri..
svi do jednog..
al njedam za mene..

- 22:08 - reci sad il nikad (3) - za stivo pre spavanja - #

03.05.2005., utorak

danas-ukratko...ili i krace.

Jutro..hm,bicom sam se odrufala na posel, zakasnila naravno, ali ne jako puno :)
morala sam ujutro dovrsit kaficu-hebi ga...
odradila, i odma se zaletilana jezero...patkice su se za promjenu pridruzile ljudima, i setale se po stazi za bicikle, i onoj za pjesakovce..
gakale i zajebavale s e sgolubima--koji su pomal bili zbunjeni, i nje im bas bilo jasno kaj se to sad ove patke isfuravaju po njihovim putevima :)
i tak su se ljepo druzili...super, ni ja sma pronasla mjestasce, nikoga ne prevec blizu, skinula majicu-i ne znam zakaj sam ujutro obukla bikini, ali eto super je ispalo, sam se izvalila na jaknicu...cvike na glavu--i sam sam...ZJAPILA..jeste da su me muhe napadale, bila sam im jako privlacna, osjecala sam se poput govneta, i bilo je divno-osjecati se tako privlacnom.I znati da sam tako jebeno atraktivna?!

e, kako divan osjecaj :)

hm..nisam bas nes inspirirana,al eto, ustrajem da tipkam...kak mi prodje i dodje.

domeka...na stepenistu zapjevam pjesmu: I heard he had a good song...I heard he had a stile...
vec sam poznata po tome, da zapjevam u stubistu, mislim akustika je divna, glas mi se pretvara u nesto carobno--ne cuje se onaj pusacki grehotni krestavi zvuk-koji mi je smjesten u grlu--->susjedi me znaju-brijem si..jos se nitko nije bunio...znam biti i glasna..al me boli dupe..ja sam samo jedna balkanka, a mi smo poznati po tome da smo glasni, kaj cu :)

i kaj se dogodi??? cujem neko se spusta niz stepenice, i nekak se malo utisam, i kak sam djecje znatizeljne, razrogacenih ociju gledam ispred sebe--cekajuci da ugledam silazeceg,i mozda upoznam nekog novog susjeda...medjutim.. ON , mister, se spusta niz stepenice..., padaju osmijesi...hm..tvrdoglavost...necu, hocu...ipak-pada pusica...on brije..brijem i ja...ciao ciao,

i tak....sada ga nema...pravi drustvo usamljenoj starijoj dami..koju pere kriza godina i to ...
a hitjela si je malo isfurati zgodne decke-kao dio ogrlice :)
ok..mislim..evo-cuclam vincheko..mislim, ustrajala sam dost, zavrsavam post.

bolje biti pijan, nego star :)

- 23:59 - reci sad il nikad (6) - za stivo pre spavanja - #

02.05.2005., ponedjeljak

joj, kak sam ponosna..

Sri Sri Ravi Shankar gets 'Bharat Shiromani' award
New Delhi, April 20 (PTI): Spiritual leader Sri Sri Ravishankar of the Art of Living Foundation was today conferred the prestigious 'Bharat Shiromani' award.

Home Minister Shivraj Patil presented the award to him at a function here during which the Mahavir-Mahatma Awards were also given to 10 institutes and organisations.

Previous recipients of the 'Bharat Shiromani' award, instituted by the Shiromani Institute of Chandigarh, include Mother Teresa, Tibetan spiritual leader the Dalai Lama and Sikkim Chief Minister Pawan Kumar Chamling.


super, jeste tek danas sam saznala, ali opet-ponosna, kak da mi o tati pricaju ;))



Cooperation with the Ministry of Health
The Art of Living Program in Kosovo has been so helpful to Kosovars, where there is an 80% rate of Post Traumatic Stress Disorder in the general population, high rate of depression and suicide, that the Kosovo Ministry of Health has given a contract to the Art of Living. Since then, more than 100 nurses, doctors, psychologists, psychiatrists, psycho-social advisors and social workers employed in 7 Mental Health Centers all over Kosovo have taken the Art of Living Workshops. Based on their positive experiences, the Ministry of Health wants all the Mental Health Workers in Kosovo, in all their Mental Health Centers and hospitals, to be given the worksops to deal with their own stress and prevent burnout and also to be trained to teach the Breath, Water, Sound Program so they can teach more people. The Foundation has also started a rehabilitation project for war victims from Kosovo.


kaj da velim..ne ide me stavljanje raznih slikica, koje bi mi ujedno i blog poljepsale..
no, uvijek za dobre vijesti :))
to folim..

Inace je totalno krizno, on se pojavljuje ujutro doma, kada ja odlazim...pricamo o vremenu..
toplo je,
vrisak..smijeh..sve u sebi, u sebi...
boli me dupe gdje je...gdje bijese, s kim..
nitko ne garantira niti da cu ja spavati doma..
ha :)
jao...kaj da se osvecujem, mislim svakaj mi pada na pamet..
uglavnom , dobila sam sms sadrzaja kad dolazi doma danas.,
fuck off...!!! Isusek, kaj me boli dupe.
kaj bi trebala cekat s vecerom, mozda..
dovrsavam ovo, i gibam..idem kod Rusa, na vodku..
je, i tak me se moze smiriti,
ne meditiram sam da bu mi bolße..
niß ne pitam, drzim se dostojanstveno, zifce imam do jaja,
ak nece pricat -ne mora-
Nisam mu ja mama da ga odgajam..
morti si zeli enu takoju, ne vem...
ulice su pune ljudi...
Mislim da cu da begam..na ulice...na cestu....idem..idem...
Nebum bila ugodna slika u stanu...

- 15:38 - reci sad il nikad (1) - za stivo pre spavanja - #

01.05.2005., nedjelja

nevjerovatno ali istinito, uspjela sam ZASPATI na danaßnji date s Gurujom!!!!!!





Naša prva i najvažnija obveza je služiti u svijetu.
Ako u tvom životu postoji strah, razlog je nedovoljna posveæenost.
Ako u tvom životu postoji zbunjenost, razlog je nedovoljna posveæenost.
Sama misao, “Ja postojim na ovome svijetu da bih služio”, rastapa to "ja" a kada "ja" nestane, nestanu i brige. Služenje nije nešto što èiniš jer ti tako odgovara ili zbog uživanja. Krajnja svrha života jest - služiti.
Neposveæeni um je jadan. Posveæeni um može doživjeti nevrijeme ali æe ubrati plodove svoga rada.
Kad služenje uèiniš jedinom svrhom svog života, to potpuno uklanja strah i usredotoèuje um te donosi osjeæaj smisla, bude se aktivnost i dugotrajna radost te – možda tek nakratko pokoji problem!




..................................................................................................................................................................................................................





Evo..to su Njegove rijeci..
ne znam tacno , da li sam sposobna trenutno izraziti i opisati kak mi je, i kak mi je bilo :)




Naravno kasnila sa, niß cudno za mene....Ali baß sam takva , a ne onakva :)
I tak, pjevali se bhajani-pjesme na sanskrtu...i otkacila me bol...suze su mi bile u ocima, i uopce mi se nije dalo plakati..nekak sam si misla, bu otißlo, kaj me brije???
a brijalo me fejst :)
Kamericu nisam ponjela , tak da nis od slikica...
Neki drugi put, ili kas skuzim kak da promijenim dimenzije cu spustiti neke slikice iz Amsterdama, gdje isto sam bila na datu s Gurujijem :=)


no...ok....pjevali mi tako...curke podjelile ruze , tak da svi imaju po jednu, da poklone guruju, nije nas bilo puno, oko 100 tinjak, manje....
I svi se dizu, Guru ulazi..I desilo se ono neminovno...
Pogledao me je u oci...
......
I jednostavno sam ispustila svu tonu, sve boli, svu depru i svaki jad i chemer sto mi je nagrizao dusu,
tak sam se posteno plakala, i jos je prolazio pokraj mene, ja nisam imala ruzu, nisam htijela, sam sam mu se naklonila, pogledal me, i tak mi se nasmijal veselo, da mi je sve posttalo tak clear,
svi neki problemi su se nekak rastopili i dobili banalni sjaj-koji im i pripada :)
na neki nacin...
Bol je bila tu, i bila je uocena, i voljelo se tu bol, od sviju prisutnih,
osvijestio mi je sve ono kaj sam potiskivala, dok eto-nisam pukla, ko kokica :)

Gledalo me mnogo divnih ociju, mnogo love & understanding in the air...

Pricao je svaßta...
I nißta ...
Odgovarao je na neka pitanja, mekanim glasom, sve dok pitac nije bio shvacen....
Vracao je osmijehe na lica, nevjerovatno ljubaznim tonom...
Dirnu me..
Jako..
Tamo gdje sam se oduvijek bojala dozvoliti da mi se priblizi...
Mislim, samo jedan pogled...je dovoljan ..da iskaze sve ono sto niti 1000 rijeci ne bi mogle..
ne znam, onaj koji je dozivio blizinu sveca, moze me razumijeniti...

Jedan odgovor mi je bio drag...
tj...jedan koji sam zapamtila :)))
Jer teze mi je ißlo u tom stanju ßoka, i duboke bliskosti sa bicima oko mene, da sve polovim...lagani SPACE OUT , na trenutke...
da, pitanje:
Nitko od tebe nece traziti da budeß doktor, ako to nisi..

OK. SHVATILA..SVE NA KAJ NAILAZIM, SVAKA PREPREKA I SVAKI ZADATAK SU TU-ZATO KAJ SAM SPOSOBNA DA TO I OBAVIM
a to kaj znam sumnjati u sebe i slicno, stvar ega...

Sebevrijednost je VRLO BITNA...
kao i sto su grci stari kazali--spoznaj samog sebe--

na..gut...
oci su mi naotecene..suocena sam sa samom sobom..
ah da., doslo je do toga ;))
ha ha, mislim si konacno...






Gledati u pravedno
zrcalo istine,
oh- uistinu divno je.
Znajuci da si tu,
za mene..
U svakome trenutku..





da, za kraj je moj dragi
Sri Sri Ravi Shankar rekao:

And, remember
YOU´RE NOT ALLONE




kaj d ajoß velim...palim...caßa vina...evo mi drustvance u sobi, tv...
A koda bum uopce gledala :)
hi hi
spejs autich

but touched...and happy

- 21:52 - reci sad il nikad (3) - za stivo pre spavanja - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S È P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moje male tajne
Tajne moje kuhinje, mojih nada...Moji snovi...moje boli...izliveno tintom,preplavilo je ocean ljubavi moje.

KOME SE TIPKARA ili ti MEJL






Moj BOX :)
Jetzt suchen:
Amazon-Logo
MMesmerizing
AAppealing
TTimeless
AAstounding
HHandy
AAmbivalent
RRaw
IIntense

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

HTML i CSS tutoriali





The Meaning of God

There is an indefinable mysterious Power that pervades everything.

I feel It, though I do not see It.

It is this unseen Power which makes Itself felt and yet defies all proof,
because It is so unlike all that I perceive through my senses.

It transcends the senses....

That informing Power or Spirit is God....

For I can see that in the midst of death life persists, in the midst of untruth, truth persists, in the midst of darkness light persists.

Hence I gather that God is Life, Truth, Light. He is love.

He is supreme good.

But he is no God who merely satisfies the intellect
If He ever does.

God to be God must rule the heart and transform it.

– M. K. Gandhi
(Young India, October 11, 1928)