< | veljača, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Nešto osobno
Wish
Trina
wm.wish.wm@gmail.com
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Lady
limunada
a ća se tu more
Ely
Koraljka
nataša
Terra Desolata
Ayzis
zuzayok
Katja
ljubavnica
Big Blue
Greentea
samotvoja -Lucija
bookmarkerica
morska zvijezda
džemperka
Viam inveniam
harlekina
Vragova odvjetnica
suncokretica
LobyM
1977 godina
Kolegica Mica
latte machiato
Morwena
.malenimoj
MiniMaxine
Sabriel
Laetitia Dale
PR
ModestiBlejz
gali
kvadar
gaya
Marchelina
Gantlemans
Gordi
Bego
Alkion
catcher
caffeine
walking cloud
Zagrebački Dekameron
Z1
Z2
Z3
Z4
Z5
Z6
Z7
Z8
Z9
Z10
Z11
Z12
Z13
BOX 36
M1
M2
M3
M4
M5
M6
M7
M8
M9
M10
M11
M12
BOX 36
Angela Lindvall
Bridget Hall
Carmen Kass
Christy Turlington
Elle Macpherson
Elsa Benitez
Estella Warren
Eva Herzigova
Gisele Bundchen
Heidi Klum
Kate Moss
Laetitia Casta
Naomi Campbell
Tyra Banks
BOX1/36
Angelina Jolie
Bo Derek
Brigitte Nielsen
Brooke Shields
Cameron Diaz
Christina Applegate
Catherine Zeta Jones
Cindy Crawford
Claudia Schiffer
Demi Moore
Elizabeth Hurley
Gillian Anderson
Jennifer Aniston
Jennifer Lopez
Julia Roberts
Kim Basinger
Liv Tyler
Meg Ryan
Michelle Pfeiffer
Mila Jovovich
Monica Bellucci
Nicole Kidman
Pamela Anderson
Penelope Cruz
Renee Zellweger
Salma Hayek
Sandra Bullock
Sharon Stone
Susan Sarandon
Uma Thurman
Winona Ryder
BOX 36
Zsa Zsa Gabor
Vivien Leigh
Veronica Lake
Ursula Andress
Susan Hayward
Simon Simone
Shirley MacLaine
Rita Moreno
Rita Hayworth
Natalie Wood
Mia Farrow
Marlene Dietrich
Mari Blanchard
Mamie Van Doren
Mae West
Lana Turner
Katharine Hepburn
Judy Garland
Joan Crawford
Ingrid Bergman
Hedy Lammar
Greta Garbo
Grace Kelly
Ginger Rogers
Gina Lollobrigida
Gene Tiarney
Eva Gabor
Doris Day
Claudia Cardinale
Carole Lombard
Bette Davis
Barbara Stanwyck
Ava Gardner
Audrey Hepburn
Ann Sheridan
Annita Ekberg
Marilyn Monroe
Brigitte Bardot
Lauren Bacall
Catharine Deneuve
Jane Fonda
Carole Landis
Joan Collins
Isabella Rossellini
Jodie Foster
Kim Novak
Olivia Dehavilland
Raquel Welch
Sophia Loren
Sharon Tate
Elizabeth Taylor
BOX 36
„X“ linija koja naglašava poprsje, struk i bokove vladati će sve do doba Ampira.
Ampir (Klasicizam) odjeća tad poprima izduženije i nabranije forme.
Ženska odjeća počinje oponašati odjeću grčkih i rimskih skulptura i izvedena je od laganog muslina. Iako je hladno – od dame se očekuje da bude lepršava i golišava – seksi su obnažena ramena i bose noge .Struk se opet diže u liniju ispod grudiju.
Odrasla žena poprima siluetu djevojčice. Na cijeni je nevinost i povratak prirodi, sloboda i romantika.
Kod muškaraca se pojavljuju prve forme muškog odijela. Muškarci nose pripijene frakove, uske taice i visoke šešire. Struk je naglašen, a u ruci je obavezan štap – jedan od falusnih simbola. Muška silueta je vrlo snažna i impozantna, nasuprot krhkim silueta „žena-djevojčica“
Pandan štapu – u ženskoj se odjeći – kod promrzlih dama javlja muf kao modni dodatak i kao simbol ženskog spolnog organa.
Tada nastaje tzv. Dandy stil kod muškaraca.
Nakon Ampira ponovno se vraća X linija – ona će svake godine postojati sve raskošnija kako raste moć građanskog staleža i cvate tekstilna industrija.
U doba kraljice Viktorije – moda prati njezin stil i u skladu je s njezinim životnim mijenama.
Kao djevojka nosila je uske ampir haljine, kao majka brojne djece nosila je X liniju , puno primjereniju višestrukoj rodilji, a nakon smrti voljenog Alberta i moda poprima manje razigrani ton.
U to doba naglasak seksualnosti je na ženskom gležnju. U svrhu očuvanja damskog čudoređa nosile su se visoke čizme ispod dugih haljina. Ta manija skrivanja gležnja išla je tako daleko da su se i noge klavira oblačile u tkaninu kako ne bi svojom golotinjom vrijeđale nečije osjećaje.
Budući da je to doba kada je tkanina sve dostupnija i krinoline postaju sve raskošnije. Kako je bilo nepraktično da se šire još više u širinu – počele su se oblikovati tako da imaju iza sebe šlep, a taj šlep je kasnije evoluirao u „S“ liniju.
„S“ linija je obuhvaćala pripijeni gornji dio odjeće, relativno usku suknju sprijeda i masu naborane tkanine na stražnjici.
U to doba vraćaju se vrlo strogi korzeti koji stežu žensku figuru do deformiteta.
Struk nije nikada bio tanji.
Sve skupa je često završavalo i tragično jer se usljed dugododišnjeg nošenja korzeta događalo pomicanje unutarnjih organa kod žena, deformacije kičme ili nemogućnost normalnog porođaja.
Vrhunac korzetskog ludila događao se u doba secesije početkom 20. stoljeća.
U to doba muško odijelo poprima neke obrise koji se uz manje preinake očuvalo i do danas.
Prvi svjetski rat, pad industrijske proizvodnje pripomogli su pojednostavljenju ženske odjeće.
Dvadesetih godina, prošlog stoljeća, jačaju ženski pokreti za ravnopravnost, pa se žene žele osloboditi kako društvenih, tako i odjevnih okova.
Nakon rata je usljedilo razdoblje Charlestona, i po prvi puta u povijesti, kratkih haljinica i kratke kose.
Odbačeni su korzeti, teški šeširi, perike i sve što je opterećivalo žensku pojavu nekoliko godina ranije. Žena po prvi puta u povijesti pokazuje noge.
Po prvi puta neke žene nose muška odijela.
Coco Chanel se pojavljuje kao modna revolucionarka.
Ona uvodi ženski kostim, malu crnu haljinu, i hlače kao nove odjevne predmete u ženskoj garderobi. Uvodi praktičnu i udobnu modu, a njezina ideja o nužnom sadržaju svakog ženskog ormara zadržala se uz manje dodatke i danas: dobar kostim, suknja i hlače koje se mogu kombinirati uz kostim, poneka kvalitetna bluza, kvalitetan džemper, vesta na kopčanje, prsluk, mala crna haljina i dnevna haljina....
Novi rat je još više pridonesao pojednostavljenju ženske odjeće.
Mnoge žene su radile na raščišćavanju ruševina, zapošljavale se u ratnoj indutstriji, bile u vojsci....
Novi je stil života iziskivao i praktičniju odjeću, a ne treba zanemariti ni besparicu i ekonomsku krizu u SAD-u koja je prethodila.
Ono što je Coco započela prije rata – prihvatile su žene zapadne civilizacije.
U posvemašnjoj krizi žene prekrajaju stare široke muške hlače svojih muževa i nastaje uska suknja ispod koljena.
Četrdesete su u Americi obilježile ženstvene linije – naglašenih ramena, uskog struka i pripijenih suknji s naglaskom na oblinama bedara i nogu.
Poslovne žene, kojih je sve više, počinju nositi kostim koji u gornjem dijelu obuhvaća sako po uzoru na muški, samo ukrojeniji i ženstveniji te usku suknju.
Bluza koja se nosi ispod ostaje izraz ženstvenosti – sadrži čipku, mašne, od finih je materijala, uzorkovana.....
Premda radi, žena se ne odriče svoje ženstvenosti, koja se sada više očituje u detaljima nego u nekadašnjoj raskoši.
Nakon rata skladišta u tvornicama tkanine su prepuna.
Traži se način da se potroše kilometri nagomilane tkanine.
Madi dizajner C. Dior u to doba prezentira svoj New Look.
I taj modni stil uskoro postaje općeprihvaćen kako od strane modne mašinerije, tako i od široke ženske populacije.
Industrija ga prihvaća jer krojevi zahtjevaju veliki utrošak tkanine, a žene stoga jer je doba ranih 50_ih, doba obnavljanja globalne populacije. Žene rađaju brojne obitelji(posebno u Americi) a aktualna moda nudi prikrivanje tjelesnih nedostaka uzrokovanhi minulim trudnoćama.
New Look naglašava grudi i struk, a ispod struka se obilno širi u suknju koja seže do ispod koljena. Linija je vrlo ženstvena.
Nova revolucija u odijevanju slijedi ranih 60-ih pojavom Mary Quant i mini suknjom.
I opet su žene bile nezadovoljne svojim položajem u društvu. Njihov revolt, uzrokovan pokušajem da ih se ponovno vrati u kuću, nakon što su minuli ratovi i gospodarstvo se oporavilo, je izrastao u seksualnu revoluciju, a to je rezultiralo daljnjim razgolićenjem ženske figure.
Ženske noge – bile lijepe ili ružne, bile tanke, debele ili idealne, pokazivale su se bez imalo kompleksa.
Tada je lansirana i prva kontracepcijska pilula.
Došlo je do opće ekspanzije do tada stoljećima pritajivane i muške i ženske seksualnosti.
S tim u skladu javlja se i potreba za odjećom koja će naglasiti novi stil života.
S druge strane, javlja se potreba mladih ljudi da ostvare sebe kroz neke moderne ideje i to rezultira formiranjem brojnih subkultura koje su uvodeći novu odjeću u svakodnevni život počele sve više obogaćivati odjeću današnjeg modernog čovjeka.
Seksualnost je postala imperativ u svemu što se od šezdesetih na ovamo nudilo u modnoj industriji.
*****
Eto ukratko, fino, tečno, lijepo i pametno, zahvaljujući ponoćnoj saznali smo nešto što prije možda nismo znali.
Nadam se da je sad malo jasnije zbog čega nisam tekst cjepkao na puno više djelova. K tome autorica kaže da je ovo tek onako zagrebano po površini ....:):)
Hvala još jednom ponoćnoj dami, a sljedeći put ćemo degustirati neke fine afrodizijake i jesti neka mmmmmmm jela :):):)
Madonna - Bittersweet Beautiful video
Roberta Flack - Killing Me Softly with his song
Holly Valance ~ Kiss Kiss
Od kada je čovjek prvi puta na sebe navukao krzno pa do danas, oduvijek je postojala potreba da se tijelo nekako ukrasi i uljepša. Koja bi svrha tog uljepšavanja bila da nije bilo suprotnog spola, potrebe za seksom i nastavkom vrste.
Svojim odijevanjem odašiljemo potencijalnim partnerima neku poruku o sebi, pokazujemo svoju plodnost, zdravlje, društveni status, materijalnu ili političku moć; ukratko zavodimo svim dostupnim sredstvima.
U pojedinim povijesnim razdobljima različita su bila poimanja seksi odjeće, a i epicentri seksualnosti na ljudskom tijelu su se mijenjali ovisno o raznim trendovima u društvu.
Nekada su stvari išle i do granica ridikuloznosti, nekada su vodila u deformaciju, bolest, katkad i smrt. Pojam seksualne privlačnosti često je bio vezan uz pojam ljepote, a na njega su nerijetko utjecali glavni „opinion makeri“ toga doba – vladari, crkva i aristokracija.
Katkad je sva privlačnost ležala u bogatstvu i to se trebalo odjećom naglasiti, katkad je privlačnost bila u duši, pa je trebalo zatomiti tjelesno, a katkad se duša jednostavno morala izraziti razgoličenjem tjelesnog.
Ajmo na malo putovanje kroz povijest....
Veliki dio ljudske povijesti vezan uz odjeću odavao je počast plodnosti, kao preduvjetu opstanka vrste.
Nalazi kipića Majke iz francuskih špilja, glorificiraju žensko tijelo s prenaglašanim simbolima plodnosti – ogromna stražnjica, trbuh i grudi.
Nije teško shvatiti što se tadašnjim muškarcima činilo privlačnim kod žene.
Ova nit plodnosti će se još dugo provlačiti evoluciji ženske odjeće.
U drevnim kulturama Egipta vladao je kult čistoće tijela – žene su nosile vrlo pripijenu prozirnu bijelu odjeću od lana, često ogoljenih grudiju, ili su jednostavno oslikavale golo tijelo.
Čistoća se smatrala vrlo poželjnom – pa su se u tu svrhu izbrijavale sve suvišne dlačice na tijelu, uključujući i kosu. Kao zamjena za kosu nosile su se perike. Kosa i frizura je vrlo važan erotski pokretač u povijesti seksualnosti.
Na drevnoj Kreti su se također nosile ogoljene grudi. Cijela haljina bi bila vrlo pripijena, korzetom stegnuta u struku, te se zvonasto širila do poda. Grudi kao simbol ženske plodnosti se , za razliku od ostatka tijela, javno pokazivalo.
Običaj pokazivanja grudiju u javnosti nalazimo kasnije u renesansnoj Veneciji kada su kurtizane, na taj način pokazivale svoj društveni status. U Veneciji ovo pokazivanje golih grudiju nije predstavljalo plodnost nego seksualnu prirodu posla kojim se bave.
S druge strane u drevnoj Asiriji je lice smatrano vrlo erotičnim pa je tamo po prvi puta uveden običaj da ga se prekriva velom. I danas se taj običaj zadržao na tim geografskim prostorima, a dugo ga se, posebice u doba ranog srednjeg vijeka (romanika, gotika) susretalo i u Europi.
Grci i Rimljani su također štovali kult lijepog tijela – odjeća im nije bila ukrojena već nabrana, vezna i pridržavana kopčama i nije posebno isticala figuru, te ukoliko se nije radilo o mladićima ili atletama, nije se posebice isticala golotinja u svakodnevnom životu.
Ukrašavalo se živim bojama odjeće i nakitom. Grkinje su u javnost izlazile prekrivajući glavu.
U zlatno doba rimskog carstva naročita se pozornost pridavala ukrašavanju tijela zlatom i dragim kamenjem, a žene, raskošnim frizurama.
Plavuše su bile vrlo tražene a kako je takvih Rimljanki bilo malo – plava kosa se nabavljala uglavnom od plavokosih germanskih robinja.
Sudeći po kipovima preostalim iz klasičnog razdoblja lijepim su se smatrale punačke, ali ipak umjereno atletski građene žene i mišićavi muškarci.
Rano kršćansko doba u Bizantu – potpuno je zatomilo kult tijela i sakrila ga iza nabora raskošnih slojeva tunika i plašteva. U skladu sa novootkrivenim čudoređem, nastupilo je doba prikrivene sekualnosti. I muška i ženska odjeća je poprimila jednako bezoblične konture.
Taj trend se provlačio dobrim dijelom srednjeg vijeka – jer se seksualnost nalazila u čestitosti i ljepoti duše, a ne u prolaznosti vanjskoga tijela. I muškarci i žene nosili su duge kose, ukrašavali ih loknama, nadahnjivali se bolećivom viteškom ljubavnom poezijom i uzvišenim idealima čiste ljubavi.
Muška je odjeća bogatija i raskošnija od ženske.
Dolaskom gotike, mijenjaju se i neka strujanja u modi.
Kako se težilo ka visinama u arhitekturi, tako je i odjeća počela pratiti neke izdužene forme.
U to doba dame vole nositi vrlo visoke frizure i pokrivala za glavu u obliku jednoroge ili dvoroge kape upotpunjene velom, dok linija tijela naglašava prednji dio ispod prsiju oponašajući naborima tbuh trudne žene. Prilikom hoda, zadižu se haljne kako bi se pokazale raskošne svilene pothaljine i svoj bogataški status.
Različitim modifikacijama kroz vrijeme stiglo se do toga da žene nose jastučić pod prsima kao simbol svoje plodnosti.
Pred kraj razdoblja javlja se i prvo, doduše, sramežljivo otvaranje dekoltea. Otkriveni dekolte se prekriva proizirnm velom koji često uokviruje liniju lica i pričvršćuje se za pokrivalo za glavu li visoko dignutu kosu.
Tada se u sjevernoj Europi naglašava linija vrata, pa se dekolte lagano povlači na leđa u obliku zaobljenog „U“ otvora.
15. je stoljeće – dugi vrat je vrlo seksi.
U to ime dame izbrijavaju i prednju polovicu glave, kako bi ga što više naglasile.
Sve ovo vrijeme u skladu sa svojim statusom u društvu – muška je odjeća kud i kamo raskošnija i kićenija od ženske.
Vrhunac toga događa se u doba Henrika VIII. Njegova kićena odjeća sastoji se od najfinijih materijla – svile, brokata, satena, pliša, krzna, a ukrašena je zlatovezom, draguljima i biserjem u nizovima.
U to doba vrlo privlačnim se smatra uzak struk – pa i muška i ženska odjeća teži ka naglašavanju istoga. Kod žena se onaj gotički povišeni „trudnički“ struk spušta na mjesto, a muškarci ga posebno naglašavaju hlačama pumpericama punjenim konjskom dlakom, pamukom ili čak piljevinom. Ispod pumperica se nose taice, a u gornjem dijelu usko pripijena jaknica.
S vremenom se uviđa nepraktičnost pumperica pa se one stanjuju, a do izražaja dolazi nakurnjak kao modni detalj za gospodu.
U to doba odjeća polako postaje sredstvo pokazivanja svog društvenog i materijalnog statusa.
To naročito dolazi do izražaja na španjolskom dvoru, koji tada ima primat i premoć u Europi.
Gospoda počinju nositi visoki ovratnik, koji im onemogućava normalno kretanje, a sve u svrhu pokazivanja kako oni zapravo ništa fizički ne moraju raditi.
S vremenom ti ovratnici postaju bijeli, čipkasti i poprimaju veličinu mlinskog kola.
I ženska odjeća preuzima taj detalj kao simbol društvenog statusa dame, ali budući je ostatak odjeće vrlo krut – a obline stisnute u prilično ravne korzete, ovi veliki ovratnici preuziumaju ulogu naglašavanja ljupkosti ženskog lica.
Elizabeta I čini jedan veliki pomak u modi.
Ženska se odjeća, naime pod utjecajem njezinog ekstravagantnog stila počinje u svojoj raskoši izjednačavati s muškom.
Elizabeta otvara duboki dekolte sprijeda, veliki čipkasti ovratnik i smješta na leđa te naglašava struk i uvodi X liniju.
Budući je odlučila ne udati se i ne davati prednost niti jednom europskom dvoru, boji lice u bijelo – kao simbol svog djevičanstva.
U modu polako ulaze napudrane bijele face.
16. stoljeće donosi posvemašnju razigranost i višeslojnost u muškoj odjeći – izrezanu gornju odjeću, kako bi se naglasilo bogatstvo donje svilene odjeće. Katkad to ide do granica dobrog ukusa – pa se odjeća kadikad pretvara u hrpu rezanaca koji se jedva drže na okupu. Naročito ekstremne razmjere je to poprimilo u Njemačkoj. Otuda dolaze one kombinacije dvaju raznobojnih nogavica na taicama.
Naredno razdoblje zadržava X liniju kod žena ali se rješava rigidnog korzeta, žene imaju zatvoreno poprsje – ukrašeno velikim bijelim čipkastim ovratnikom. Na cijeni su punašne, zaobljene gracije.
Slične ovratnike nalazimo i u muškoj odjeći (Mušketiri)
Nakon nekog vremena ženska se odjeća otvara u gornjem dijelu i čini zaobljeni veliki dekolte.
On naglašava bijelu, meku put bucmastih dama. Debljina je znak dobrog zdravlja i još boljeg materijalnog statusa. Debeljuškaste dame su vrlo seksi i privlačne.
Barok je vrlo razigran sa svojim čipkastim ovratnicima, ali rokoko donosi eru pretjerivanja u svakom pogledu.
Seksi je sve što je seksi francuskom kralju: Visoke perike, napudrane face, nacrtani madeži.
Pretjeruje sa u voluminoznosti krinolina, veličini perika, veličini i obliku šešira....
Dame više nego ikada naglašavaju svoje grudi i uzak struk, a gospoda nose kaskade skupe i bogato ukrašene odjeće. Nojevo perje je vrlo popularan modni dodatak.
Sve je vrlo raskošno i ekstravagantno.
*****
Od sveg srca zahvaljujem ponoćnoj dami na svesrdnoj pomoći.
Kao školovani modni design-er predstavila nam je povijest ljudskog oblačenja i poveznice sa našom sexualnosti.
Ja san samo odabro sexy rublje.
Poljupci na šlepere - franco - di god želiš :):):)
Drugi dio za par dana !
Peggy Lee - Fever
eric clapton - wonderful tonight
Joe Cocker - You are so beautiful
Moram priznat da mi se sexualni život bitno popravio od onog legendarnog posta ( prije četri pet mjeseci ) kad je bio tako ah budimo iskreni - mizeran reklo bi se nikakav. No bio je to samo sticaj ružnih okolnosti.
Znam da sam oduvijek volio sex. I da mi je to bio jedan od bitnih faktora u životu. Probao sam ga na razovrsne načine i sa raznovrsnim damama koje su mi to, bogu hvala omogućile.
Kao što se da primjetiti mogu vrlo otvoreno govoriti o tom, a da se ne hvalim, i da nisam egzibicionist i da nebudem nemoralan i da pazim na ćudoređe i t d.
Nemojte me porediti sa drugim muškarcima ( na kraju krajeva ja uvijek puštam druge - da budu drugi :)) Kao što vidite nisam ni egoist ni egoman.
Jedan sasvim normalan lik, tip, faca ili kako li se sve to ne kaže danas.
Za sada bih Vas samo pitao dal Vam se popravio ili pokvario sexualni život u zadnjih pola godine !?
A onda mi u sljedećim postovima možete pomoć da sastavimo najerotičniji meni, koristimo prirodne afrodizijake, isprobamo sve poze koje možemo napravit, vodimo ljubav na najnevjerojatnijim mjestima,, i svašta još.
Dame i kurve, prostakuše i plemkinje, šefice i sluškinje, domine drage i prijatelji moji odreda fakeri idemo u svijet tjelesnog i duhovnog sexa.
Sexa ? Seksa ! Sexa?! A ha sexaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :):):)
Rod Stewart - Do Ya Think Im Sexy?
HOT CHOCOLATE YOU SEXY THING
Anita Ward - Ring My Bell (1979)
Napokon će netko ostavit nešto lijepo ovom gradu u nasljeđe.
Autor ovog izraza je dama koja se odaziva na - malenimoj.
Za izraz sam zaslužan naravno - ja ! :)
Kakav je to poljubac ?
Nemogu ga bolje opisati nego što je to učinila dotična dama opisujuć usput i mene: "wish - prizemljen i strastan čovik, kud oš bolje....ma kakav Fancuski...Splitski..."
Da se nebih sam hvalio pokušao sam od nekih dama dobiti odgovor
na sasvim bezobrazno, a opet nekako normalno pitanje
- Kako ja ljubim ?
Odgovori su :"Ehhh"; "Vaauuu"; "Bože Z"; "Znaš da sam se onesvijestila"
"Idemo sutra veče negdje" itd itd.
Drage dame primite moje poljupce za Valentinovo !
Vaya con dios - Johnny
Vaya con dios - Don't Cry For Louie
Vaya con dios - Nah neh nah
Po prvi put postavljam slike na svoj blog.
Ne zbog toga što zazirem od njih već zbog toga što nisam znao što staviti a da nebude šareno i kičiasto i bezveze. Bez koncepta reklo bi se (u mome selu).
Ovim Vam predstavljam 3D svijet. Jedan od poslova sa kojima se bavim i koje radim sa osobitim zadovoljstvom. Glazba je druga umjetnost sa kojom se bavim. Pisanje treća. Ima još jedna koju obožavam, al o njoj u sljedećem postu.
Evo vam malo i lijepe filmske glazbe pa guštajte i uživajte istovremeno.
Dirty dancing - I've Had the Time of My Life - Bill Medley & Jennifer Warnes
Ghost - Unchained melody - Righteous Brothers
Vangelis -Chariots of Fire
Vjerujem da mi nećete zamjeriti što sam na neki način reklo bi se modernim riječnikom testirao tržište putem Vas - dragi moji blogeri i blogerice.
"I srcem i mačem" je knjiga. Povjesni roman, koji sam napisao u zadnje dvije godine. I trebao bi u slijedećih nekoliko mjeseci ugledati svjetlo dana.
Nastranu to što nam venama teče plava krv (pa makar bila i crvena)
(šalim se) povjest moga roda ne da je ispunjena događajima i obratima i raznim mjestima događanja i ....rekoh Vam već.
Pretraživao sam je godinama i bilježio svaki detalj.
Povjesna građa je istinita neke stvari su "umetnute" neke pak malo "opiturane" sve samo da bude i meni i Vama i potencijalnim čitateljima interesantno.
OK , a sad me linčujte ! :):):)
Bye Bye Life - "All That Jazz" 1979
IThe Smithereens "Blood And Roses"
brian adams everything i do
Heraldike radi,a i da bi nekako počeo priču moram Vam reć da u porodičnom nam grbu možete vidjeti dva konjanika jedan nasuprot drugom na konjima koji se propinju.
Lijevi jahač i konj su bijeli desni jahač i konj su crni.
Iznad jahača je ugravirano I.V.S.I.V.M.
Od svih verzija, tumačenja i prijevoda najviše mi se sviđa jedan prost i jednostavan i glasi:
« I srcem i mačem «.
Osobno sam ga prihvatio.
Kažu da je još ko dječak bio pametan. Na koga - nezna se. Šalim se.Otac i majka mu bili tek obični seljaci. No živjeli su pored crkve pa se tamo igrao i pomagao šta treba i tamo kažu naučio čitati i pisati Na prste jedne ruke mogao si izbrojati one koje su to tada umjeli. Slobodno vrijeme je trošio valjda pecajući na Komarnici
Vrijeme je to kada Osman porodica iz Turske kani do Beča i dalje ako može,a dječaci ko dječaci igraju se drvenim mačevima kad im u ruci nisu vile.
Slavonska vojna krajina objeručke je prihvatila sad već naočitog mladića pod svoje vojno okrilje, a drvene mačeve zamjenili su pravi.Sa mačem mladić je dobio i konja i čin.
Godina je 1600 i neka. Tek se načelo stoljeće.
Mladog konjičkog časnika što zbog visine što zbog fizičke snage i umnosti, a ponajviše zbog nekog njegovog prkosnog ponašanja u vođenju bitaka i načinu ratovanja prozvaše – gordi.
Da nedužim znate da se u ona vremena dosta polagalo na ime i porijeklo tako ću ja danas sa ponosom koristiti njegov nadimak i dodati mu prezime:
Gordi od moga roda !
Zaboravih Vam reć,a vidim da neznate. Šalim se. Opet.
Komarnica je hrvatska pokrajina - nekad. Danas je to Podravina
Ima i rječica i istoimen gradić....
Slavonska krajina se prostirala između Save i Drave.
Sustav utvrda koje graniče tada sa Osmanlijskim carstvom naziva se Vojna krajina Pogranične utvrde su u 16. stoljeću financirali kralj, staleži pokrajine Štajerske (glavni grad Graz) i Hrvatsko-slavonski sabor. Kasnije je, u 17. stoljeću, prozvan Varaždinski generalat (po utvrdi Varaždin koje je od 1595. godine bila sjedište generala, do 1595. i od 1731.do 1765.sjedište generala je utvrda Koprivnica). Sastojala se od tri kapetanije sa središtima: Koprivnica, Križevci i Ivanić, a krajem 16. stoljeća je osnovana i kapetanija Đurđevac.
Ovo nemorate vjerovat meni vjerujte Vikipediji.
Nastavit će se...
Marko Perkovic Thompson - Lijepa li si
nostalgicna - TBF
Crvena Jabuka & Kemal Monteno - Nekako s proljeca