/ Dnevnik volonterskog zatvorenika - Blog.hr

petak, 19.02.2010.

Ako povučem?
Hoće li zasjati?
Kroz slomljen krov?
Kiša, taj jedini podražaj?
Je li danas dan?
Kad palim svijeću i?
Poželim vrati se?

Znao sam.
Što ću ti reći.
Proklizila si mi.
Kroz prste.
Preostaje mi istina.
O kojoj mi lažu.
Stvaram umjetnu noć.
Je li danas dan?
Molim te obećaj
Da ne bih te izgubio.
kad bi postojala.
Kad poželim
otkuda god
vrati se?

Dani?
Otežavaju
Noći?
Čekanja na
Mogućnost sretanja
u snu.
A kako zaspati?

Ako se ne raspolovim?
Sjećanja ostaju čista?
Odlaziš,
a ja moram.
Ostajem ovdje.

Daleko je blizu.
Neću pitati više.

Vrata moraju ostajati
otvorena
Za tebe ako
Vratiš se?

Dani?
Odugovlače
Svaka noć, strepnja
Čekam
Mogućnost sretanja?

U snu?

I ponekad,
Tu si
I pričaš mi
Prizivam jutro, da mogu se
Zakleti kraj mene si


Dobro je ovdje…
Tu sam.
Vrati se?




- 17:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.