Moje frendice...

JOSIPA

Created by Crazyprofile.com


jedna zakon cura.lijepa i pametna.spremna pomoći.voli se zabavljati

IVANA


Created by Crazyprofile.com


jedna od mojih naj frendica,obožava provoditi vrijeme na kompu i izlaziti van.

STELA


Created by Crazyprofile.com

kak je opisat? luda i otkačena.životni moto joj je:zabava i samo zabava

MAGY

Created by Crazyprofile.com


pametna(nije ŠTREBERICA) voli se družiti i spremna je pomoći

TEA


Created by Crazyprofile.com

malo povučena,ali ok cura.druži se sa svima,nije s nikim u svađi
MAJA

Created by Crazyprofile.com

trenira samnom.stalno se smije i kad nešt naumi to i ostvari

LORENA

Created by Crazyprofile.com

u školi tiha, vani luđakinja.često neko nastrada u njezinom društvu ali šta ćeš?

KATARINA

Created by Crazyprofile.com

vani je uglavnom tiha,a u školi divlja.(lorenina suprotnost) HeHe

TENA

Created by Crazyprofile.com

zbog nje se nekad vode svađe,ali sve se smiri.zabavna je i voli se družit

IVONA

Created by Crazyprofile.com

tamnoputa cura koja bi te kući dobratila da živiš na kraju grada.ako joj nešt smeta to će reći u lice.







ZABRANILA SAM KOMENTIRANJE ANONIMNIM KORISNICIMA JER SU ME BILI VRIJEĐALI U POSTOVIMA KOJI SU SADA OBRISANI!



Create Your Custom Message









































Image Hosted by ImageShack.us


Adrese na koje im možete pisat pisma

Mary-kate and ashley:
Address: Dualstar Publications
c/o Thorne & Company
1801 Century Park East, 12F
Los Angeles, California 90067
USA

c/o United Talent Agency
9560 Wilshire Blvd.
5th Floor
Beverly Hills, CA 90212
USA

8916 Ashcroft Ave.
Los Angeles, CA 90048
USA

1961 South Cobb Industrial Blvd.
South East
Smyrna, GA 30082-4914
USA

Fun Club
859 Hollywood Way,
Suite 275, Burbank,
CA 91505,
USA

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-Da/Ne

by Seke rasturaju =)

Opis bloga

bok ja sam Lara i pisat ću vam o sebi i sestrama olsen na svome blogu

filmografija

Full house
How the west was fun
To grandmother's house we go
It takes two
Double,double toil and trouble
Bilboard dad
Two of kind
Passport to Paris
Switching goals
Our lips are sealed
Holiday in the sun
Getting there
Winning London
New york minute
When in Rome
The Challenge
Factory girl
So little time

Pogledajte sto na kraju bude s komentarima u kojima me vrijeđaju






Free Music

Free Music



Free Music



jeste li fan o olsenica?
da,oduvjek
da
tak-tak
ne
  
pollcode.com free polls



Kakav vam je moj blog?
zakon je!!!
dobar
pa... nije los
bez veze
glup do boli
de odvratan je!!!!
  
pollcode.com free polls




Glitter Generators


Filmovi od olsenica koje ja imam:
1.it takes two (savršen par)
2.double,double toil and trouble (frka,frka,halabuka)
3.bilboard dad (tata s plakata)
4.passport to paris (putovanje u pariz) original
5.switching goals (zamjena golova)
6.our lips are sealed (ne reci nikome)
7.holiday in the sun (nezaboravno ljetovanje)
8.getting there (vozačka dozvola)
9.when in rome (avantura u rimu) original
10.new york minute (avantura u new yorku)
11.the challenge (izazov)

trebaju mi:blizanke u londonu,how the west was fun i so little time

Pogledajte, ja sa slavna...lol...
Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

Linkovi

Shakira fan
Jo$ipa
Anđela
Olsenica
Olsen fan
Seke dizajnichi
K@rl@
K@rlini awatari
Andrea
mk and ash

Image Hosted by ImageShack.us

ovaj banner mi je napravila K@rl@

Image Hosted by ImageShack.us


ovaj banner mi je napravila Tina tnx!
Image and video hosting by TinyPic


Created by Crazyprofile.com




Koji vam je njihov film najbolji?
Billboard dad
It takes two
Holiday in the sun
New York minute
Winning London
Our lips are sealed
Passaport to Paris
  
pollcode.com free polls



O meni...
IME:Lara
PREZIME:nije važno
HOBY:gimnastika
NAJ JELO:pizza
NAJ PIĆE: cola,fanta,cedevita
NAJ GLUMICE:sestre olsen
NAJ GLUMAC:Chad Michael Murray
NAJ PJEVAČICA: Rihanna,Avril
NAJ PJEVAČ:Akon
NAJ PREDMET:tjelesni
NAJ KNJIGA:tajni leksikon
VOLIM: sve osim škole
MRZIM: školu,matematiku

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ashley

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Cake o sestrama Olsen:

-strast su im konji,obje obožavaju jahanje i jogu
-imaju vlastiti časopis koji se zove mary-kate and ashley magazine
-imaju vlastitu modnu liniju odjeće-prodaje se u americi u trgovinskom lancu Wal-Mart
-Mary-kate ima nadimak MK a Ashley ASH
-Mary-kate je visoka 157 cm a Ashley 160 cm
-obožavaju Pariz a od školskih predmeta najviše vole matematiku.
-prije testova imaju strašnu temu koju rješavaju radeći čučnjeve
-često izjavljuju da su unatoč slavi ostale normalne i da im slava nije udarila u glavu.
-odazivaju se na razne humanitarne akcije
-neizostavne su gošće na svim većim hollywoodskim partyjima,promocijama i zabavama
-pažnju privlače svojim uspjehom, ljepotom, stilom i izgledom
-najradije kupuju u Los Angelesu u dućanu Soho
-obožavaju shopping i gledanje filmova
-slušaju NSYNC i Simple Plan
-treniraju tai-boo
-2003. godine zauzele su 61. mjesto na listi naj seksi cura
-1987. godine ulijeću u Punu kuću koja tada u Americi postaje hit serija
-prodaju lutkice sa svojim likom,knjige,filmove i ostvaruju svoj show
-prvi milijun dolara zaradile su sa samo 10. godina
-imaju zvijezdu na šetalištu slavnih
-one su zapravo dvojajčane blizanke-prepoznajte po veličini očiju i usnama
-imaju vlastitu tv seriju pod nazivom Tako malo vremena
-nazivaju ih još i kraljicama „klošarskog looka“
-najradije nose kreacije Calvina Kleina

srijeda, 23.01.2008.

hyyyyyy!

hy svima mah evo došlo je vrijeme za novi post.na pčetku se moram zahvalit na puno komića.i za sve one koje zanima koje filmove imam od olsenica nek potraže u boxu.imam jednu vijest!neznam dali je vama dobra ili loša ali meni baš i nije tako dobra.iz svog rodnog grada selim se na more.u zadar.u zadru mi je super i većinom tamo ljetujemo.poznajem dosta ljudi koji žive u blizini naše kuće u zadru.selim 15 ili 16.veljače.dan poslije Valentinova.napuštam svoje frendove,svoga simpu i najbolje susjede na svijetu! cry razmišljam i o tome da zatvorim blog.što se mene tiče život na moru je super ali bez svojih frendova to je živa dosada.u zadru naravno imam nekoliko frendica,ali one nisu nimalo dobre ko jopa,ivana i tena i sve druge.eto što se toga tiče.a sada malo o školi.danas me neki na zamjeni pito biologiju a ja pola nisam znala pa sam dobila 3.bolje i trojka neg da me raska pita,kod nje bi sigurno dobila komad.jučer gledala neki film 40 DANA BEZ KOMADA.i baš je dobar!!!!!jeste gledali danas punu kuću?ja nažalost nisam pa nek mi neko (ko hoće) ispriča sadržaj.eto ja neznam šta da više napišem.pozzam sve svoje frendove i frendice i vas koji ovo čitate također.ostavite koji komentar please! mah



| Komentiraj (137) | Troši boju | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.