mare210681

ponedjeljak, 09.03.2009.

&&&&&&

Zahvaljujem se svima na čestitkama povodom dana žena i svim drugim komentarima...
Umrla mi je vrlo bliska i draga osoba...te, zbog istog ne stignem, a blago rečeno i nemam puno volje, posjetiti svoje drage blogere...
Pijesma koja slijedi je napisana prije godinu i nešto , a inspirirana je upravo životnim (ne)prilikama, mog preminulog prijatelja...
Lijepi pozdrav i čitamo se uskoro...

&&&&&&&&&

Lešinari !
Nanjušili ste moju patnju
al' ne sletjeste
da patimo zajedno
Ostadoste u blizini
da bi na vrijeme
nanjušili moju krv
koja je istrula
i koja na smrt
već pomalo vonja
Lešinari !
Sada kružite
nad mojim krajem
da bi čim prije
požderali
ono što je od mene ostalo

Lešinarski ptići
Nanjušili ste moju glad
al' ne dobaciste
niti zrna
Ostadoste u blizini
da bi povremeno
kljucali moj trud
koji se prosuo svuda okolo
Lešinarski ptići
Sada kružite
nad mojim krajem
Da bi se čim prije opili
od moga znoja
pored kojeg sam ja
krepavao od žeđi


(Brc...)

- 23:38 - Komentari (17) - Isprintaj - #