Life and everything

nedjelja, 06.05.2007. - 19:23

film(eme)ovi...

Eto još jedne meme koja sa činila laganom...
Iako vjerujem da sam pogledao dosta filmova, ustanovio sam da je malo koji ostavio neki dublji utisak.
Tako da sam se jedva uspio domisliti 5 filmova koje mogu izdvojiti od ostalih.

Kum

Film o mafiji... Jako lijepo (najvjerojatnije i prelijepo) prikazan taj njihov međusobni odnos i osjećaj časti... ("I'll make him an offer he can't refuse.")

Matrix

Hmm, ?Cyber-akcijiski? film... Moderni superman...

Dark City

Mračan film

Fight Club

"I felt like destroying something beautiful."

Fenomenalan završetak...

Prava Romansa

Krvav film... ( Scena u kojoj jedan tip objašnjava drugom o tome tko su u stvari Sicilijanci rofl ; scena "pada na košarci" lud ; scena u tel. govornici... rolleyes )



Btw, dok sam pisao ove kratke opise, dosjetio sam se još nekoliko filmova, ali sam ipak zadržao originalnu postavu, jer znam da inače nikad ne bi napisao ove meme, pa bi mi se tko zna što desilo... (Svaka sličnost između mema i "lanaca sreće" je hmm, slučajna?)
Ostali (1) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.