Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Disegn by:mala_ludacha
Komentari On/Off

Helllooo...

Hvala što ste došli na moj blog! Uživajte koliko god možete, a ja se nadam da će vam to uspjeti...
A sada kreni u pustolovinu......!!!deaddead


NEŠTO O MENI

IME:martina
GODINE:22.8.1993,14 godina
NADIMCI:rokerica,marty,tina,.....
MOJA REČENICA: ubij bože!!!


VOLIM:kompjuter,internet,
mažoretkinje,muziku,
ludiranjelud,zabave,sebe,
jednog dečkacerek,
svoju sobusmijehsmokin,
pečene krompirićenjami,.......


NEVOLIM:učenje,
blitvu,umišljene osobeheadbang,.....


SLUŠAM:sve i svašta.





























Oprosti što sam te voljela više nego
što sam smjela jer to je bilo jače od
mene. S tobom sam htjela nešto što
nitko nikada nije mogao imati...nas...
oprosti što sam ti dosađivala i uzalud
se nadala, al znaš ljubav je takva...
oprosti što sam ti u život došla bez
najave, ali nadala sam se da češ me zavoljeti.
Oprosti što si se sa mnom tako osjećao što
sam htjela da budeš sretan... dijete sam al
te volim... shvati niko te nikada neće
zamijeniti nikada. Ne mogu ti biti prijateljica
a istodobno te voljeti i željeti do ludila.To me
ubija. Zato zaboravit ćemo sve, kao da se
ne poznajemo.Tako je za nas bolje. Ja vidim
da sam ti prevelik teret a to jednom dečku
kao što si ti zaista ne treba. Iako te moje
suze ne bole one te doista vole
...














NEŠTO O MOJIM PRIJAMA
SA MAŽORETKINJA:

ŽUTKA:smišna,zakon,
legija,luda,opićena,......

RAZBARUŠENA:zakon,legija,
smišna,luda,opićena,....
luda ipo,..
MIA J.:plavuša,luda,
zakon,legija,....
NATALI:pomahnitala,
luda,zakon,super,......
KATARINA B.:super,zakon,
u zadnje vrime opićena do boli,....

KATARINA R.:moja rodica,super,
zakon,legija,luda,.....
ZEKO:odlična.super,
zakon,legija,strašljiva,..
MARIJUZA:odlična,zakon,
legija,luda,....
KRISTINA:z a k o n,
legija,odlična,luda,.......
TIHANA:odlična,luda,
legija ipo,zakon,super,......
NAKIRICA:zakon,smišna,
legija,odlična,opaljena,....
ENI:odlična,zakon,legija,
super,luda,opučena,....

MA SVE SU ONE NAJBOLJE,LEGIJEnaughty,
ODLIČNE,SUPER,Z A K O Nnut!!!!!!









četvrtak, 22.03.2007.

Ale,ale,ale,ale...................

Mi na postolju na svjetskom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pobjeda Amerike(to mi je bio san)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Komentiraj (3) Printaj A sad aj ća

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.