Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u utorak, 01.11.2005.

    HaVe a NiCe DaY-bon jovi

    Samo da vam se prije svega zahvalim na komentarima,STVARNO STE LEGENDE,i da vam kažem da ovaj post i nije baš najzanimljiviji,ali mi stvarno nije padalo ništa napamet,a stvarno je bilo već i vrijeme,za novi post.

    Danas mi je bilo stvarno super već je zadnji dan odmora i sutra je škola-to je jedino zbog čega žalin,jer bi najrađe htjela da je lito i da s prijateljima iden na more.Ali evo već dolazi zima,a sutra je škola.Ako me pitate zašto sam sretna onda je to vjerojatno iz razloga šta sam se ovih dana odmorila i baš je dobro(u neku ruku)šta počinje škola.Inače u subotu sam morala učiti fiziku(brrrrr),ali sad je hvala bogu razumin i nadam se barem 3 iz provjere.Nemojte mislit da sam loš đak,jednostavno ne razumjem fiziku,a ne volim baš ni matematiku.Inače jučer sam se dobro zabavila i nadam se da ste i vi,pozdrav do sljedećeg puta od sweety.

    - 09:12 - Write me something stupid:) komentiralo me (139) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>