Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u subota, 29.10.2005.

    GiRlS DoN't LiKe BoYs,GiRlS LiKe CaRs AnD MoNeY

    Ej ljudi ZAKOV ste.Toliko komentara stvarno nisam očekivala.Primječujem da više nema onih šta mi se rugaju po blogu i šalju neke gluposti.Također vam hvala na svim komentarima dobrodošlice.

    Mogu vam se pohvaliti da mi je ovih dana stvarno krenulo u školi dobivam samo 5 i 4 i to bez neke velike muke,a opet imam vremena i za ovaj blog.Ispričavam se što jučer nisam slala komentare jer su bili neki radovi na blogu.

    Predpostavljam da se pitate čemu ovaj naslov.Pa evo da odmah prijeđem ne stvar.Razmišljala sam kako jadno može biti kad jedan dečko to govori i to samo zato jer ga nevoli cura u koju je on zaljubljen.Mislim on u ovoj dobi nemože ni znati išta o novcima ili o autima.Također sam na internetu vidjela anketu u kojoj piše to pitanje i onda na kraju ispada da su žene s muškarcima zbog inetresa.Ja mislin da to nije istina.Šaljem vam još jednu cool pjesmu o tom-samo pripjev:Girls Don't Like Boys.
    Girls Like Cars And Money
    Boys Will Laugh At Girlz When They're Not Funny
    To je pjesma od Good charlotte i ima je naravno još,a ostatak ću objaviti u postu.Uz to molim karon da ne pomisli možda da sam to skupila s njenog bloga.
    love ya kiss ya!

    vaša sweety


    - 09:59 - Write me something stupid:) komentiralo me (237) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>