Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u četvrtak, 29.09.2005.

    I,ona će meni govoriti šta je moderno.

    Ovaj post je o Anamariji-Sarinoj bivšoj najboljoj prijateljici.Ona mi se ovih dana stvarno popela na
    vrh glave sa svojim pričama o markama.Naime njena sestra pati od marki i izgleda,pa je sad ova
    počinje kopirat.E,ali to bi bilo OK da ona izgleda debelo kao i njena sestra i da ima bar neke prave marke o kojima bi nam pričala.No ona uvijek govori jedno te isto,uvijek o PUMI,BENETTONU i takvim nekim markama,što za mene uopće ni nisu marke.Naprimjer benetton uopće nije neka super cool marka a puma patike i maju svi stanovnici Šibenika čak i oni koji nemaju novca.
    Još nešto ona sve što radi radi kako joj drugi kažu-nema svoje JA.Ako joj kažeš da su joj hlače ružne iako joj svi govore da su cool,ona ih više neće nosit.Ako joj kažeš zašto nosiš podkošulju po ovom vremenu,ona je više neće nosit,...
    I molim vas lijepo,danas je u školu došla s glorijinon,zelenoj marami na glavi i svojim zlatno-rozim
    cipelicama koje je kupila po svojoj sestri.Ona jednostavo se nezna obuć i kopira svakog koga
    stigne,a to me tako živcira,da sam se odlučila jednostavno maknut od nje.
    Ipak nije sve tako crno.Danas sam happy jer zbog blagdana sv. Mihovila-zaštitnika grada-nema škole.
    Image Hosted by ImageShack.us
    I još malo zahvala.
    Zahvaljujem se na komentarima svima posebno:PAPY,JOPISI,LONDON_PASHION,JELE,
    ANDREA-DEA-DEICA,TAJANI(CRAZY GIRLS),DEVIL_ARY,BOJKO I MNOGIM DRUGIMA.
    Nadam se da ćete me još posjećivat.I također se ispričavam zbog komentara koji nisu
    ostali zbog neke greške s komentarima.Čujemo se.

    - 08:11 - Write me something stupid:) komentiralo me (52) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>