Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u ponedjeljak, 26.09.2005.

    Ah,te svađe i ogovaranja

    Eto prije svega da se zahvalim svima vam koji su me čitali i ostavili komentar posebno PAPY(zakon si), i tako sam ostvarila rekordnih 100 komentara čovječe.
    A sad da prijeđem na stvar.Današnji dan nam je bio u znaku ogovaranja i svađa.
    Petra i Sara inače do tada dvije najbolje prije (ako se to može reći) posvađale su se i tako jedna drugoj izgovorile takve stvari da je to bilo za nevirovat.Čak je Petra pred Anamariom(Sarinom bivšom najprijom) izgovorila takve stvari kao na primjer da je Sara iz leđa non-stop ogovara i radi da prostim sranja.To su bile takve svađe da mi je više puna kapa svega jer mi je Petra stvarno OK cura i baš mi je draga,dok za Saru znam da voli tračat i uvijek ima neke fix ideje.
    Uz to moram vam priznat da i ja volim ogovarat ,ali samo kad mi se ta osoba popne na vrh glave i stvarno mi krene na živce.
    Zatim sam još saznala da i moja nastavnica hrvatskog voli ogovarat kad je svu krivnju svalial na nastavnicu iz zemljopisa,nakon šta je ova "izgubila" imenik našeg razreda.
    Mislim što reći.Dali je to samo kod mene tako ili imate i vi takvih slučajeva?Please pomozite jer više stvarno neznam što činit i puna mi je kapa svega.

    - 19:25 - Write me something stupid:) komentiralo me (80) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>