Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u nedjelja, 25.09.2005.

    Za Hysteriu

    Kako sam već mnogima prije tebe rekla staviti mjuzu ili sliku nije teško.
    Za muziku klikni tamo gdje na mojoj stranici piše Divine music.Tu ćeš naći neka slova klikni na ono s kojim počinje tvoj omiljeni izvođač odaberi pjesmu i to ti,a što se tiče slika pogledaj tamo gdje piše
    Za curu iz Londona i naći češ sve što te zanima.
    Nadam se da sam ti barem malo pomogla.By.

    - 13:55 - Write me something stupid:) komentiralo me (100) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>