Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u nedjelja, 25.09.2005.

    Sretan rođendan,Petra

    Ovo je post posebno napravljen za moju prijateljicu Petru.Njoj je jučer u Zatonu bio rođendan pa smo ja i još moje tri prije krenule na kolodvor da uhvatimo bus za Zaton.

    POČELO JE LOŠE

    Kad smo došle na kolodvor vidjele smo bus za Zaton i krenule kupit kartu.Kad smo se vratile busa više nije bilo.Koji peh.Zatim smo pitale kad je sljedeći bus,a čovjek nam je rekao u 6 i 30,a mi smo došle na kolodvor u 3 i 20.Nismo mogle toliko čekati pa smo se odlučile otići do mosta i onda pješice do
    Zatona.

    IDE NA BOLJE


    Kad smo se iskrcale kod mosta čekao nas je hvala Bogu Anin otac pa nas je on odvezao do Zatona tako da nismo morali pješačiti uru vremena.Ja nikad prije nisam bila u Zatonu kraj Šibenika tako da mi je bilo baš lijepo tamo.Dva do tri sata provele smo kod Ane,a onda krenuli na Petrin rođkaš.

    U POČETKU MALO DOSADNO,A ONDA PRAVA ZABAVA


    Kad smo stigle nismo znale što ćemo radit,pa smo sjeli za stol i onda poili malo slatkiša i pričali.
    Onda smo se odlučili da je vrijeme za ples.
    Našminkale smo se šminkom Petrine mame,zakovrčali koji pramen figarom i bile spremne za ples.
    Plesale smo ko lude u mraku,a onda smo se odlučile presvući u kratke minice koje nam je Petra
    dala.
    Pošto je bio isključivo ženski rođkaš zabavljale smo se ko lude do kasno u noć.


    BY,BY

    Po mene je došao moj otac pošto nisam htjela ići busom u 9 nego nekoliko sati kasnije.
    Dobro sam se zabavila i svakako ću pamtiti taj rođkaš kao jedan od najboljih.





    PS-za one koji su pročitali moje pitanje odgovor je sljedeći-Obukla sam rebe i žutu majićicu te ponjela džemper u slučaje da navečer zahladi.

    K
    I
    S
    S

    Svima.


    Image Hosted by ImageShack.us


    - 10:25 - Write me something stupid:) komentiralo me (9) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>