Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u subota, 24.09.2005.

    Danas je u Šibeniku ludnica

    Danas je u Šibeniku stvarno ludo.
    Naime danas je sv. Mihovil zaštitnik grada pa su Šibenčani u njegovu čast napravili "sajam u srednjovjekovnom Šibeniku".
    Tu možete vidjeti ama baš svašta:pucnjavu topova,izradu glinenih vaza,možete isprobati kako je to kad te stave u giljotinu(spravu koja reže glavu-ovo je samo osjećaj toga),može vam gatati iz dlana i mnogo toga drugog.
    Stvarno je zabavno gledati ljude kako su živjeli u srednjem vijeku.
    Ako imate vremena i mogućnosti svakako dođite u Šibenik!!!

    PS-ja popodne idem na rođkaš,pa ću sutra ispričati detalje onima koje zanima.

    Pusa svima!!!

    - 13:43 - Write me something stupid:) komentiralo me (9) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>